Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απόψεις
Ανοικτή επιστολή προς τον Τύπο
Η Πτώση του Κυπριακού Β737 στην Αθήνα

Γιώργος Κ. Μεριανός - 26 Αύγουστος 2005, 00:00

Απόψεις
Ανοικτή επιστολή
προς τον Τύπο

Η Πτώση του Κυπριακού Β737 στην Αθήνα
του Γιώργου Κ. Μεριανού

Προς:

Τους ενσυνείδητους σεναριογράφους και υποκριτές…

Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλές σελίδες αναφερόμενος σε εγκληματικές πράξεις και παραλήψεις των Ελεγκτικών Υπηρεσιών της Υ.Π.Α Λευκωσίας αλλά, ειδικότερα αυτής της Ελλάδος. Φαντάζομαι όμως ότι περιττεύει εφόσον στη χώρα μας υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες “ειδικοί επί παντός επιστητού” και ακόμα, ότι υπάρχει ...αμέριστο ενδιαφέρον πάντα κατόπιν εορτής και ποτέ πριν, από πολλούς ειδήμονες και ειδικότερα από δημοσιογράφους που γνωρίζουν όλες τις απαντήσεις σε κάθε τι στο οποίο η πολιτεία σκόπιμα λόγω αδυναμίας σωπαίνει!

Ασχολείστε με το αποτέλεσμα και προσπαθείτε να βρείτε την αιτία ή τις αιτίες που έφεραν το 737 σε αυτή την μοιραία κατάληξη. Δεν διαπίστωσα ούτε μια φορά και ποτέ να ασχοληθείτε με την ΥΠΑ Ελλάδος και τις αρμόδιες κατά τα άλλα διευθύνσεις ελέγχου πλοϊμότητας των αεροσκαφών, τον τρόπο έκδοσης των αδειών λειτουργίας σε όσες έγιναν και στη συνέχεια έκλεισαν, αλλά ειδικότερα εις αυτές που παρέμειναν και πετούν! Η χώρα μας πρωτοπορεί σε αεροπορικά ατυχήματα και θα το διαπιστώσετε εάν ασχοληθείτε λίγο με το ιστορικό της Πολιτικής Αεροπορίας στην Ελλάδα. Αφήσατε αρκετό χρόνο (σκόπιμα) στην εδώ Υ.Π.Α να τακτοποιήσει πιθανές εκκρεμότητες που αφορούν τη λειτουργία των εδώ αεροπορικών εταιριών, αλλά, πάντα έχετε λόγο με τον οποίο μάλιστα διαμορφώνετε και συνειδήσεις σκοτώνοντας επιπλέον την εμπιστοσύνη των πολιτών έναντι του αεροπλάνου το οποίο όμως κατασκευάστηκε για να πετά και όχι να γκρεμίζεται!

Κύριοι, ο κατασκευαστής του αεροπλάνου, συνοδεύει αυτό και με συγκεκριμένες οδηγίες και εντολές αναφορικά με την τεχνική του συντήρηση κ.λ.π.! Επειδή όμως οι κατασκευαστές γνωρίζουν πολλά περί των... “ανθρωπίνων λαθών”, επεμβαίνει ο Διεθνείς Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας με τα αρχικά ICAO που σημαίνουν International Civil Aviation Organization και ελέγχει την εφαρμογή των διεθνών κανονισμών από τις κατά περίπτωση Υ.Π.Α. Η εκάστοτε λοιπόν Υ.Π.Α φέρει και την ευθύνη της εφαρμογής των διεθνών και εθνικών κανόνων λειτουργίας αεροπορικών εταιρειών και ειδικότερα των τεχνικών υπηρεσιών αυτών. Μαντέψτε εσείς που γνωρίζετε πολλά τον τρόπο έκδοσης αδειών λειτουργίας και περιοδικών πιστοποιήσεων πλοϊμότητας. Μαντέψτε εσείς πόσες πτήσεις ακυρώνονται λόγω τεχνικών επαναλαμβανόμενων βλαβών ή συνεχίζουν τον πτητικό τους προγραμματισμό μεταφέροντες μαζί με τους ανυποψίαστους επιβάτες και σωρεία τεχνικών προβλημάτων. Σε αρκετές περιπτώσεις οι χειριστές δεν έχουν την πολυτέλεια να αρνηθούν την πτήση και για αυτό ευλογείστε το αθάνατο Ελληνικό σύστημα-μπάχαλο που ευδοκιμεί σε χώρες όπως τούτη εδώ και όπως την κατάντησαν οι “Ειδικοί και Αρμόδιοι” τυχοδιώκτες, αβανταδόροι, αφισοκολλητές, νταβατζήδες και αεριτζήδες!

