Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δημήτρης Αντωνάκος (100% Hotel Show): Μια κλαδική έκθεση δεν αρκεί πλέον να είναι απλά μια παράθεση περιπτέρων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 Φεβρουάριος 2018, 15:12

Ο κ. Δημήτρης Αντωνάκος, διοργανωτής της έκθεση 100% Hotel Show, μιλά στο TravelDailyNews Greece & Cyprus για το πως θέλησε να "στήσει" μια έκθεση, η οποία θα δίνει το ρυθμό για ένα "luxury" τουριστικό προϊόν, καθώς θεωρεί ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν αποτελεί, εκ φύσεως, "luxury" προϊόν, έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί από τους ξενόδοχους και έτσι πρέπει να πωληθεί.



Στην παραπάνω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Δημήτρης Αντωνάκος απαντά στις εξής ερωτήσεις:


Κε Αντωνάκο, θα θέλαμε να μας αναλύσετε την πρωτοβουλία του “100@ Hotel Show Workshops Tour” στα πλαίσια της 100% Hotel Show.


Διευρύνετε το concept της έκθεσης σε παροχή γνώσεων όλο το χρόνο;


Το “tour” (η περιοδεία) στο “100@ Hotel Show Workshops Tour” τι θα περιλαμβάνει;


Η έκθεση έχει και άλλες καινοτομίες. Τι θα μπορούσατε να μας πείτε γι’αυτές, για το concept και τη στρατηγική σας;


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top