Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γεώργιος Χρονιάρης:
Στην Ελλάδα υπάρχουν P.C.O. και διοργανωτές εκθέσεων που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους μεγάλους του εξωτερικού

19 Ιούλιος 2005, 00:00

Γεώργιος Χρονιάρης:
Στην Ελλάδα υπάρχουν P.C.O. και διοργανωτές εκθέσεων που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους μεγάλους του εξωτερικού

TravelDailyNews: Πώς θα χαρακτηρίζατε την Κρήτη ως συνεδριακό & εκθεσιακό προορισμό σε σχέση με όλη την Ελλάδα? Πιστεύετε ότι έχει προοπτικές για περισσότερη ανάπτυξη;

Γεώργιος Χρονιάρης: Η Κρήτη έχει κατακτήσει ένα ικανοποιητικό μερίδιο της συνεδριακής αγοράς.
Η μεγάλη και συνεχώς αναπτυσσόμενη συνεδριακή υποδομή στα ξενοδοχεία, η δημιουργία του Δ.Ε.Κ.Κ., η βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης από και προς την Κρήτη, η απευθείας σύνδεσή της με τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ευρώπης και η ύπαρξη αξιόλογων εταιρειών παροχής εξοπλισμού, μας δίνουν τη δυνατότητα να χαρακτηρίσουμε την Κρήτη ως ένα δυναμικά ανερχόμενο προορισμό εκθεσιακού και συνεδριακού τουρισμού.

Βεβαίως η έλλειψη του κρατικού συντονισμού και η ανεπαρκή προβολή και προώθηση της Κρήτης (αλλά και της Ελλάδας γενικότερα) στο εξωτερικό, είναι ένα γεγονός που όλοι πρέπει να αποδεχθούμε και να αντιμετωπίσουμε.
Αξίζει εδώ να αναφέρω ότι τελευταία γίνονται σημαντικές προσπάθειες στον τομέα αυτό που ελπίζω να έχουν συνέχεια και συνέπεια.

TDN: Όπως είναι γνωστό γίνονται μεγάλες προσπάθειες προσέγγισης συνεδριακού τουρισμού, τι κινήσεις πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος ώστε να είναι άρτια εξοπλισμένος με στόχο την άψογη εξυπηρέτηση των συνεδρίων;

Γ.Χ.: Κατά την άποψή μου τα ξενοδοχεία χρειάζεται να δώσουν ιδιαίτερη σημασία στον σχεδιασμό ή τον εκσυγχρονισμό της συνεδριακής τους υποδομής που αφορά το μέγεθος, την ποιότητα αλλά και την λειτουργικότητα των συνεδριακών αιθουσών.
Εξ ίσου σημαντική είναι η διασφάλιση άνετων εγκαταστάσεων κοντά στις συνεδριακές αίθουσες για τις διάφορες υποστηρικτικές λειτουργίες ενός συνεδρίου, όπως γραμματεία συνεδρίου , παράλληλη λειτουργία έκθεσης, διαθέσιμοι χώροι για poster session - coffee break – light lunch κλπ.
Βεβαίως για την άψογη εξυπηρέτηση των συνεδρίων καθοριστικός παράγοντας είναι η παρουσία στελεχών με καλή γνώση των συνεδριακών αναγκών και εξειδίκευση στη διαχείριση συνεδρίων.

TDN: Ο συνεδριακός εξοπλισμός είναι αρκετά ακριβή επένδυση για το ξενοδοχείο. Τι λύσεις υπάρχουν ώστε να μειώνεται το κόστος;

Γ.Χ.: Η επιλογή του κατάλληλου και αναγκαίου εξοπλισμού πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή. Αρκετές φορές η «φτηνή λύση» στην προμήθεια εξοπλισμού έχει αποδειχθεί πολύ ακριβή λόγω ακαταλληλότητας, μικρής διάρκειας ζωής ή παρουσίας λειτουργικών προβλημάτων.
Πολλά ξενοδοχεία επενδύουν αρκετά χρήματα για την αγορά συνεδριακού εξοπλισμού που ίσως δεν είναι απαραίτητος, αφού υπάρχουν αρκετές εξειδικευμένες εταιρείες απ΄ όπου μπορούν κατά περίπτωση να προμηθεύονται τα είδη αυτά , και μάλιστα προσαρμοσμένα κάθε φορά στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε συνεδρίου.
Σαν παράδειγμα θα αναφέρω τα μεταφραστικά συστήματα, τα εξειδικευμένα οπτικοαουστικά μέσα , τις μόνιμες θέσεις γραμματείας συνεδρίου κ.α.
Για τον εξοπλισμό αυτό κατάλληλη λύση δεν είναι η αγορά, αλλά η σωστή επιλογή συνεργάτη-προμηθευτή με κριτήριο την ποιότητα του εξοπλισμού που διαθέτει, την συνέπεια και την εξειδίκευση του.

TDN: Οι Ελληνικές επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον συνεδριακό και εκθεσιακό τουρισμό αξιοποιούν σε ικανοποιητικό βαθμό τις δυνατότητες του σύγχρονου εξοπλισμού;

Γ.Χ.: Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι διοργανωτές που μπορούν να «στήσουν» τόσο καλά συνέδρια και εκθέσεις που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους μεγάλους P.C.O. και διοργανωτές εκθέσεων του εξωτερικού.
Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που ενώ αναλαμβάνουν μεγάλα συνέδρια, δεν έχουν την δυνατότητα να τα διαχειριστούν σωστά ή δεν γνωρίζουν καν ποιες εταιρείες δραστηριοποιούνται στο χώρο του εξοπλισμού, κεντρικά αλλά και περιφερειακά, που μπορούν να προσφέρουν σύγχρονες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

TDN: Τι θα συμβουλεύατε τους πελάτες σας; Τι πρέπει να προσέχουν όταν αποφασίζουν για τον εκθεσιακό ή συνεδριακό τους εξοπλισμό;

Γ.Χ.: Η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών είναι ένα κρίσιμο σημείο που πρέπει να προσεχθεί. Απαραίτητη είναι η συνεργασία με εταιρείες που μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες ποιότητας, που γνωρίζουν καλά τις συνεδριακές & εκθεσιακές ανάγκες και διαθέτουν συνέπεια και επαγγελματισμό.
Επίσης η σύγκριση τιμών και ποιότητας από διάφορους προμηθευτές είναι μια χρήσιμη συμβουλή.
Τέλος για τις συνεδριακές εκδηλώσεις της περιφέρειας πολύ σημαντική είναι η άμεση επαφή και πρόσβαση του προμηθευτή στο χώρο της εκδήλωσης. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η ευελιξία, η ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες ή αλλαγές της «τελευταίας στιγμής» και η έγκαιρη παράδοση ανεξάρτητα από ενδεχόμενες δυσμενείς καιρικές συνθήκες με ακυρώσεις δρομολογίων -καθυστερήσεις πλοίων κλπ.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top