Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ισχυρή ελληνική παρουσία στη φετινή World Travel Market του Λονδίνου

16 Νοέμβριος 2017, 11:24

Αισθητή ήταν για ακόμη μια χρονιά η ελληνική παρουσία στην εξαιρετικής σημασίας ευρωπαϊκή τουριστική έκθεση, World Travel Market του Λονδίνου, με τα μηνύματα για ανάπτυξη να είναι θετικά και ενθαρρυντικά για όλες της περιοχές της Ελλάδας.

 

Στις 6 Νοεμβρίου 2017 η World Travel Market του Λονδίνου άνοιξε τις πύλες της για ακόμη μια χρονιά σε περισσότερους από 130 νέους εκθέτες και χιλιάδες επαγγελματίες από όλο τον κόσμο. Η ελληνική παρουσία, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος έδωσε το δικό της ηχηρό μήνυμα, αποσπώντας πολλά θετικά σχόλια από την παγκόσμια τουριστική σφαίρα.

 

Με το βραβείο “Best Stand for Doing Business” για το καλύτερο περίπτερο, που ξεχώρισε για τη μεγάλη επισκεψιμότητα και τις επαγγελματικές επαφές διακρίθηκε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Το βραβείο παρέλαβε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνος Τσέγας και η επικεφαλής του ΕΟΤ Μεγάλης Βρετανίας κα Έμυ Αναγνωστοπούλου.

 

Η κα Έλενα Κουντουρά έκανε συναντήσεις για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας στη βρετανική αγορά για το 2018. Συζητήθηκαν τα σχέδια για την επόμενη χρονιά, που περιλαμβάνουν την ένταξη νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα της βρετανικής τουριστικής αγοράς, και θεματικών τουριστικών προϊόντων.

 

Η Περιφέρεια Αττικής φιλοξενήθηκε εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ και ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών, τη φιλοξενία συνεδρίων, την εγγύτητα των νησιών του Αργοσαρωνικού, τον θαλάσσιο και πολιτιστικό τουρισμό, την τοπική γαστρονομία κ.ά. Οι επισκέπτες του περιπτέρου απήλαυσαν τοπικά προϊόντα και το φημισμένο Αττικό λευκό Σαββατιανό κρασί.

 

Η προώθηση ενός ελκυστικού city break ήταν ο πρωταρχικός στόχος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ώστε να επανατοποθετήσει δυναμικά την πόλη στη λίστα με τους προορισμούς που επισκέπτονται οι Βρετανοί, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά δώδεκα μήνες το χρόνο.

 

Με στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό, παρουσιάστηκαν οι κύριες τουριστικές εμπειρίες, που μπορεί κανείς να βρει στην Τήνο, σε δημοσιογράφους, bloggers και Τour Operators από τη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, αλλά και το Μπαχρέϊν και άλλες σημαντικές παγκόσμιες αγορές, που εκδήλωσαν σοβαρό ενδιαφέρον για την καμπάνια της Τήνου, “Μούσα του Αιγαίου”.

 

Σε συνέντευξη Τύπου, η κα Έλενα Κουντουρά ανέπτυξε την εθνική τουριστική πολιτική για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο που υλοποιείται ήδη με επιτυχία. Παρουσίασε ειδικότερα τους στρατηγικούς στόχους και τις ενέργειες που έχουν γίνει και ισχυροποιούν το διεθνή ρόλο της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

 

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τον τουρισμό πόλης. Παρουσίασε κάποια νέα, επικοινωνιακά εργαλεία της τουριστικής της πολιτικής, όπως για παράδειγμα την καμπάνια “Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!” και την τρισδιάστατη εφαρμογή “Thessaloniki 360ο Edition”.