Ο ρόλος των δημοσιογράφων

Κάντε ρεπορτάζ και τεκμηριώστε το με αυτά που θα μάθετε από απολυμένους αεροπορικών εταιρειών σε θέσεις Διεύθυνσης Τεχνικής Εκμετάλλευσης, Τεχνικού Προγραμματισμού, Ασφάλειας Πτήσεων, Πτητικών Προτύπων και Επιμελητού Πτήσεων!!! Κάντε ρεπορτάζ και φέρτε τα αποτελέσματα στη δημοσιότητα για να σηκωθούν και οι πεθαμένοι από τα μνήματα τους με αυτά που θα ακούσουν! Είστε υποκριτές πολλαπλά διότι όταν τα αεροπλάνα πετούν, για εσάς δεν σημαίνει τίποτα. Δεν έχετε ιδέα από Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας, έχετε όμως άποψη του τρόπου που ο ελεγκτής εκτελεί τα σοβαρά καθήκοντά του, δεν γνωρίζετε τίποτα περί ελέγχου, γνωρίζετε όμως τα λάθη των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, δεν γνωρίζετε και δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει ραντάρ και τρανσπόντερ (transponder) δεν γνωρίζετε τα προβλήματα και τις ελλείψεις των ράδιο-βοηθημάτων, γνωρίζετε όμως και επιδεικνύετε με το δάκτυλο τον υπαίτιο του τραγικού αεροπλάνου! Είστε κομμάτι της ημιμάθειας και σε πλείστες περιπτώσεις της ολοκληρωτικής αμάθειας. Δεν έχετε ιδέα για το πόσες αναγκαστικές πραγματοποιούνται καθημερινά σε αεροδρόμια τουλάχιστον του δυτικού κόσμου και δεν γνωρίζετε τα αίτια των τραγικών αεροπορικών δυστυχημάτων.

Τα αεροπλάνα φτιάχτηκαν για να πετούν κύριοι, αλλά, δυστυχώς οι άνθρωποι των υπηρεσιών, τα γκρεμίζουν. Καθημερινά διακινούνται πέραν των 25 εκατομμυρίων ανθρώπων και αυτό επειδή οι ελεγκτές τους παρέχουν σοβαρό και υπεύθυνο έλεγχο και επειδή οι εταιρίες ελέγχονται και ακόμα, διότι η συνείδηση των τεχνικών αεροπλάνων λειτουργεί σε άλλες συχνότητες! Στη χώρα μας, τα αεροπορικά είναι, λίγο διαφορετικά.

