Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γ. Ζέρμας (Air France-KLM): Η τεχνολογία μας έχει βοηθήσει αφάνταστα στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Βίκυ Καραντζαβέλου - 02 Νοέμβριος 2017, 10:59

Ο κ. Γεώργιος Ζέρμας, Sales Manager για Ελλάδα και Κύπρο του Ομίλου Air France-KLM (Delta Air Lines, KLM, Airfrance, Transavia) μέλους του SkyTeam alliance, μίλησε στο TravelDailyNews Greece & Cyprus για τη στρατηγική του Ομίλου σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες, και το πώς αυτές έχουν επηρεάσει την δομή του. Επίσης αναφέρθηκε στις σχέσεις με τα τουριστικά γραφεία, τα οποία καλεί να συνεργαστούν περισσότερο με σκοπό να μπορούν και οι δύο να παρέχουν μια πολύ ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία στον πελάτη τους.




Στην παραπάνω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Γεώργιος Ζέρμας μάς απαντά στις εξής ερωτήσεις:

  • TravelDailyNews: Ποια είναι η στρατηγική του e-commerce του ομίλου Skyteam;
  • TDN: Συνήθως τι ποσοστό των πελατών δίνει τα προσωπικά του στοιχεία;
  • TDN: Η τεχνολογία έχει επιδράσει και στην αλλαγή της δομής του Ομίλου;
  • TDN: Παρά τις πολλές αλλαγές στο περιβάλλον της Ελλάδας, βλέπουμε ότι ο Όμιλός σας παραμένει σταθερός για χρόνια στη χώρα μας. Πείτε μας λίγα λόγια γι’αυτό...
  • TDN: Τι λύσεις προσφέρει ο Όμιλός σας στον Έλληνα καταναλωτή και τουριστικό πράκτορα;
  • TDN: Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για τις ανταποκρίσεις στο εξωτερικό, ιδίως προς το δυτικό ημισφαίριο.



Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top