Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξη ΕξοπλισμούΈλενα ΜοροζίνηΟ ξενοδόχος πλέον έχει τα εργαλεία για να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησης του, να μειώσει το κόστος διαχείρισης και να διευρύνει την διανομή του προϊόντος του παγκόσμια

Έλενα ΜοροζίνηΟ ξενοδόχος πλέον έχει τα εργαλεία για να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησης του, να μειώσει το κόστος διαχείρισης και να διευρύνει την διανομή του προϊόντος του παγκόσμια

Έλενα Μοροζίνη
Ο ξενοδόχος πλέον έχει τα εργαλεία για να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησης του, να μειώσει το κόστος διαχείρισης και να διευρύνει την διανομή του προϊόντος του παγκόσμια

Travel Daily News Ποια είναι η Otedis και τι σχέση έχει με την Amadeus;

Έλενα Μοροζίνη: Η Otedis αποτελεί μέλος της Optims Group, της Νο 1 Ευρωπαϊκής εταιρείας στον τομέα παροχής ΙΤ λύσεων για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Η Optims προσφέρει λύσεις για Revenue Management, Yield Management και CRS ενώ η Otedis καλύπτει τον τομέα της ηλεκτρονικής διανομής των ξενοδοχείων. Η Amadeus GTD, μέσα στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης των δραστηριοτήτων της ως παροχέας τεχνολογικών λύσεων τώρα και στα ξενοδοχεία, εξαγόρασε πρόσφατα το group της Optims.

TDN Πώς διαμορφώνεται η διανομή των ξενοδοχείων σε παγκόσμια επίπεδο; Θα μπορούσατε να μας δώσετε κάποια ενδεικτικά στοιχεία;

Ε.Μ.: Περίπου το 75% των πωλήσεων σε ξενοδοχεία παγκοσμίως γίνεται απευθείας στα ξενοδοχεία, ποσοστό το οποίο προβλέπεται να μειωθεί στο 70% το 2006. από το υπόλοιπο 25%, το μεγαλύτερο μέρος των κρατήσεων γίνεται μέσω GDS ενώ ένα μικρότερο μέσω ταξιδιωτικών portals, όπως το Expedia και το Opodo.

TDN Είναι γνωστό ότι μόνο οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες ως επί το πλείστον έχουν την δυνατότητα να διανέμονται μέσω των GDS. Θα λέγατε ότι οι λύσεις της Otedis απευθύνονται στο ίδιο target group;

Ε.Μ.: Σαφέστατα όχι. Η όλη φιλοσοφία της Otedis βασίζεται στο να προσφέρει σε ξενοδοχεία μεμονωμένα και χαμηλότερης κατηγορίας από αυτά που σήμερα διατίθενται μέσω των GDS τη δυνατότητα παγκόσμιας διανομής σε ηλεκτρονικά κανάλια. Ήδη υπάρχουν ξενοδοχεία που έχουν συμβληθεί με την Otedis σε διάφορες χώρες και είναι από 2 αστέρων έως και 5 αστέρων.

TDN Ποιά ηλεκτρονικά κανάλια διανομής προσφέρει η Otedis σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση;

Ε.Μ.: Προσφέρει άμεση πρόσβαση στο σύστημα Amadeus, δυνατότητα πρόσβασης και στα άλλα 3 GDS, καθώς επίσης και δυνατότητα παρουσίας στα travel portals όπως Opodo, Expedia, Travelocity, Places to stay κ.λ.π. Προσφέρει επίσης το μηχανισμό για On-line bookings μέσω του web site του ξενοδοχείου.

TDN Αυτές οι δυνατότητες ηλεκτρονικής διανομής προϋποθέτουν και διαφορετικό μέσο διαχείρισης;

Ε.Μ.: Αντιθέτως. Η Otedis προσφέρει ένα μοναδικό εργαλείο διαχείρισης, το Web Planning, με το οποίο το ξενοδοχείο μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα κανάλια διανομής, αποφεύγοντας έτσι πολύπλοκες και χρονοβόρες εσωτερικές διαδικασίες, κατά συνέπεια μειώνοντας το διαχειριστικό κόστος και βελτιώνοντας την οργανωτική λειτουργικότητα.

TDN Πόσο εύκολο είναι για τον ξενοδόχο να διαμορφώνει το allotment και τις τιμές του ανά πάσα στιγμή;

Ε.Μ.: Το Web Planning είναι ένα ιδιαίτερα εύκολο και ευέλικτο εργαλείο. Ο ξενοδόχος έχει τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να τροποποιεί το allotment και τις τιμές. Μπορεί επίσης να ορίζει διαφορετικό allotment και τιμές για ταξιδιωτικά γραφεία με τα οποία έχει μια ιδιαίτερη συνεργασία.

