Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Χώρος SPA – Γυμναστήριο
Προσοχή στην ατμόσφαιρα και στον εξοπλισμό του

01 Δεκέμβριος 2004, 00:00

Χώρος SPA – Γυμναστήριο
Προσοχή στην ατμόσφαιρα και στον εξοπλισμό του

Μελετώντας ποια σημεία πρέπει να προσέξει ο ξενοδόχος όταν αποφασίσει να επενδύσει στη δημιουργία ενός κέντρου Θαλασσοθεραπείας, βρήκαμε ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση όχι μόνο στο εξειδικευμένο προσωπικό αλλά και στην ατμόσφαιρα του κέντρου, όπως επίσης και στα όργανα τα οποία θα εξοπλίζουν το χώρο.

Ενδιαφέρουσα είναι η προσέγγιση του κ. Απόστολου Σειντή από την εταιρία All Sport Α.Ε. που αναλύει το ρόλο του γυμναστηρίου στο κέντρο θαλασσοθεραπείας τονίζοντας ότι στοχεύει στην ανάπτυξη του σώματος και την ψυχική ευεξία. ‘Αρα λοιπόν έμφαση πρέπει να δίνεται στην ψυχική διάσταση, σημαντικό στοιχείο της οποίας είναι η διακόσμηση του κέντρου. Σε αυτό το σημείο η εταιρία Fivos Hellas προτείνει μια καινοτόμα κίνηση, για την ανακαίνιση του κέντρου με ένα Οικονομικό, πρακτικό και καλαίσθητο σύστημα ψευδοροφής. Το σύστημα αυτό σας δίνει τη δυνατότητα εξαιρετικής επιλογής υφής και χρωμάτων βελτιώνοντας σημαντικά την ηχομόνωση και θερμομόνωση. Η μεμβράνη αυτή τοποθετείται μέσα σε λίγες ώρες, χωρίς να διακοπεί η λειτουργία του κέντρου.

Ο ρόλος σας ως ιδιοκτήτης ή διευθυντής ενός χώρου spa είναι καθοριστικός. Πρέπει να ελέγχετε ότι όλα λειτουργούν κανονικά, να αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα ακόμα και προσωπικές διαμάχες, και τέλος να πετύχετε την μεγαλύτερη δυνατή διάχυση του ονόματος σας!

Για να πετύχετε, όπως πολύ καλά ξέρετε, πρέπει να κάνετε τους πελάτες σας να νοιώθουν σαν το σπίτι τους και τους υπαλλήλους σας σαν μέλη της οικογένεια σας. Απλά θυμηθείτε τίποτα δεν είναι χειρότερο από τους μη ευχαριστημένους υπαλλήλους, ιδίως σε ένα χώρο όπως το spa όπου ο πελάτης αναζητεί την ψυχική του ηρεμία.

Όλα αυτά όμως είναι λίγο-πολύ γνωστά. Εκείνο που ορισμένες φορές μας ξεφεύγει είναι ο σπουδαίος ρόλος της ατμόσφαιρας. Το καθαρό και ήρεμο περιβάλλον είναι το ήμισυ του παντός. Οι πελάτες σας εκείνο που αποζητούν περισσότερο από όλα είναι να φύγουν μακριά από το στρες και το άγχος. Το περιβάλλον πρέπει να τους εμπνέει να βγάλουν τα παπούτσια τους και να ηρεμήσουν. Τα χρώματα, τα σχέδια στους τοίχους, η επίπλωση, ακόμα και η μυρωδιά της ατμόσφαιρας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Αν καταφέρετε να μειώσετε το άγχος των πελατών σας χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ‘εργαλεία’ θα έχετε πετύχει. Πρέπει να καταφέρετε να ικανοποιήσετε και τις πέντε αισθήσεις τους, προσφέροντας ένα μοναδικό περιβάλλον. Η διακόσμηση θα πρέπει να είναι ξεχωριστή και το κέντρο σας να έχει το δικό του χαρακτήρα. Τα όργανα που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να επαρκούν όχι μόνο σε αριθμό, αλλά και σε ποιότητα. Το ‘κλειδί’ είναι το κέντρο σας να είναι γεμάτο κόσμο και να μην φαίνεται! Αν καταφέρετε ο πελάτης να νομίζει ότι είναι ο μοναδικός πελάτης που κυκλοφορεί μέσα στο κέντρο, ενώ στην πραγματικότητα έχετε φθάσει σε καλά επίπεδα πληρότητας τότε έχετε πετύχει.

Μικρές συμβουλές

  • Πριν ξεκινήσετε καταστρώστε ένα σωστό και εμπεριστατωμένο επιχειρηματικό σχέδιο, ώστε να είσαστε σίγουροι ότι θα έχετε κέρδη από την ανάμειξη σας σε αυτό τον κλάδο. Μην φτιάξετε ένα κέντρο spa μόνο και μόνο για να το έχετε

  • Μην αποφασίσετε την κατασκευή ενός κέντρου επειδή έχετε δει ότι τα τριγύρω ξενοδοχεία έχουν παρόμοια κέντρα. Πρέπει να νοιώθετε το δικό σας όραμα και να μην κυνηγάτε απλά την επιτυχία των άλλων

  • Γνωρίστε καλά τους πελάτες των κέντρων spa, γιατί έχουν τις δικές τους ιδιορρυθμίες και πρέπει να είσαστε σε θέση να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους στο σύνολο της ξενοδοχειακής σας μονάδας και όχι μόνο μέσα στο κέντρο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών, όταν οι πελάτες ρωτιούνται για την αξιολόγηση ενός κέντρου δεν λαμβάνουν υπόψη τους τόσο την τεχνική του αρτιότητα, ( την οποία θεωρούν δεδομένο) αλλά επικεντρώνονται στο συναίσθημα που τους γεννά ο χώρος

  • Προσοχή στο μέγεθος του κέντρου. Το μεγάλο δεν σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο. Ιδίως για ένα τέτοιο κέντρο θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι ο πελάτης δεν θέλει να νοιώθει χαμένος σε ένα τεράστιο χώρο, αλλά προτιμά κάτι μικρότερο, με προσωπικό χαρακτήρα, και απομόνωση. Μελετήστε επίσης και το κόστος που χρειάζεται για ένα πολύ μεγάλο κέντρο, που ίσως να είναι πολύ καθοριστικός παράγοντας για την κερδοφορία του

  • Επενδύστε στη δημιουργία ‘ατμόσφαιρας’ στο κέντρο σας και στα ποιοτικά μηχανήματα και όργανα που θα χρησιμοποιείτε. Φυσικά, και το προσωπικό είναι βασικός παράγοντας, αλλά σας δίνετε η δυνατότητα να κάνετε τα τέστ σας και να αλλάξετε μέρος του προσωπικού, στην περίπτωση της ατμόσφαιρας και του εξοπλισμού, οι λανθασμένες αποφάσεις δεν διορθώνονται καθόλου εύκολα

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top