Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Προσεγγίζοντας τις αγορές του εναλλακτικού τουρισμού για προσέλκυση πελατών για 12 μήνες τουρισμό

12 Ιανουάριος 2018, 12:51

Οι ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός ειδικών ενδιαφερόντων) είναι κρίσιμες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη διεύρυνση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Αναπτύσσοντας τις ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού υποστηρίζουμε την 12-μηνη τουριστική δραστηριότητα.


Σε τρεις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, στον οικοτουρισμό, στον ποδηλατικό τουρισμό, στον περιηγητικό τουρισμό / trekking θα εστιάσει το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews.
 
 
TravelDailyNews Special Interest Tourism Seminars
«Προσεγγίζοντας τις αγορές του εναλλακτικού τουρισμού για προσέλκυση πελατών για 12 μήνες τουρισμό»
 
Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2018
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα 
 
 
Κύριος Εισηγητής:
Χρήστος Πετρέας • Εμπειρογνώμων - Σύμβουλος Τουριστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Σύμβουλος Αυτοδιοίκησης, οργανισμών και φορέων - Επιστημονικός Σύμβουλος ΕΟΑΕΝ (Επιμελητήρια Ελληνικών Νησιών), Επιστημονικός Σύμβουλος Ένωσης Ξενοδοχείων Νομού Τρικάλων, κ.α. 
 
Παρουσίαση προγράμματος Green Key για τον οικολογικό τουρισμό
Νατάσσα Αντωνοπούλου • Υπεύθυνη Συντονισμού Προγράμματος Green Key
 
Η ανάπτυξη πιστοποιημένων πεζοπορικών μονοπατιών - η εμπειρία του Menalon Trail στην Αρκαδία
Γιάννης Λαγός • Εμπνευστής, συντονιστής και πρόεδρος του Menalon trail του πρώτου Πιστοποιημένου Ελληνικού Μονοπατιού και 10ου στην Ευρώπη, από την Πανευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Πεζοπόρων (εκπροσωπεί 55 ομοσπονδίες σε 33 χώρες με 3.000.000 μέλη) που βραβεύτηκε με το χάλκινο βραβείο των TOURISM AWARDS 2016
 
Παρουσίαση σήματος Bike Friendly Hotel
Βίκυ Καραντζαβέλου • Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων ΝΑΤΤΟΥΡ
 
 
 
Οι ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός ειδικών ενδιαφερόντων) είναι κρίσιμες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τη διεύρυνση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Αναπτύσσοντας τις ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού υποστηρίζουμε την 12-μηνη τουριστική δραστηριότητα. 
 
Το TravelDailyNews, με στόχο να υποστηρίξει τις τουριστικές επιχειρήσεις όλων των κλάδων, και κυρίως των λιγότερο γνωστών τουριστικών περιοχών – προορισμών, συγκρότησε τα σεμινάρια για την προσέλκυση πελατών εναλλακτικών – ειδικών μορφών τουρισμού. Μετά την αρχική υλοποίηση μιας γενικής προσέγγισης για τις εναλλακτικές  μορφές, προσφέρονται σε βάθος σεμινάρια που επικεντρώνονται κάθε φορά σε περιγραφή εξειδικευμένων τουριστικών αγορών και εξετάζουν τους τρόπους για την προσέγγιση τους, και με τις παραδοσιακές αλλά και με τις διαδικτυακές μεθόδους, περιγράφοντας που βρίσκονται, τι ζητούν, πως αποφασίζουν και τελικά πως τους κάνεις πελάτες σου. 
 
Για την εξοικείωση των συμμετεχόντων το σεμινάριο ακολουθεί την συμμετοχική διδακτική πρακτική – θα περιγράφεται μία «μελέτη περίπτωσης» και οι συμμετέχοντες θα την αναλύσουν συνεργαζόμενοι σε ομάδες, για να μπορούν να μεταφέρουν την εμπειρία στις δικές τους επιχειρήσεις και διοικητικές δομές. 
 
Οι τουριστικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο βιώνουν μία ιδιαίτερη αύξηση τα τελευταία χρόνια, και αναπτύσσονται σε όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ συνήθως προσελκύουν και επισκέπτες – τουρίστες που όχι μόνο είναι περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι αλλά και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα, για να απολαύσουν δραστηριότητες στην φύση. 
 