 

Η γενική διάθεση και οι διάφορες συζητήσεις που έλαβαν χώρα στο αυτόνομο περίπτερο της Περιφέρειας Ιώνιων Νήσων, επιβεβαίωσαν ότι το καλοκαίρι του 2018 θα είναι ένα “καλοκαίρι αισιοδοξίας” και μάλιστα είναι θετικά τα μηνύματα και από την αγγλική αγορά εάν η ισοτιμία ευρώ/λίρας δεν έχει μεγάλες διακυμάνσεις.

 

Σκοπός της συμμετοχής της 100% Hotel Show ήταν να προωθηθούν οι ελληνικές εταιρείες που συμμετέχουν στην ελληνική έκθεση σε ένα διεθνές πελατολόγιο, ενώ παράλληλα να αναδειχθεί η ελληνική τουριστική επιχειρηματικότητα.

 

Το “Δίκτυο Αριστοτελικών Διαδρομών” παρουσίασε στο επαγγελματικό κοινό της έκθεσης ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, σε μια προσπάθεια εμπλουτισμού και ανάδειξης του ήδη υπάρχοντος  χάρτη περιπατητικών περιηγήσεων του Αριστοτελικού Όρους. Το εναλλακτικό αυτό προϊόν, ενώνει “περιπατητικά” τις τέσσερις από τις έξι αριστοτελικές κοινότητες, κυκλώνοντας ουσιαστικά μια δασώδη διαδρομή 40 περίπου χλμ., η οποία είτε μπορεί να ακολουθηθεί μόνη της, είτε τμηματικά.

 

Σημαντικές ήταν μεταξύ άλλων οι επαφές που έγιναν με ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους, διαχειριστές ταξιδιωτικών εμπειριών (bloggers) και επιχειρηματίες του τουρισμού για την προβολή και προώθηση των Παξών στην διεθνή σκηνή.

 

Στελέχη της Aqua Vista Hotels εκπροσώπησαν τον Όμιλο στην έκθεση παρουσιάζοντας στους επισκέπτες της τα σημαντικά επιτεύγματά του κατά την τελευταία δεκαετία, αλλά και προωθώντας την επιχειρηματική του δραστηριότητα μέσα από τη διερεύνηση νέων συνεργασιών.

 

Ο Δήμος Χερσονήσου ήταν παρών στην έκθεση για να παρουσιάσει τα 2 νέα φυλλάδια του δήμου, που προβάλουν συνολικά όλη την Κρήτη και κατόπιν, το Δήμο Χερσονήσου. Το πρώτο, είναι ένα έντυπο όπου παρουσιάζονται τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος της Κρήτης ανά περιοχή, καθώς και χρήσιμες κατά τόπο πληροφορίες, και το δεύτερο, ένας χάρτης όλης της Κρήτης και του δήμου Χερσονήσου με τα τοπογραφικά των μεγαλύτερων οικιστικών συνόλων του δήμου.

 

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σε συνεργασία με το Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων, συμμετείχε για πρώτη φορά στην WTM και φιλοξενήθηκε σε ειδικό χώρο της Περιφέρειας Πελοποννήσου εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ. Ο εκπρόσωπος του Οργανισμού συμμετείχε στην εκδήλωση καλωσορίσματος δύο γκρουπ τουριστικών πρακτόρων στο χώρο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν αναλυτικά για το Λουτράκι και την Πελοπόννησο, ενώ επίσης πραγματοποιήθηκαν B2B συναντήσεις με Tour Operators και άλλους τουριστικούς φορείς.

 

Η έμφαση  στην έκθεση του Λονδίνου δόθηκε στην ανάδειξη του πολύπλευρου τουριστικού προϊόντος του νησιού της Αστυπάλαιας που, πέρα από τις ομορφιές του, διαθέτει πλούσια γαστρονομικά ενδιαφέροντα με προϊόντα όπως τα τοπικά μπαχάρια, και παστέλια που ο Δήμος φρόντισε να διανείμει σε επαγγελματίες αλλά και στο κοινό που επισκέφθηκαν το περίπτερο.

 

 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top