Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Α. Θεοδωρακόπουλος: Οι επικοινωνιακές γνώσεις βοηθούν τις εταιρείες να κερδίσουν την πιστότητα των πελατών τους

28 Φεβρουάριος 2018, 10:05

Ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, επικοινωνιολόγος και πιστοποιημένος εκπαιδευτής μιλά στο TravelDailyNews για την σημαντικότητα που έχει η σωστή κατάρτιση των στελεχών των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και η έγκαιρη αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών τους.





Στην παραπάνω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, απαντά στις εξής ερωτήσεις:

Πόσο σημαντικές είναι οι γνώσεις επικοινωνίας για τους επαγγελματίες που δουλεύουν στην πρώτη γραμμή του τουρισμού;

Συχνά οι τουριστικές επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με πελάτες που εκφράζουν έντονα παράπονα. Η καλή εκπαίδευση των στελεχών πώς μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπισή τους;


Το TravelDailyNews διοργανώνει τον Μάρτιο, 3 σεμινάρια με εισηγητή τον κ. Ανδρέα Θεοδωρακόπουλο. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στα παρακάτω link:

Θεσσαλονίκη, 13 Μαρτίου
: http://traveldailynews.gr/columns/article/3250
Αθήνα, 27 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3254
Αθήνα, 28 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3256




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top