Αναζητήστε και κάντε ρεπορτάζ για το πόσοι πυροσβέστες επανδρώνουν τις πυροσβεστικές υπηρεσίες των διεθνών Ελληνικών αερολιμένων για να φρίξετε και πέστε τα αποτελέσματα σας στους Διεθνείς οργανισμούς για να κλείσουν αυθημερόν τα Ελληνικά αεροδρόμια. Κάντε ρεπορτάζ και πέστε την αλήθεια στους Έλληνες φορολογούμενους για την ασφάλεια των Ελληνικών αεροδρομίων αναφορικά με τις εταιρίες security, ποιες είναι, ποιος τις πληρώνει και πόσο κοστίζουν, κάντε ρεπορτάζ για τους Έλληνες βουλευτές που οπλοφορούν και περνούν με τα όπλα τους από τα σημεία…ελέγχων των αερολιμένων επειδή αυτοί είναι …βουλευτές και επειδή είναι βουλευτές,.. πρέπει να οπλοφορούν, κάντε ρεπορτάζ και πέστε στον Ελληνικό λαό που κατά τα άλλα...υπηρετείτε, πόσα συμβόλαια για τεχνικές υπηρεσίες σε ξένες αεροπορικές εταιρίες διεκπεραιώνει η Ολυμπιακή Αεροπορία, πόσα τα τελευταία 10 χρόνια για να διαπιστώσετε την γύμνια και την κατάντια των υπηρεσιών του Ελληνικού δημοσίου, κάντε ρεπορτάζ για το ποιος κατάντησε σε αυτά τα εξευτελιστικά χάλια την περιουσία των Ελλήνων, την Ολυμπιακή και ποιοι προσπαθούν το ξεπούλημα της και γιατί!

Κάντε ρεπορτάζ για την εναλλακτική λύση που πρότεινα εγώ στον τότε Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Κ. Σημίτη και στην τότε αντιπολίτευση της Ν.Δ που σήμερα είναι κυβέρνηση και που ποτέ δεν δέχθηκαν την πρόταση-λύση διότι έπρεπε να ταΐσουν ορισμένες τράπεζες με επιπλέον ..πακέτα για δήθεν εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή που ποτέ δεν βρέθηκε και ούτε πρόκειται να βρεθεί, κάντε ρεπορτάζ και πέστε την αλήθεια στον ...κυρίαρχο πολλαπλά εξαπατημένο λαό για το μπάχαλο της δήθεν καλύτερης προσφοράς από πλευράς ΑΧΟΝ και Λιακουνάκο για την αγορά των μετοχών της Ο.Α αντί 37 δισ. (δηλαδή της τιμής ενός Β747-400 σήμερα) και κάντε ρεπορτάζ και πέστε στον “κυρίαρχο λαό” για το προεδρείο της Ο.Α την εποχή του 2001, ‘02, ‘03 και 2004. Θα χαρώ να σας δώσω τις επανειλημμένες επιστολές μου προς τον τότε Πρωθυπουργό και τις απαντήσεις από αυτόν! Κάντε ρεπορτάζ για να μάθει ο .. “κυρίαρχος λαός” που πήγαν τα..1 τρισ. 300 δισ. που δόθηκαν (?) για τον εκσυγχρονισμό της Ο.Α πέραν από τα άλλα δισ. πριν και μετά που τελικά θα πληρώσουμε στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια!

Είστε υποκριτές και σας κατηγορώ για παραπληροφόρηση και για αποπροσανατολισμό των Ελλήνων φτωχών πολιτών διότι συγκαλύπτετε την επαναλαμβανόμενη εις βάρος των απάτη από την παρελθούσα κυβέρνηση αλλά και την παρούσα αναφορικά με το υπέρογκο κόστος του αερολιμένα των Σπάτων, χρήματα που στερήθηκε ο ...κυρίαρχος λαός και τα ροκάνισαν οι φίλοι εργολάβοι και ...αρκετοί ... που στην χώρα μας έγιναν και ...πολιτικοί (!) ενώ τη διαχείριση των Σπάτων την έχει ο κατά 50 δισ. επενδυτής του ολικού κόστους των 800 δισ. Εκεί δεν παίζει ο κυρίαρχος λαός αλλά ο Γερμανός που παρεμπίπτοντος, φροντίζει για το δικό του συμφέρον και όχι της χώρας μας για τα επόμενα 25 χρόνια! Την οικονομική πολιτική του αερολιμένα την σχεδιάζει βάσει των αναγκών του ο Γερμανός ενώ θα μπορούσε το Ελληνικό δημόσιο (εάν ήθελε και εάν γνώριζε) να μειώσει τα τέλη χρήσης ώστε να αυξηθούν οι εισερχόμενες πτήσεις στη χώρα μας.

