Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Βασιλική Μαυροκεφάλου (Tink Labs): 'Οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον εξατομικευμένες εμπειρίες, όπως το handy'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 24 Ιανουάριος 2018, 11:35

Η κα Βασιλική Μαυροκεφάλου, γενική διευθύντρια της Tink Labs για Ελλάδα και Κύπρο μιλά στο TravelDailyNews για το 'handy', ένα smartphone που τοποθετείται στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ή διαμερίσματος προς υπηρεσία του πελάτη και ενισχύει το brand του καταλύματος. Τονίζει ότι υπάρχει ολοένα αυξανόμενη ζήτηση από ταξιδιώτες που αναζητούν εξατομικευμένες εμπειρίες.


TravelDailyNews: Κα Μαυροκεφάλου, τι είναι το handy και πώς βοηθά τους επαγγελματίες της φιλοξενίας;

Βασιλική Μαυροκεφάλου: Το handy είναι ένα νέο τεχνολογικό προϊόν που αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο της φιλοξενίας. Το handy προσφέρει μια ολοκληρωμένη λειτουργική λύση συνδεσιμότητας και ενημέρωσης για τους ταξιδιώτες, αλλά και απεριόριστες δυνατότητες και πλεονεκτήματα στους ξενοδόχους ή ιδιοκτήτες διαμερισμάτων.

Το handy είναι ένα smartphone που τοποθετείται ως επιπλέον παροχή στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ή διαμερίσματος και το οποίο παρέχεται στον πελάτη χωρίς κανένα κόστος. Οι ταξιδιώτες επωφελούνται από τη χρήση του smartphone εντός και εκτός του δωματίου που σημαίνει ότι μπορούν να το πάρουν μαζί τους και να το χρησιμοποιούν καθ’όλη τη διάρκεια της διαμονής τους στον προορισμό.

Οι ταξιδιώτες θα έχουν με το handy δωρεάν και απεριόριστη χρήση Internet όπου και αν βρίσκονται, έτσι μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που επιθυμούν, να έχουν πρόσβαση σε χάρτες, στα email τους, στο Facebook, Instagram, Twitter etc. και να σερφάρουν ελεύθερα. Μπορούν, επίσης, να κατεβάσουν οποιαδήποτε επιπλέον εφαρμογή επιθυμούν, όπως ακριβώς θα έκαναν και στο προσωπικό τους smartphone.

Επιπλέον, έχουν δωρεάν τοπικές και διεθνείς κλήσεις σε σταθερά και κινητά. Θα μπορούν να καλούν εντελώς δωρεάν σε όλο τον κόσμο είτε σε κινητό είτε σε σταθερό τηλέφωνο.

Έχουν ακόμα στη διάθεσή τους έναν τοπικό οδηγό για τον προορισμό (destination content city guide) και τη δυνατότητα να έχουν άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο μέσω προκαθορισμένων pre set numbers ή μέσω της υπηρεσίας concierge chat σε real time.



Το handy μπορεί να λειτουργήσει και ως wifi hotspot, έτσι ώστε να μπορούν να συνδέουν στο Internet ελεύθερα και τις προσωπικές τους ηλεκτρονικές συσκευές.

Όλες αυτές οι υψηλού επιπέδου δωρεάν παροχές ενισχύουν το brand του καταλύματος, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών και στον τρόπο που το αξιολογούν. Στατιστικά, βλέπουμε μια αύξηση των θετικών σχολίων στο TripAdvisor, όπως και σε σελίδες ηλεκτρονικών κρατήσεων όπως η Booking.com, η Expedia και η AirBnB.

Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας μπορούν να αξιοποιήσουν το handy για να προβάλλουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν (και συνεπώς να αυξήσουν τα έσοδα τους) με εύκολο τρόπο μέσω των προσωποποιημένων μηνυμάτων (push messages) που μπορούν να στέλνουν στους πελάτες τους. Οδηγός τους σε αυτό είναι η πρόσβαση στο Content Management System που τους παρέχουμε, ένας εύκολος τρόπος να διαχειρίζονται τις συσκευές και να έχουν στατιστικά για τη χρήση τους.

Με την υπηρεσία “In Room Dining”, μπορούν επίσης να έχουν ηλεκτρονικό κατάλογο room service όπου ο πελάτης μπορεί να κάνει την παραγγελία του από όπου και αν βρίσκεται.

Το handy μπορεί να λειτουργήσει και ως κλειδί για την πόρτα του δωματίου (Keyless application), να συνδεθεί με το σύστημα κρατήσεων (PMS integration) ή και ακόμα μέσω της επέκτασης Smart Dock PBX να αντικαταστήσει το τηλεφωνικό κέντρο και τις παρωχημένες σταθερές συσκευές των δωματίων. Μπορούμε ακόμα να προεγκαταστήσουμε τις εφαρμογές των ξενοδοχείων (Pre loaded hotel app).

Εκτός από την προστιθέμενη αξία που παρέχει στον πελάτη, είναι και ένα σημαντικό selling tool για τον ξενοδόχο.

TDN: Σε πόσα καταλύματα αριθμεί το handy στην Ελλάδα;

Β.Μ.: Στην Ελλάδα, μέσα στους πρώτους οκτώ μήνες λειτουργίας του γραφείου μας έχουμε εγκαταστήσει 12.000 συσκευές σε 100 ξενοδοχεία. Οι συνεργασίες μας καλύπτουν μια ευρεία γκάμα καταλυμάτων, θα βρείτε το handy τόσο σε εποχικά όσο και αστικά καταλύματα, μεγάλα παραθεριστικά ή μικρά boutique ξενοδοχεία ακόμα και βίλες ή διαμερίσματα.

TDN: Τι σκοπεύετε να κάνετε για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες στην ελληνική αγορά;

Β.Μ.: Το handy είναι πλέον γνωστό στην ελληνική αγορά και ευρέως αναγνωρίσιμο παγκοσμίως. Όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του τουρισμού ενδιαφέρονται για την ολοκληρωμένη λύση που μπορεί να τους παρέχει. Στόχος μας για το 2018 είναι να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις με τους συνεργάτες μας και επίσης να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε νέους. Συνεχώς εμπλουτίζουμε το handy με νέες υπηρεσίες, κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς στην αγορά των ξενοδοχειακών λύσεων εξυπηρέτησης πελατών.

Πρόσφατα δημιουργήσαμε ένα νέο πακέτο για μικρά καταλύματα και διαμερίσματα, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε και την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση από ταξιδιώτες που αναζητούν εξατομικευμένες εμπειρίες.



Στη φωτογραφία, η κα Βασιλική Μαυροκεφάλου, γενική διευθύντρια της Tink Labs για Ελλάδα και Κύπρο, με τον κ. Μίλτο Καρατζίμα, Senior Sales Manager της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top