Οι ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού (τουρισμός ειδικών ενδιαφερόντων =  “special interest tourism”) είναι κρίσιμες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την διεύρυνση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Σε «καλές πρακτικές» και στοιχεία για την προσέγγιση στις εξειδικευμένες πελατειακές αγορές: οικοτουρισμός / οικολογικός τουρισμός, ποδηλατικός τουρισμός, περιηγητικός τουρισμός / trekking, θα εστιάσουν οι παρουσιάσεις στο Σεμινάριο Ειδικών - Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού, που συνδιοργανώνει το TravelDailyNews με τον Χρήστο Πετρέα την 7η Φεβρουαρίου στην Αθήνα. 
 
Η σεμιναριακή ημέρα διατίθεται για την παρουσίαση των δραστηριοτήτων και για την  πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων με εφαρμογή σε μία εξειδικευμένη «μελέτη περίπτωσης» (case study). Μέσα σ’ αυτή (09:00 – 17:00 μμ) θα αποκτήσετε καλύτερη αντίληψη για τις παραπάνω  δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού, που θα σας  βοηθήσουν, με πρακτικά παραδείγματα, στην προσέλκυση πελατών - τουριστών για όλη τη διάρκεια του χρόνου. 
 
Ο οικοτουρισμός και οι δραστηριότητες τουρισμού στην ύπαιθρο, με την ανάγκη γεωγραφικής διάχυσης του τουρισμού, κυρίως στην ενδοχώρα, (γιατί οι παράκτιες περιοχές και ο τουρισμός των 3-s «sun-sea-sand» έχουν αποτελέσει το επίκεντρο των δράσεων τουριστικής προβολής), έχουν μείνει πίσω στην στρατηγική των προσπαθειών προσέλκυσης επισκεπτών – τουριστών, ενώ έχουν και μεγάλες δυνητικές αγορές και πελάτες που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα.
 
Στο νέο μοντέλο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης που χρειάζεται η Ελλάδα, ο τουρισμός στην ύπαιθρο και οι περιβαλλοντικά συμβατές δραστηριότητες αποτελούν κρίσιμο παράγοντα. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εξοικείωση με την δραστηριότητα, γνωριμία με τα χαρακτηριστικά της αγοράς, ενημέρωση για τεχνικές ανάδειξης των προσφερόμενων υπηρεσιών, προτάσεις δημιουργίας του προϊόντος, ιδέες για την προσέγγιση των πελατειακών ομάδων. Οι παρουσιάσεις–εισηγήσεις θα δώσουν έμφαση σε πρακτικά θέματα οργάνωσης και υλοποίησης των δραστηριοτήτων.
 
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να γίνουν κατανοητές οι δραστηριότητες αυτές και οι δράσεις που περιλαμβάνουν, που έχουν πρόσφατα γίνει γνωστές στην Ελλάδα, αν και δεν είναι καινούργιες για την ελληνική τουριστική πραγματικότητα, και είναι δραστηριότητες με τάσεις διεθνούς ανάπτυξης, και μπορούν να ασκούνται ουσιαστικά καθόλη τη διάρκεια του έτους, συντείνοντας και στην απεξάρτηση από την εποχικότητα που πλήττει τον ελληνικό τουρισμό.
 
Οι δραστηριότητες αυτές επιλέγονται γιατί έχουν αρκετά μεγάλες δυνητικές πελατείες,  από διάφορες χώρες και κυρίως χώρες που ήδη δέχεται τουρισμό η Ελλάδα. Επίσης, για τις δραστηριότητες αυτές η τουριστική επιχείρηση μπορεί σχετικά εύκολα να δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές – υπηρεσίες – προϊόντα, ενώ το αντικείμενό τους καλύπτει γεωγραφικά σχεδόν όλη την Ελλάδα.
 
Ειδικότερα, το σεμινάριο θα περιλάβει: 
 
• Ποιές είναι οι επιλεγμένες δραστηριότητες - μορφές εναλλακτικού τουρισμού; 
• Ποιοι είναι οι  δυνητικοί  πελάτες και ποια τα  χαρακτηριστικά της πελατειακής αγοράς; 
• Πώς αποκτώνται τα  τα ειδικά σήματα (BIKE FRIENDLY, GREEN LABEL, κ.α.) που μπορούν να  προσελκύσουν τους ενδιαφερόμενους πελάτες;
• Ποιες  μεθόδους και πρακτικές χρησιμοποιούμε για την προσέγγιση και προσέλκυση των δυνητικών αγορών και πελατών;
• Να εξηγήσει πρακτικά τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθηθούν, με την συμμετοχική επεξεργασία μίας εξειδικευμένης μελέτης περίπτωσης (case study)
• Πώς μπορεί η τουριστική επιχείρηση να  αναπτύξει  την δραστηριότητα;
• Πώς πρέπει να παρουσιάζεται η επιχείρηση και οι υπηρεσίες της στο διαδίκτυο;
• Με ποιες διαδικτυακές τεχνικές θα προβάλει η τουριστική επιχείρηση την εξειδίκευση της;  
 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
 
