Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΓ. Ζέρμας (Air France-KLM): Η τεχνολογία μας έχει βοηθήσει αφάνταστα στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Γ. Ζέρμας (Air France-KLM): Η τεχνολογία μας έχει βοηθήσει αφάνταστα στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Ο κ. Γεώργιος Ζέρμας, Sales Manager για Ελλάδα και Κύπρο του Ομίλου Air France-KLM (Delta Air Lines, KLM, Airfrance, Transavia) μέλους του SkyTeam alliance, μίλησε στο TravelDailyNews Greece & Cyprus για τη στρατηγική του Ομίλου σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες, και το πώς αυτές έχουν επηρεάσει την δομή του. Επίσης αναφέρθηκε στις σχέσεις με τα τουριστικά γραφεία, τα οποία καλεί να συνεργαστούν περισσότερο με σκοπό να μπορούν και οι δύο να παρέχουν μια πολύ ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία στον πελάτη τους.

Στην παραπάνω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Γεώργιος Ζέρμας μάς απαντά στις εξής ερωτήσεις:

Ποια είναι η στρατηγική του e-commerce του ομίλου Skyteam;

Συνήθως τι ποσοστό των πελατών δίνει τα προσωπικά του στοιχεία;

Η τεχνολογία έχει επιδράσει και στην αλλαγή της δομής του Ομίλου;

Παρά τις πολλές αλλαγές στο περιβάλλον της Ελλάδας, βλέπουμε ότι ο Όμιλός σας παραμένει σταθερός για χρόνια στη χώρα μας. Πείτε μας λίγα λόγια γι’αυτό…

Τι λύσεις προσφέρει ο Όμιλός σας στον Έλληνα καταναλωτή και τουριστικό πράκτορα;

Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για τις ανταποκρίσεις στο εξωτερικό, ιδίως προς το δυτικό ημισφαίριο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024