TDN Ο εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού και η αγορά νέου, πιθανές ανάγκες τεχνικής εκπαίδευσης κ.τ.λ. ίσως να σημαίνει και μεγάλο κόστος επένδυσης για τον ξενοδόχο. Πόσο μεγάλη επένδυση καλείται να κάνει ο επιχειρηματίας για να υιοθετήσει τις λύσεις της Otedis;

Ε.Μ.: Η επένδευση είναι μηδενική καθώς το μόνο που απαιτείται είναι ένα PC με πρόσβαση στο Internet, μέσω Internet Explorer. Έτσι, μπορεί απ΄ οπουδήποτε κι αν βρίσκεται, να δουλεύει στο Web Planning, παρακολουθώντας τις κρατήσεις που λαμβάνει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τη διαθεσιμότητα των καταλυμάτων του.

TDN Σε ποιές χώρες παγκοσμίως έχει συνάψει η Otedis συμφωνίες με ξενοδοχεία;

Ε.Μ.: Η Otedis έχει ήδη εξαπλωθεί σε 28 χώρες με μεγάλη επιτυχία, μεταξύ των οποίων η Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Τυνισία, Φινλανδία, Αργεντινή, Μαρόκο. Στην Ελλάδα, ξεκινήσαμε στα μέσα του 2005 περίπου και ήδη έχουμε συνεργασία με ξενοδοχεία όπως τα LOUIS HOTELS, το PORTO CARRAS αλλά και μικρότερα ξενοδοχεία όπως το ATRION HOTEL στην Κρήτη και άλλα. Ταυτόχρονα, ξεκινάμε την προώθηση και στην Κύπρο όπου διαφαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον και σημαντικές δυνατότητες εξάπλωσης.

TDN Υπάρχουν άλλα πλεονεκτήματα που αποκομίζει ο ξενοδόχος από την συνεργασία του με την Otedis;

Ε.Μ.: Το γεγονός ότι η Otedis αποτελεί μέρος του ομίλου της Amadeus δίνει οπωσδήποτε μια διαφορετική δυναμική στα ξενοδοχεία που συνεργάζονται μαζί της. Η Amadeus, με την κάθε τοπική εταιρεία ανά χώρα, μπορεί να συνεργαστεί με το ξενοδοχείο και να υλοποιήσουν διάφορες προωθητικές ενέργειες, σε τοπική ή και σε παγκόσμια βάση.

TDN Πόσο χρόνο χρειάζεται κατά μέσο όρο για το implementation ενός ξενοδοχείου στο σύστημα Amadeus για παράδειγμα;

Ε.Μ.: Η διαδικασία αυτή γίνεται αρκετά γρήγορα. Για να ενταχθεί ένα ξενοδοχείο, για παράδειγμα, στο σύστημα Amadeus, συνήθως απαιτούνται 3-4 εβδομάδες.

TDN Κλείνοντας την συνέντευξή μας, θα μπορούσατε να συνοψίσετε τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι ξενοδόχοι από την υιοθέτηση των λύσεων της Otedis και τη συνεισφορά τους στην αύξηση της κερδοφορίας της ξενοδοχειακής επιχείρησης;

Ε.Μ.: Θεωρώ ότι τα δεδομένα στον ξενοδοχειακό χώρο έχουν αλλάξει τελευταία. Τα κέρδη που αποκομίζουν τα ξενοδοχεία πλέον από τους Tour Operators είναι πολύ μικρά και είναι επιτακτική ανάγκη να διευρύνουν τα κανάλια διανομής του προϊόντος τους προκειμένου να αυξήσουν την κερδοφορία τους, επιτυγχάνοντας ικανοποιητική πληρότητα σε καλές τιμές. Τα GDS προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα, μέσω ενός παγκόσμιου δικτύου ταξιδιωτικών πρακτόρων. Είναι σημαντικό να αντιληφθεί ο κάθε ξενοδόχος ότι ο ταξιδιωτικός πράκτορας θα προτείνει στον πελάτη του τα ξενοδοχεία που μπορεί να βρει και να κλείσει εύκολα, γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με βάση τα κριτήρια που του θέτει ο ίδιος ο πελάτης. Η Otedis προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, με μικρό κόστος και η Amadeus στηρίζει τη συνεργασία αυτή, ενισχύοντας τον ξενοδόχο σε προωθητικές ενέργεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024