• Επιχειρηματίες, στελέχη, και επαγγελματίες τουριστικών επιχειρήσεων: καταλυμάτων (ξενοδοχειακών μονάδων, ενοικιαζομένων, κλπ), τουριστικών γραφείων και πρακτορείων, και πάσης φύσεως επιχειρήσεων που εξυπηρετούν τουρίστες
• Αιρετούς και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης είτε άμεσα είτε έμμεσα ασχολούμενα με γενικότερα θέματα τοπικής ανάπτυξης και με αρμοδιότητες για την ανάδειξη τουριστικών, φυσικών και πολιτιστικών πόρων   
• Εκπροσώπους και στελέχη φορέων και οργανώσεων σχετικών με τον τουρισμό και τις διάφορες δραστηριότητες σε κάθε περιοχή
• Τοπικούς επαγγελματίες παρόχους υπηρεσιών προς τους τουρίστες 
• Νέους που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν μία τουριστική επιχειρηματική ή ατομική δραστηριότητα ως επαγγελματική απασχόληση
 
Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες; 
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο:
 
• Θα ενημερωθούν για τα χαρακτηριστικά της δυνητικής αγοράς
• Θα κατανοήσουν πως λειτουργούν οι συγκεκριμένες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού
• Θα ενημερωθούν για «καλές πρακτικές» και τι κάνουν άλλες περιοχές και χώρες
• Θα ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις και διαδικασίες για να αποκτήσουν τις «κατάλληλες πιστοποιήσεις» εξειδίκευσης στις δραστηριότητες αυτές
• Θα ενημερωθούν για το που και το πώς, πρέπει να παρέχει μία τουριστική επιχείρηση (κατάλυμα, κλπ) τις κατάλληλες υπηρεσίες για τις αγορές αυτές 
• Θα συμμετάσχουν σε μία πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης (case study) μεθόδων προσέλκυσης των πελατών αυτών 
• Θα μάθουν πως είναι μία σωστή προετοιμασία παρουσίασης για να επιλέγεται η περιοχή ή η επιχείρηση από την συγκεκριμένη αγορά
• Θα μπορούν να ακολουθήσουν απλά βήματα προκειμένου μεσο-μακρο-πρόθεσμα να επιτύχουν προσέλκυση των δυνητικών πελατών
• Θα ενημερωθούν τι χρειάζεται και πως «στήνεται» η παροχή της υπηρεσίας για τις ειδικές – δραστηριότητες αυτές
• Θα αποκτήσουν εξοικείωση με τον κατά περίπτωση σχετικό εξοπλισμό που χρειάζεται
• Θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να θέσουν ερωτήσεις σε εξειδικευμένους εισηγητές
 
Το θεματολόγιο:
 
Οικοτουρισμός / Οικολογικός τουρισμός
 
Ο οικοτουρισμός αποτελεί τουριστική δραστηριότητα στη φύση («τουρισμός φύσης» ή «φυσιολατρικός τουρισμός»). Αναπτύσσεται σε οικολογικά αξιόλογες περιοχές (και θεσμοθετημένης περιβαλλοντικής προστασίας π.χ. περιοχές Natura) και περιέχει δραστηριότητες που μπορεί να έχουν επιστημονικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα (πχ. τουρισμός παρατήρησης των οικοσυστημάτων).
 
Η άγρια φύση, η πανίδα και η χλωρίδα του ελληνικού χώρου προστατεύονται από διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς. Στην ελληνική επικράτεια διαβιούν, περίπου, 50.000 είδη ζώων, ένας πλούτος άγριας ζωής μοναδικός στον ευρωπαϊκό χώρο που οφείλεται στο έντονο ανάγλυφο, το οποίο δημιουργεί διαφορετικά οικοσυστήματα, που μπορούν να είναι επισκέψιμα ως μέρος τουριστικής δραστηριότητας.
 
Ο οικοτουρισμός μπορεί να συνδυάζεται με άλλες μορφές τουρισμού όπως ο επιστημονικός τουρισμός, ο περιηγητικός/ πεζοπορικός τουρισμός και ο τουρισμός περιπέτειας, που δεν αναφέρονται άμεσα στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, αλλά περιλαμβάνουν δραστηριότητες που διοργανώνονται στο φυσικό περιβάλλον.
 
