Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απόψεις
Βουβό αεροπλάνο της Cyprus Airways προσέγγισε την Κέρκυρα

Γιώργος Κ. Μεριανός - 14 Σεπτέμβριος 2005, 00:00

Απόψεις
Βουβό αεροπλάνο της Cyprus Airways προσέγγισε την Κέρκυρα
του Γιώργου Κ. Μεριανού

Την 11η Σεπτεμβρίου 2005 local time 12:30 αεροσκάφος της Cyprus Airways με κατεύθυνση προς TIGRA point (εναέρια σύνορα με Ιταλία) ευρισκόμενο στην ΤΜΑ της Κέρκυρας δεν απαντούσε στις κλήσεις του ελεγκτή ΡΑΝΤΑΡ επί 10 λεπτά. Στην περιοχή υπήρχαν και άλλα αεροσκάφη και η ανησυχία ανάγκασε τον ελεγκτή να απομακρύνει τα πλησιέστερα αεροπλάνα κατά 10 ναυτικά μίλια από την Cyprus η οποία δεν απαντούσε! Aλλο αεροσκάφος προσπάθησε ως ενδιάμεσος σταθμός να έλθει σε επαφή με την Cyprus αλλά μάταια! Οι αμφιβολίες και ερωτηματικά πέρασαν στο αίμα του ελεγκτή αφού μετά παρέλευση 10 λεπτών η Cyprus ακούστηκε στο Approach (APP) της Κέρκυρας, local time 12:40. Ο Ελεγκτής εμφανέστατα αναστατωμένος ερώτησε την Cyprus γιατί δεν απαντούσε στις επίμονες κλήσεις της προσέγγισης Κέρκυρας και η Cyprus απάντησε ότι δεν τους είχαν πει να γυρίσουν στην συχνότητα προσέγγισης Κέρκυρας...!

Ο Ελεγκτής Ραντάρ, ευρισκόμενος σε ψυχική αναστάτωση ερώτησε την Cyprus για το ότι δεν απαντούσαν ούτε στην συχνότητα Emergency με τις φράσεις... «η emergency είναι σε λειτουργία…?!» ακολουθεί σιωπή από πλευρά Cyprus και μετά παρέλευση κάποιων δευτερολέπτων απαντά με τόνο ενόχου ότι…«είναι τώρα»!

Αυτά βέβαια έχουν καταγραφεί και αποδεικνύεται ότι υπάρχει σοβαρό έλλειμμα εφαρμογής των κανόνων ΕΕΚ και ακόμα ότι, το πρόσφατο τραγικό δεν τους συγκλόνισε όσο θα έπρεπε ώστε να είναι τυπικοί.

Αν όμως συνέβαινε κάτι δυσάρεστο θα έβγαιναν οι δημοσιογράφοι «ερευνητές» και θα ρωτούσαν τον ελεγκτή το γιατί δεν προσπάθησε ενωρίτερα την επαφή του με την Cyprus και ακόμα πολλές μπούρδες που σκοπό πάντα έχουν τον αποπροσανατολισμό από την πραγματικότητα που επικρατεί στον αέρα και στα τερματικά ράδιο-βοηθήματα αλλά και πορείας!

Τέτοια συμβαίνουν καθημερινά και άλλα πολλά! Δεν ασχολήθηκε όμως κανείς και ποτέ με αυτά αλλά, με την καθυστέρηση των ελεγκτών στην περίπτωση του Ήλιος που για τον έλεγχο ήταν γνωστό αεροσκάφος on course to ATH.

Θα καλέσει κανείς τους χειριστές της Cyprus να απολογηθούν και να καρατομηθούν προκειμένου να δικαιωθεί η ψυχική οδύνη του ελεγκτή στην Κέρκυρα...?!!!

Προκειμένου  λοιπόν περί... «δημοσίου αισθήματος» καλούνται να απολογηθούν οι ελεγκτές στην περίπτωση του Β737 σε αβάσιμες και ατεκμηρίωτες κατηγορίες που προέρχονται από κάποιους…δημοσιογράφους και κάποιους άλλους που δεν γνωρίζουν τι σημαίνει Ε.Ε.Κ!

* Professional Member of International Institute of Navigation-ION of the USA,
Active Member of Aircraft Rescue Fire Fighting Working Group-ARFFWG of the USA,
Professional Affiliate Member of American Society of Mechanical Engineers-ASME of USA,
Professional Member of Canadian Association for Security and Intelligence Studies-CASIS CND,
Professional Member of International Association for Counterterrorism & Security IACSP of USA,
Professional Affiliate of International Institute of Risk and Safety Management-IIRSM of the UK,
Professional Affiliate Member of International Association of Safety Professionals-IASP of USA,
University Graduate - Masters BA - Airline-Airport Management Administration of USA,
Professional Member of National Association of Safety Professionals-NASP of USA,
Professional Member of Instrumentation Society of America-ISA of the USA,
College Graduate -Intelligence and Counter Terrorism-Consultant-Canada,
Professional Airworthiness-Department of Transport-DOT Canada Health and Safety Professional

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top