Κάντε ρεπορτάζ και πέστε στον κυρίαρχο λαό πια είναι τα σωστικά μέσα που διαθέτουν οι διεθνείς αερολιμένες στη χώρα μας, και που ευρίσκονται οι υπηρεσίες διάσωσης. Δεν εννοώ πυρόσβεσης αλλά διάσωσης! Εάν ανακαλύψετε μια τέτοια κρατική υπηρεσία ή ομάδα στην Ελληνική επικράτεια και στους Ελληνικούς αερολιμένες, πέστε το και σε εμένα για να σταματήσω να διερωτώμαι. Κάντε ρεπορτάζ και πέστε στον κυρίαρχο λαό γιατί κάρφωσε το ΥΑΚ στη Θεσσαλονίκη σκοτώνοντας 74 επιβάτες και ενημερώστε τους για το τι έγραφαν τα Διεθνή αεροπορικά εγχειρίδια Jepensen αναφορικά με τη δηλωμένη συχνότητα Ραντάρ που στην πραγματικότητα δεν υπήρχε όταν ο κυβερνήτης του ΥΑΚ ζήτησε βοήθεια από το ανύπαρκτο δηλωμένο όμως Ραντάρ! Ποιος γκρέμισε το ΥΑΚ και σκότωσε 74 ανθρώπους..?

Κύριοι, Δεν λέγω σε καμία περίπτωση ότι οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας είναι τέλειοι. Υπάρχουν αρκετοί που ίσως να έπρεπε να εκπαιδευτούν επιπλέον..! Αν όμως δεν είναι τέλειοι ως θα έπρεπε να είναι, κάντε ρεπορτάζ για να ανακαλύψετε για ακόμα μια φορά ότι ζείτε στην Ελλάδα! Κάντε ρεπορτάζ για την εκπαίδευση των χειριστών αεροπλάνων, ζητήστε να λάβετε έγγραφα των εκπαιδεύσεων που πέρασαν, ποιος τους εκπαίδευσε και που, για να καταλήξετε στο Πρωθυπουργικό FALCON και την τραγική του κατάληξη σκοτώνοντας ορισμένους και σακατεύοντας άλλους. Αν δεν θυμάστε τη περίπτωση, ζητήστε από εμένα να σας ενημερώσω με την επιστολή που έστειλα στον τότε Πρωθυπουργό κ. Σημίτη αλλά και στον Εισαγγελέα κ. Ντογιάκο αναφορικά με τα αίτια όπου μετά τις 5 επιτροπές διερεύνησης του αεροπορικού ατυχήματος και 4 χρόνια, κατέληξαν εις αυτά που έγραψα προς τον Πρωθυπουργό 5 μόλις ημέρες μετά το ατύχημα! Κάντε ρεπορτάζ για το μοιραίο Β707 που κάρφωσε στον κρεμαστό λαγό της Βούλας ενώ μετέφερε 40 τόνους δωρεά φάρμακα από τον Καναδά για τους ασθενείς του Σουδάν και πέστε στον κυρίαρχο λαό τι απέγινε με το….πόρισμα! Όταν μάθετε, ενημερώστε και εμένα που διατέλεσα τεχνικός σύμβουλος του Εισαγγελέα ερευνητή του τραγικού αυτού δυστυχήματος!

Βλέπετε, δεν είστε μόνον εσείς παντογνώστες. Είμαι και εγώ αφού κουβαλάω κάποιες δεκαετίες αεροπορικής εμπειρίας που προέρχεται όμως από τον Καναδά και την Αμερική! Επιπλέον, κάποιες από τις γνώσεις μου αναφέρονται στην σημείωση στο τέλος της σελίδας. Γνωρίζω ότι εφόσον δεν είμαι ξυλουργός και πρόεδρος Ομοσπονδίας ή μόνιμος συνδικαλιστής εργατοπατέρας, δεν έχω και δεν πρέπει να έχω λόγο. Το γνωρίζω και εγώ αφού τελικά, επέστρεψα στην Ελλάδα για να προσφέρω τις πολύτιμες αεροπορικές γνώσεις μου τελικά ...στους φίλους μου!!!

