Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΆρης Τσινιάς (Living Pure Natural): Σκοπός μας να προωθήσουμε τα ελληνικά προϊόντα και την ελληνική κουλτούρα στο εξωτερικό

Άρης Τσινιάς (Living Pure Natural): Σκοπός μας να προωθήσουμε τα ελληνικά προϊόντα και την ελληνική κουλτούρα στο εξωτερικό

Ο κ. Άρης Τσινιάς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Living Pure Natural μιλά στο TravelDailyNews για την έλξη που ασκεί η Ελλάδα και τα φυσικά της προϊόντα στο εξωτερικό, αλλά και το πως αυτά μπορούν να γίνουν ακόμη πιο γνωστά μέσω της ξενοδοχειακής αγοράς.

TravelDailyNews: Κε Τσινιά, πώς επιλέχθηκε η Κρήτη ως περιοχή προέλευσης των πρώτων υλών για τα προϊόντα σας και πόσο βοηθά, ως διαφήμιση, το γεγονός ότι αυτές προέρχονται από εκεί;

Άρης Τσινιάς: Η αλήθεια είναι ότι η Κρήτη είναι από τα πιο δημοφιλή νησιά μας και έχει πολύ καλή φήμη όσον αφορά στα προϊόντα της στο εξωτερικό. Η ιστορία μας ως Living Pure Natural ξεκινά το 2013 από την Κρήτη. Βρεθήκαμε εκεί εντελώς τυχαία για διακοπές λίγο καιρό πριν το 2013 και καταλήξαμε σε ένα χωριό όπου οι γιαγιάδες έφτιαχναν τα δικά τους καλλυντικά, με τις δικές τους πρώτες ύλες.

Αυτό που θελήσαμε να κάνουμε είναι να πάρουμε, για παράδειγμα  την κηραλοιφή, ένα παραδοσιακό, φυτικό καλλυντικό προϊόν,  και να την εκσυγχρονίσουμε, να τη φέρουμε στη σημερινή εποχή, διατηρώντας παράλληλα όλη την αξία και την παράδοσή της. Χρησιμοποιήσαμε ακόμη, δίκταμο και μαστίχα και τα “παντρέψαμε” με κορυφαίας ποιότητα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Τα πάντα βέβαια ελέγχονται εις διπλούν τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Βρετανία.

Οι πρώτες ύλες επιλέγονται κάθε χρόνο από μικρούς καλλιεργητές και παρ’όλο που δε διαφημίζουμε ότι τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε είναι βιολογικά, προσπαθούμε να είναι τέτοια όσο γίνεται περισσότερο και ταυτόχρονα να προέρχονται από μικρές μονάδες παραγωγών.

Σκοπός μας δεν είναι μόνο να προωθήσουμε τα ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό, αλλά και την ελληνική κουλτούρα και φιλοσοφία μέσα από αυτά τα προϊόντα. Άλλωστε, το μότο μας είναι “Where tradition meets science”.

TDN: Πότε δημιουργήσατε amenities για ξενοδοχεία και ποιο ποσοστό % αντιπροσωπεύει αυτό το τμήμα των συνολικών πωλήσεών σας;

Α.Τ.: Η νέα αυτή δραστηριότητα ξεκίνησε το 2016, είναι κάτι που προσπαθούμε να αναπτύξουμε τώρα, όπως και τον ελληνικό χαρακτήρα των προϊόντων για ξενοδοχεία. Υπάρχει ήδη σχέδιο ανάπτυξής τους στο εξωτερικό . Αυτήν τη στιγμή βρίσκονται και σε ελληνικά ξενοδοχεία (της Κρήτης) όσο και σε ευρωπαϊκά ξενοδοχεία. Το ιδανικό για εμάς είναι τα προϊόντα για ξενοδοχεία να φτάσουν το 30% του συνόλου την επόμενη τριετία.

TDN: Σε ποιες χώρες έχετε παρουσία και πού αλλού σκοπεύετε να επεκταθείτε στο μέλλον;

Αυτήν τη στιγμή έχουμε παρουσία σε Αυστραλία (μέσω της εταιρείας Natia Skin Care), ΗΠΑ, Γερμανία, Βρετανία και Ελλάδα (συνεργασία με την εταιρεία Beauty Point). Κάνουμε ακόμη συζητήσεις για διείσδυση στις αγορές της Βουλγαρίας και της Ιταλίας και έχουμε εκπονήσει σχέδιο επέκτασης για την επόμενη τριετία. Ειδικά πάντως για την αγορά της Αμερικής, μπορούμε να πούμε ότι είχαμε μεγάλη βοήθεια από την Ομογένεια και τα ΜΜΕ της.

TDN: Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας σε προϊόντα και τι σήμαινε για εσάς η βράβευσή σας από την TheBeautyShortlist.com;

Α.Τ.: Είμαστε στη φάση σχεδιασμού και δημιουργίας μια καινούργιας σειράς για σώμα/πρόσωπο (και σαπούνι) με βάση φύκια από ελληνικές θάλασσες. Σίγουρα η βράβευση δύο προϊόντων μας “Living Pure Natural Diamond Elite Extra Enriched Hand Cream” και “Living Pure Natural Nea Intense Hydration Face Cream”. Για μια νέα εταιρεία όπως είμαστε εμείς, η διάκριση μεταξύ 600 brands που συμμετείχαν το 2018 στη λίστα του TheBeautyShortlist.com, που αποτελεί καταξιωμένο διεθνή θεσμό στον χώρο των καλλυντικών, είναι ιδιαιτέρως τιμητική και μας δείχνει ότι είμαστε στο σωστό δρόμο.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024