Ποδηλατικός τουρισμός
 
Ο ποδηλατικός τουρισμός γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Πολλά γραφεία ασχολούνται αποκλειστικά  με ποδηλατικό τουρισμό, εκτός από άλλα που ασχολούνται γενικότερα με sports travel. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες καλύπτουν την δραστηριότητα, ενώ η Αυστραλία έχει εκπονήσει ολόκληρο marketing plan για την εξειδικευμένη αυτή μορφή.
 
Στην Ελλάδα μόνο πρόσφατα αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την δυναμική που έχει αυτό το είδος τουρισμού. Άλλωστε από τις παραδοσιακές μας αγορές, οι Γερμανοί είναι κατά εκατομμύρια λάτρεις της δραστηριότητας και πηγαίνουν και οικογενειακές διακοπές με τον σκοπό της ποδηλασίας, ενώ η European Cycle Route εκτιμά ότι ετησίως στην Ευρώπη πραγματοποιούνται περισσότερα από 20 εκατομμύρια ποδηλατικά ταξίδια. 
 
Το ευρωπαϊκό δίκτυο ποδηλατικών διαδροµών έχει έκταση περισσότερο από 70.000 χιλιόμετρα, και ο ποδηλατικός τουρισµός αναπτύσσεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ενώ όπως δήλωσε εκπρόσωπος της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενθαρρύνει τη διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς και αναγνωρίζει τον ρόλο που διαδραµατίζει η ποδηλασία στην ανάπτυξη βιώσιµου, φιλικού προς το περιβάλλον, τουρισµού. 
 
Περιηγητικός – πεζοπορικός τουρισμός / trekking 
 
Κατά την εγκυκλοπαίδεια, το trekking ορίζεται ως «η πράξη του να κάνει κανείς ένα μακρύ ταξίδι σε δύσβατη περιοχή, με τα πόδια, συνήθως για ευχαρίστηση». Τουριστικά έχει επικρατήσει ο περιηγητικός τουρισμός – πεζοπορία – trekking, να αναφέρεται σε πεζοπορική διαδρομή, σε χαραγμένο ή μη μονοπάτι, για την απόλαυση του φυσικού περιβάλλοντος και για την υποστήριξη της φυσικής υγείας, και είναι δραστηριότητα λιγότερο κουραστική από την ορειβασία. Στην Ευρώπη ήδη «πεζοπορούν» περισσότεροι από 30 εκατομμύρια Ευρωπαίοι, που αποτελούν δυνητική αγορά για την Ελλάδα.
 
Ο σκοπός του περιηγητικού - πεζοπορικού τουρισμού μπορεί να είναι φυσιολατρικός, δηλαδή για να θαυμάσει κανείς τις ομορφιές της φύσης ή και για λόγους υγείας και ευεξίας, μιας και δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το περπάτημα στη φύση. Συνήθως πρόκειται για πεζοπορίες μικρών ή μεγάλων διαδρομών, σε χαραγμένα πεζοπορικά - ορειβατικά μονοπάτια. 
 
Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί πολλή δραστηριότητα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος για να δημιουργούν πεζοπορικές διαδρομές, ενώ μόνο πρόσφατα έγινε αντιληπτό και συνείδηση ότι χρειάζεται να πληρούνται προϋποθέσεις για να αναδειχθούν οι περιοχές σε «πεζοπορικούς προορισμούς». Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν την εμπειρία από το πεζοπορικό μονοπάτι Menalon Trail, το πρώτο που πιστοποιήθηκε στην Ελλάδα, και ου οργάνωσε τον Νοέμβριο 2017 την 1η Πανελλήνια Διάσκεψη Μονοπατιών στην Βυτίνα και Δημητσάνα Αρκαδίας, και ήδη κερδίζει τα οφέλη από την προβολή του.
 
Green Key
 
Το πρόγραμμα Green Key είναι ένα διεθνές πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης, που δημιουργήθηκε από το Ίδρυμα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Foundation for Environmental Education – FEE, www.fee.global), με εθνικό χειριστή την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, την παλαιότερη περιβαλλοντική μη κυβερνητική οργάνωση εθνικής εμβέλειας, με έτος ίδρυσης το 1951. Το Green Key βραβεύει  μονάδες που εφαρμόζουν με συνέπεια πρακτικές πράσινης διαχείρισης και απευθύνεται σε ξενοδοχεία, ξενώνες, camping, συνεδριακά κέντρα και εστιατόρια σε 50 χώρες. Βασικός στόχος του προγράμματος Green Key είναι η συμβολή στη διαμόρφωση φιλικής περιβαλλοντικά αντίληψης στη βιομηχανία τουρισμού και στην ενίσχυση του περιβαλλοντικού προφίλ της χώρας και στην προσέλκυση των πελατών που είναι οικολογικά ευαίσθητοι και ενεργοί. Από τις 2400 μονάδες διεθνώς βραβευμένες μονάδες, οι 205 βρίσκονται στην Ελλάδα.
 
