Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Αλήθεια, All ; inclusive

06 Ιούλιος 2018, 11:26

Η νέα τάση στον τουρισμό που λέγεται all inclusive αφήνει τελικά πραγματικά χρήματα στη χώρα και αν ναι πόσα είναι αυτά ακριβώς.


Yπερβολικά μεγάλος λόγος γίνεται για την αξία, τη σκοπιμότητα και την προώθηση των τόσων και τόσων πακέτων “all inclusive” διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα. Εμείς τα θέλουμε; Δεν τα θέλουμε; Πως τα θέλουμε ακριβώς; Θα κάνουμε κάτι ή θα κάνουμε, ότι δεν καταλαβαίνουμε;

Εγώ απλώς θέτω μια σειρά από ερωτήματα και ας απαντήσουν αρχικά οι αρμόδιοι, μετά οι εμπλεκόμενοι και τέλος οι αναρμόδιοι.
  • Είναι πραγματικά ποιοτικός και συναλλαγματοφόρος τουρισμός αυτός ή όχι;
  • Το brand name Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται σ΄αυτό το πακέτο ή δεν υπάρχει πουθενά;
  • Προωθεί τη χώρα μας και το Πολιτισμό της ή τον εκμηδενίζει και τον εξαφανίζει;
  • Αφήνει πραγματικά χρήματα στη χώρα και πόσα ακριβώς ; Θα μας το πει κάποιος;
  • Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομική στρωμάτωση αυτών των επισκεπτών που φιλοξενούνται σε 4* και 5* ξενοδοχεία;
  • Υποστηρίζουμε αυτή τη διαδικασία για να πάμε από τα 30 στα 35 εκατ. τουρίστες εφέτος και του χρόνου στα 37 εκατ.;
  • Γιατί στηρίζεται αυτή δραστηριότητα από την επίσημη πολιτεία και ποιος λόγος υπαγορεύει αυτήν την πρακτική;
  • Τι κερδίζουν οι τοπικές κοινωνίες και επιχειρήσεις από αυτό; Τι κερδίζει η ταβέρνα, το μπαρ, το βενζινάδικο, το σούπερ μάρκετ ή το μπακάλικο, το οπωροπωλείο, ο φούρνος, το καφενείο, κ.ο.κ.;
  • Πόσοι αριθμητικά είναι οι επισκέπτες all inclusive στην Ελλάδα;
Υ.Γ.
Στην Καθημερινή της 10ης Απριλίου 2018 ο αναπληρωτής καθηγητής του ΤΕΙ Ηπείρου, Μιχάλης Ν. Διακομιχάλης είχε δημοσιεύσει ένα σχετικό καλό άρθρο με τίτλο “Άποψη: All inclusive - but not Greece”.




Ο καθηγητής κ. Περικλής Λύτρας είναι πρόεδρος του Τμήματος Τουρισμού Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και πρ. αναπληρωτής πρύτανης ΤΕΙ Αθήνας.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top