Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Email marketing για τον τουριστικό κλάδο: πωλήσεις, υποστήριξη και δημόσιες σχέσεις με τους πελάτες σας

27 Μάρτιος 2018, 11:09

Το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews, της σειράς Digi.travel Masterclass, που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 19 Απριλίου, εστιάζει στον εξαιρετικά σημαντικό τομέα του email marketing.


Τα σεμινάρια του TravelDailyNews συνεχίζονται στην Αθήνα με νέα αντικείμενα όπως αυτό του email marketing.
 
 
Digi.travel Masterclass
Email marketing για τον τουριστικό κλάδο: πωλήσεις, υποστήριξη και δημόσιες σχέσεις με τους πελάτες σας
 
Πέμπτη, 19 Απριλίου 2018
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα 
 
Εισηγητής: 
Αρσένης Πασχόπουλος • Managing Partner του digital agency Just Online και εισηγητής digital marketing στο κολέγιο CityU
 
 
 
Παρότι το “αρχαιότερο” διαδικτυακό εργαλείο προσέγγισης πελατών, το email παραμένει - σύμφωνα με όλες τις μετρήσεις - το πιο αποδοτικό μέσο με βάση το ROI. Επειδή όμως η αποστολή emails είναι ένας μάλλον επιθετικός τρόπος προσέγγισης, ειδικά προς εκείνους με τους οποίους δεν έχουμε εδραιώσει κάποια εμπορική σχέση, η χρήση του θέλει προσοχή, τώρα όσο ποτέ.
 
Σκοπός
 
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξηγήσει με απλό και πρακτικό τρόπο τα ωφέλη του email marketing και πως αυτό θα μπορέσει να αποτελέσει ένα εργαλείο πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων και υποστήριξης πελατών.
 
Οφέλη
 
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να
α) Γνωρίζουν τα βήματα μιας εκστρατείας email marketing
β) Γνωρίζουν τις λειτουργίες του email marketing και πως αυτό μπορεί να χρησιμεύσει στην επιχείρησή τους
γ) Συντάσουν emails & newsletters τα οποία θα επιτελούν το σκοπό τους
δ) Προγραμματίζουν τις ενέργειες email marketing προς διαφορετικές ομάδες πελατών, ανάλογα με τους στόχους και τις ανάγκες τους
ε) Λειτουργούν πλατφόρμες μαζικής αποστολής emails
 
Μέρος Α: E-mail marketing σε 5 βήματα
 
1) Στόχοι: τι θέλετε να πετύχετε;
 
• Γνωριμία
• Πώληση
• Ενημέρωση
• Δημόσιες Σχέσεις
• Δημιουργία πιστών πελατών
 
2) Σε ποιους θα απευθυνθείτε;
 
Λίστες παραληπτών: “ενοικίαση”, αγορά ή δημιουργία;
 
• Ενοικίαση: πότε, πόσο και πως θα ωφεληθείτε
• Αγορά: προσοχή στις πηγές
• Δημιουργία: 20+ τρόποι για να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα
 
3) Πως θα γράψετε το μήνυμα
 
• Επικεφαλίδες: τι τραβά την προσοχή και τι απωθεί
• Κείμενο: ύφος, γλώσσα, μέγεθος, αποφυγή spam
• Εικόνες – video: πως πρέπει να τα τοποθετούμε και να τα περιγράφουμε
• Στοιχεία viral marketing που δεν πρέπει να λείπουν από το μήνυμά σας για να εξαπλωθεί πέρα από την λίστα των παραληπτών σας
• Παραδείγματα επιτυχημένων μηνυμάτων και τα βασικά τους «συστατικά»
 
4) Πότε θα επικοινωνήσετε;
 
Συχνότητα και ώρες αποστολής: τι τα επηρεάζει και ποιες είναι οι κατάλληλες επιλογές για την Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
5) Testing & Measurement 
 
- Τι θα ελέγξετε και πως θα μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας.
 
  • Πριν από την εκστρατεία
  • Κατά την διάρκεια της εκστρατείας
  • Μετά την εκστρατεία
 
- Πως θα διαχειριστείτε τους παραλήπτες που θέλουν να διαγραφούν από τη λίστα σας.
 
- Πως θα διαχειριστείτε τους παραλήπτες που δεν ανοίγουν τα μηνύματά σας.
 
- SPAM και πως θα το αποφύγετε.
 
- Σημεία ελέγχου στο μήνυμα και την διαδικασία αποστολής ώστε να μην μπείτε σε λίστες ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam) και δεν φτάνει το μήνυμά σας στον παραλήπτη
 
Μέρος Β: Διαχείριση της εκστρατείας σας στην πράξη 
 
Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου θα δούμε στην πράξη πως χρησιμοποιούνται δύο από τα δημοφιλέστερα εργαλεία διαχείρισης εκστρατειών e-mail: το MailChimp και το Moosend. Μεταξύ άλλων θα δούμε πως:
 
• Δημιουργούμε μηνύματα με απλούς μηχανισμούς drag and drop
• Προγραμματίζουμε την αποστολή μηνυμάτων
• Δημιουργούμε προσωποποιημένα μηνύματα
• Εισάγουμε και εξάγουμε λίστες διευθύνσεων
• Παίρνουμε στατιστικά για το ποιοί διάβασαν τα μηνύματά μας και πόσο συχνά και ποιοί όχι
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία”  
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels   
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.” 
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος   
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.” 
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος   
 
Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες” 
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα   
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο” 
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels   
 
Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο” 
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel     
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου” 
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel 
 
Ο εισηγητής
 
Ο Αρσένης Πασχόπουλος (http://gr.linkedin.com/in/arsenis) είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line.
 
Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, (2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος) και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματα marketingτων εταιρειών Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων.
 
Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας).
 
Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.ά.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στα startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.
 
Σχόλια εκπαιδευομένων για τον εισηγητή Αρσένη Πασχόπουλο:
https://www.seminaria.gr/index.php/studentscomments
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 








Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top