Το σήμα Bike Friendly Hotel
 
 Η ΝΑΤΤΟΥΡ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (Ε.Ε.Π.Φ.), και για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς του ποδηλατικού τουρισμού, που αυξάνεται αλματωδώς τα τελευταία χρόνια, δημιούργησε το label,  «Bike Friendly» (Hotel) στην Ελλάδα, ακολουθώντας διεθνή κριτήρια που προάγουν την βιώσιμη κινητικότητα. Στόχος του label «Bike Friendly» είναι ένα οργανωμένο επίπεδο διαμονής για Έλληνες και ξένους λάτρεις της ποδηλατικής περιήγησης και άθλησης. Ήδη ποδηλατικές τουριστικές δραστηριότητες αναπτύσσονται ραγδαία, γιατί υπάρχει μεγάλη ζήτηση και από τις Ευρωπαϊκές και άλλες χώρες. Η τουριστική επιχείρηση μπορεί να διαφοροποιήσει  το προϊόν της  με την απόκτηση του label «Bike Friendly» και να γίνει πιο ανταγωνιστική για να προσελκύει ποδηλάτες πελάτες από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια για την πιστοποίηση και απόκτηση του label «Bike Friendly» θα περιγραφούν και θα παρουσιαστούν παραδείγματα από τις δράσεις διάφορων μονάδων σε όλη την Ελλάδα. 
 
Κύριος Εισηγητής:
 
Ο Χρήστος Πετρέας είναι οικονομολόγος (MBA – ΗΠΑ), εμπειρογνώμων – σύμβουλος σε θέματα Τουριστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Στρατηγικού Σχεδιασμού. Έχει πολυετή επαγγελματική, ακαδημαϊκή, μελετητική και συμβουλευτική εμπειρία σε θέματα τουριστικής και περιφερειακής ανάπτυξης και στρατηγικού σχεδιασμού, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε χώρες του εξωτερικού, σε κυβερνήσεις και κρατικούς οργανισμούς, επαγγελματικούς φορείς, επιχειρήσεις και αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης. Δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος σε επιχειρήσεις, επαγγελματικούς τουριστικούς φορείς, τοπική αυτοδιοίκηση κλπ, για την προβολή και προώθηση εναλλακτικών μορφών και τουριστικών προορισμών.
 
Ο Χρήστος Πετρέας διατέλεσε για αρκετά χρόνια Ανώτερος Εμπειρογνώμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε Προγράμματα Τεχνικής Βοήθειας σε υπουργεία, κυβερνητικούς φορείς σε διάφορες χώρες. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται ως Επιστημονικός Σύμβουλος σε θέματα τουριστικής και περιφερειακής ανάπτυξης και μάρκετινγκ, σε επιμελητήρια, αυτοδιοίκηση και φορείς. Ως Σύμβουλος και  Μελετητής, έχει συνεργαστεί στην εκπόνηση περισσότερων από 120 μελετών και στρατηγικών σχεδίων, marketing plans, και αναπτυξιακών σχεδιασμών και σχεδίων δράσεων για ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού, και έχει εμπειρία στην ανάπτυξη και προβολή των επιλεγμένων στο σεμινάριο ειδικών δραστηριοτήτων – εναλλακτικών μορφών. 
 
Μεταξύ άλλων, η εμπειρία του περιλαμβάνει την διερεύνηση και ανάδειξη του εύρους των ειδικών - εναλλακτικών μορφών τουρισμού για το Regional Development Plan  2007-2013 σε όλες τις Περιφέρειες της Ρουμανίας, την ανάδειξη διαφόρων ειδικών μορφών τουρισμού σε πολλές περιοχές της Ελλάδος (επαγγελματική δραστηριότητα σε περισσότερους από 35 νομούς), ενώ έχει συντονίσει – εκπονήσει στρατηγικές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής – μάρκετινγκ για ειδικές μορφές σε διάφορες περιοχές της Ελλάδος και για  πολλές Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις, Νομαρχιακές Διοικήσεις και Δημοτικές Αρχές.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία” 
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: 7 Φεβρουαρίου 2018
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 70,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 









Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top