Είστε κύριοι ενεργό μέρος του Ελληνικού μπάχαλου. Είστε υποκριτές και δυστυχώς δεν γνωρίζω τις εξαιρέσεις. Στους περισσότερους από εσάς απέστειλα πλείστες φορές σοβαρά έγγραφα που έχουν να κάνουν με την λειτουργία των Ελληνικών αεροδρομίων. Εις απάντηση πάντα έπαιρνα την ενημέρωση από την otenet ότι τα μηνύματα μου διαγράφηκαν πριν διαβαστούν! Σήμερα ζητάτε το κεφάλι των Ελεγκτών επειδή δεν εργάσθηκαν ως θα επιθυμούσατε εσείς να εργάζονται. Γιατί δεν γίνεστε και εσείς Ελεγκτές για να ζήσετε την γλύκα του επαγγέλματος και να ζήσετε και εσείς το μπάχαλο του Ελληνικού Εναέριου χώρου αυτό που λέγεται FIR και ΚΕΠΑΘ και βέβαια το Ελληνικό θαύμα που λέγεται ΥΠΑ! Κάντε στον εαυτόν σας μια χάρη και εισέλθετε στην επίσημη Ιστοσελίδα του Υπουργείου Συγκοινωνιών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στη διεύθυνση: hcaa.gr και αναζητήστε μια από τις πληροφορίες που παρέχει στους ενδιαφερόμενους πιλότους Έλληνες ή αλλοδαπούς η ΥΠΑ και το Υπουργείο μας και θα καταλάβετε το έλλειμμα και τη κατάντια αυτής της υπηρεσίας που κάποτε ήταν η Υπηρεσία εξαίρεση στην Ελλάδα! Αυτή η Ιστοσελίδα υπήρχε πολύ πριν από τους Ολυμπιακούς, στους Ολυμπιακούς και συνεχίζει. Αν επιθυμείτε να γνωρίσετε τι πληροφορίες παρέχουν στους ενδιαφερόμενους άλλες χώρες, απλά πληκτρολογείστε το όνομα του αεροδρομίου και ετοιμαστείτε για την διαπίστωση π.χ. los angeles airport ή dallas forth worth, ή toronto international ή atlanta international airport κ.λ.π.

Αν όντως σας αφορά το αποτέλεσμα του τραγικού Β737 της Helios, τότε αρχίστε από την αρχή και όχι από το τέλος, έτσι θα μάθετε περισσότερα! Κύριοι, αν σας ενδιαφέρει να μάθετε ποιος κατέστρεψε την Πυροσβεστική Υπηρεσία και ξεβράκωσε τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες των αεροδρομίων, τότε δεν έχετε παρά να βρείτε ποιος έγινε Αρχηγός μετά τους καταστροφικούς σεισμούς του Αιγίου και για ποιους λόγους.! Αν θέλετε να ενημερώσετε τον κυρίαρχο λαό για τους Ολυμπιακούς αερολιμένες που βαπτίστηκαν πριν των Ολυμπιακών αγώνων του 2004 στη χώρα μας και αναφέρομαι στον αερολιμένα της Θεσσαλονίκης και του Ηρακλείου, τότε πέστε σε αυτούς που πληρώνουν μονίμως το λογαριασμό πόσους πυροσβέστες άφησαν στον Ολυμπιακό αερολιμένα της Θεσσαλονίκης και πόσους στον Ολυμπιακό αερολιμένα του Ηρακλείου! Αναρωτηθήκατε ποτέ εσείς που...πληροφορείτε τι θα συμβεί αν συμβεί αυτό που συνέβη στην Αθήνα σε ένα περιφερειακό διεθνές ή άλλο αεροδρόμιο ή περιοχή..? Που θα βρεθούν τα δεκάδες ασθενοφόρα, τα δεκάδες πυροσβεστικά, οι εκατοντάδες πυροσβέστες, οι στρατιώτες, οι αστυνόμοι, οι αεροπόροι, οι διασώστες και τόσοι και τόσοι που βρέθηκαν στο σημείο.? Ποιος και που θα περιθαλπτούν οι τυχών επιζώντες με εγκαύματα..?! Σε ποια νοσοκομεία θα μεταφερθούν και πότε..? Μήπως ας πούμε εις αυτό της Κέρκυρας..?! Εκεί σίγουρα μπορούν να μεταφερθούν για....αναγνώριση!!! Εσείς βοηθήσατε να φτιαχτεί η Ελλάδα των Αθηνών αφήνοντας την άλλη, στην ευσπλαχνία του Θεού!

