Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

"Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια 'κρίση' δρόμος" στη Θεσσαλονίκη

09 Φεβρουάριος 2018, 13:45

Τα παράπονα των πελατών είναι μια ανεκτίμητη περιουσία για την επιχείρηση μας, διότι δηλώνουν από την πλευρά του πελάτη ότι τον ενδιαφέρει η συνέχιση της σχέσης μαζί μας. Αντίθετα αν δεν παραπονεθεί μπορεί να βγει και να «το κάνει θέμα» διηγούμενος το παράπονό του ακόμα και σε άλλους ανθρώπους. Το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews, που διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη, εστιάζει στο θέμα της διαχείρισης αυτών των παραπόνων.


Νέο σεμινάριο από το TravelDailyNews με θέμα τη διαχείριση των παραπόνων των πελατών των τουριστικών επιχειρήσεων.
 
 
TravelDailyNews Hospitality Seminars
«Από το παράπονο στην πιστότητα.. Μια ‘κρίση’ δρόμος»
 
Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018 • Θεσσαλονίκη

Εγκαταστάσεις του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, Αμφιθέατρο Β1 • 14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, 57001 Θέρμη
 
Σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος 
 
Εισηγητής:
Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος • Επικοινωνιολόγος, Μ.Β.Α. Kingston University, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθηγητης Derby Univ., συγγραφέας
 
 
 
Είναι σαφές ότι η παροχή υπηρεσίας σε σχέση με το προϊόν είναι δυσκολότερη διότι δεν είναι απτή και πολλά ο πελάτης τα θεωρεί δεδομένα, πόσο μάλλον σε ό,τι αφορά τις τουριστικές υπηρεσίες. Πόσους πελάτες κάθε λεπτό ένα μέσο ξενοδοχείο εξυπηρετεί σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του και πόσα προβλήματα δημιουργούνται κατά τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. 
 
Αυτά τα παράπονα είναι μια ανεκτίμητη περιουσία για την επιχείρηση μας, διότι δηλώνουν από την πλευρά του πελάτη ότι τον ενδιαφέρει η συνέχιση της σχέσης μαζί μας. Αντίθετα αν δεν παραπονεθεί μπορεί να βγει και να «το κάνει θέμα» διηγούμενος το παράπονό του ακόμα και σε 19 άλλους ανθρώπους.
 
Έχετε νιώσει την ανάγκη να πατήσετε ένα κουμπί και να καταφέρετε να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά και να μετατρέψτε το παράπονο σε ικανοποίηση;
Γίνεται;
 
Ε, ναι γίνεται.
 
Σκοπός:
 
- Ο συμμετέχων να διδαχθεί και να καταφέρει να εφαρμόσει έναν τρόπο επικοινωνίας που να είναι αποτελεσματικός
- Να μπορέσει να συσχετίσει κάθε άνθρωπο μαζί του
- Να καταφέρει να αναγνωρίζει κάθε «περίεργη συμπεριφορά»
- Να χαρτογραφεί το χαρακτήρα του άλλου
- Να μιλά με τρόπο ευχάριστο
- Να «πουλά» και θα οι άλλοι να απολαμβάνουν να αγοράζουν
 
Θέματα:
 
- Εισαγωγή
- Εξυπηρέτηση πελατών 
- Τύποι ανθρώπων πελατών 
- Πως αντιμετωπίζουμε τα παράπονα 
- Ποιο είναι το «κουμπί» του καθενός και πώς το πατάμε
- Η σημασία του παραπόνου και η αξία του 
 
Σε ποιους απευθύνεται:
 
Σε όλους τους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού, που έρχονται σε επαφή με πελάτες, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, και γενικά σε όλους τους υπαλλήλους του τουρισμού που εξυπηρετούν πελάτες.
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου:
 
- Θα αλλάξει ο τρόπος σκέψης σας για το πώς αντιμετωπίζουμε τον κάθε άνθρωπο που βρίσκεται απέναντί μας
- Θα κατανοήσετε το πώς λειτουργεί και αντιδρά ο πελάτης 
- Θα επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες.
- Θα κατανοήστε την αξία του παραπόνου
 
Εισηγητής:
 
Ο Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος είναι πτυχιούχος Ο.Π.Α., Τμήμα Διοίκησης και Μάρκετινγκ. Είναι κάτοχος Μ.Β.Α. από το Kingston University και έχει πιστοποίηση για την προβολή στα social media. Έχει εργαστεί για 25 χρόνια ως ανώτατο στέλεχος σε επιχειρήσεις Μ.Μ.Ε. (ΑΝΤ1, ΕΘΝΟΣ, ΙΜΑΚΟ) και στην εκπαίδευση (Derby University, London Centre of Management, Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Ανοικτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Κρήτης). Έχει συνεργαστεί με πλήθος επιχειρήσεων. Είναι ομιλητής σε συνέδρια και αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστότοπους για θέματα του γνωστικού του αντικειμένου.
 
Έχει γράψει τέσσερα βιβλία: «156 σταγόνες σοφίας για το Personal Development, 156 σταγόνες σοφίας για την πώληση, 156 σταγόνες σοφίας για το γάμο, 156 μαθήματα ηγεσίας». Έχει ασχοληθεί με την πολιτική επικοινωνία. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα λαογραφίας και γλωσσολογίας στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Εργάζεται εθελοντικά για τη διάδοση της Αιμοδοσίας και έχει λάβει μετάλλια και διακρίσεις.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Με τον κο Θεοδωρακόπουλο εχω την τύχη να συνεργάζομαι μαζί του για πολλά χρόνια αφού είναι σύμβουλος και εκπαιδευτής στην επιχειρηση μου από τα πρώτα μου βήματα. Πρόκειται για έναν εκκεντρικό άνθρωπο σε απόψεις αντιμετώπισης των πελατών. Πολλές φορές με τη γμώση του και τη συμβολή του άλλαξε την κατάσταση προς όφελος της επιχείρησης. Οι εργαζόμενοι δε πάντα τον αναζητούν για ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο επιπλέον”.
Δημήτρης Μάργαρης, ιδιοκτήτης, St. John Luxury Villas, Ζάκυνθος
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.” 
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:  
 
Τόπος: Εγκαταστάσεις του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος • 14ο χλμ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, 57001 Θέρμη
Ημερομηνία διεξαγωγής: Τρίτη 13 Μαρτίου 2018 
Ώρα έναρξης: 09:00 
Ώρα λήξης: 16:30
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος  30,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.

Εγγραφή 70,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel







Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top