Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Νίκος Σπυράτος:
H μουσική επένδυση ενός ξενοδοχείου είναι της ίδιας βαρύτητας με την διακόσμησή του

04 Αύγουστος 2005, 00:00

Νίκος Σπυράτος:
H μουσική επένδυση ενός ξενοδοχείου είναι της ίδιας βαρύτητας με την διακόσμησή του

TravelDailyNews: Γιατί κάποιο ξενοδοχείο πρέπει να επενδύσει στην μουσική των χώρων του;

Νίκος Σπυράτος: H επένδυση του επαγγελματικού χώρου με μουσική, είναι στις μέρες μας αναγκαία. Η επιλογή της κατάλληλης μουσικής δίνει στον ξενοδόχο ένα ακόμα ισχυρό εργαλείο που τον βοηθάει να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα που θέλει σε κάθε χώρο τoυ ξενοδοχείου του. Μέσω της μουσικής ο χώρος εμπλουτίζεται με τα μηνύματα που θέλει να περάσει ο ξενοδόχος στους επισκέπτες του ξενοδοχείου του. Η μουσική έκφραση είναι ο πιό απλός τρόπος επικοινωνίας. Είναι ένα εύκολο κλειδί συνεννόησης, είναι η  διεθνής γλώσσα των ανθρώπων. Έτσι λοιπόν μπορούμε να πούμε πλέον με σιγουριά ότι η μουσική επένδυση ενός ξενοδοχείου είναι της ίδιας βαρύτητας με την διακόσμησή του.

TDN: Το σύστημα μουσικής που προτείνετε απευθύνευται σε συγκεκριμένες κατηγορίες ξενοδοχείων ; Υπάρχει προσαρμογή του συστήματος ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε ξενοδοχείου;

Ν.Σ.: Το σύστημα μετάδοσης μουσικής της DSV είναι κατάλληλο όσο και απαραίτητο σε ξενοδοχεία κάθε μεγέθους και αυτό γιατί δεν πρόκειται για ένα τυποποιημένο προϊόν. Πριν γίνει η εγκατάσταση του προγράμματος σε κάποιο ξενοδοχείο η ομάδα της DSV κάνει μια μελέτη του χώρου, των ηλικιών και εθνικοτήτων των πελατών, των ωρών αιχμής,των επιμέρους τμημάτων του ξενοδοχείου,  έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι κάτι το οποίο ενορμονίζεται πλήρως με το στυλ του ξενοδοχείου. Για αυτό το λόγο άλλωστε το σύστημα μας θα το βρείτε σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα όπως το Sani και το Rodos Palace, αλλά και σε μικρότερες μονάδες όπως το Titania και το Cavo Tagoo.

TDN: Σε σχέση με το κόστος υπάρχει κάποιο κέρδος για το ξενοδοχείο;

Ν.Σ.: Με το σύστημα μετάδοσης μουσικής που προτείνουμε,ο ξενοδόχος προσφέρει στους επισκέπτες του ξενοδοχείου του καλύτερες υπηρεσίες με σαφώς μικρότερο κόστος από τους έως τώρα τρόπους μετάδοσης μουσικής. Αν σκεφτεί μόνο κάποιος πόσα χρήματα δαπανούνται για αγορά CD, με τα γνωστά προβλήματα λειτουργίας τους, θα ανακαλύψει πόσο σημαντική είναι η επένδυση του στο σύστημα μας. Με το Wizard αντιμετωπίζει για πάντα το πρόβλημα της μουσικής με τον πιό επαγγελματικό και νόμιμο τρόπο, ελαχιστοποιόντας πάρα πολύ το κόστος και απλοποιώντας την διαδικασία ανανέωσης και μετάδοσης. Παράλληλα το πρόγραμμα μας δίνει την δυνατότητα στον ξενοδόχο να προωθήσει ότι εκείνος κρίνει σκόπιμο με ηχητικά και οπτικά μηνύματα.

TDN: Μπορείτε να καλύψετε σαν εταιρία και μια έκτακτη μουσική επένδυση που μπορεί να χρειασθούν τα ξενοδοχεία;

Ν.Σ.: Η DSV εργάζετε συνεχώς ώστε να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να καλύψει και τις πιό απίθανες ανάγκες που μπορεί να προκύψουν σε μία επιχείρηση. Μέσα στο πακέτο που προσφέρουμε στα ξενοδοχεία συμπεριλαμβάνονται και μουσικές ιδιαίτερον περιστάσεων όπως είναι οι γιορτές των Χριστουγέννων, του Πάσχα, απόκριες κτλ τα οποία μάλιστα είναι προγραμματισμένα να μεταδίδονται τις ημέρες που είναι επίκαιρα. Για οποιαδήποτε άλλη ανάγκη μπορεί να έχει το ξενοδοχείο, δεν έχει παρά να το ζητήσει. Επίσης έχουμε δημιουργήσει ειδικό τμήμα με DJ’s και αναλαμβάνουμε οποιαδήποτε εταιρική ή κοινωνική εκδήλωση.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top