Ο Συνήγορος του Πολίτη

Αν δεν πείθεστε, τότε κάντε και μια προσπάθεια στον Συνήγορο του Πολίτη και ζητήστε να μάθετε τι περιέχει ο φάκελος-υπόθεση 1439/27-01-04 αλλά αν τολμάτε, τότε ενημερώστε και τον κυρίαρχο λαό με αυτά που θα ανακαλύψετε. Σε διαφορετική περίπτωση θα είστε συμμέτοχοι και συνένοχοι στα όποια αίτια στο επόμενο ατύχημα-δυστύχημα που θα συμβεί σε Ελληνικό αεροδρόμιο στην Ελλάδα! Το ύφος της επιστολής μου προφανώς δεν ταιριάζει για συντάκτη του δικού μου επιπέδου. Ταιριάζει όμως σε κάποιον σαν και εμένα που έχει πλέον αγανακτήσει!

Υ.Γ Εάν θα θέλατε να πληροφορηθείτε και για τα λοιπά αεροπορικά δυστυχήματα όπως ελικόπτερα ΕΚΑΒ, Chinook με Πατριάρχη Πέτρο (Αρχηγός Κράτους), τότε τα λέμε, και εάν θέλετε να ενημερώσετε τον κυρίαρχο λαό για τα αεροπορικά ατυχήματα στην Πολεμική Αεροπορία που τώρα θα πληρώσουμε τα χονδρά πακέτα με τη νέα παραγγελία των F16, τότε αναζητήστε να μάθετε πως χάθηκαν δεκάδες αεροπλάνα σε μερικά χρόνια εν καιρώ ειρήνης και πόσοι χειριστές σκοτώθηκαν εν καιρώ ειρήνης. Αν δεν γνωρίζετε, ρωτήστε εμένα! Πάντως, για να είστε σοβαροί, ρωτήστε αυτούς που ασχολούνται με το αντικείμενο και όχι τους μόνιμους...“Ειδικούς και Αρμόδιους” βουλευτές και λοιπούς που μονίμως διαψεύδουν τα αδιάψευστα. Αυτοί έχουν κουράσει πλέον και εσείς γελοιοποιήστε!

* Professional Member of International Institute of Navigation-ION of the USA,
Active Member of Aircraft Rescue Fire Fighting Working Group-ARFFWG of the USA,
Professional Affiliate Member of American Society of Mechanical Engineers-ASME of USA,
Professional Member of Canadian Association for Security and Intelligence Studies-CASIS CND,
Professional Member of International Association for Counterterrorism & Security IACSP of USA,
Professional Affiliate of International Institute of Risk and Safety Management-IIRSM of the UK,
Professional Affiliate Member of International Association of Safety Professionals-IASP of USA,
University Graduate - Masters BA - Airline-Airport Management Administration of USA,
Professional Member of National Association of Safety Professionals-NASP of USA,
Professional Member of Instrumentation Society of America-ISA of the USA,
College Graduate -Intelligence and Counter Terrorism-Consultant-Canada,
Professional Airworthiness-Department of Transport-DOT Canada Health and Safety Professional

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top