Ροή Ειδήσεων:

Smalled text size Larger text size

Invisible Hotel - The Project

30 Νοέμβριος -1, 00:00

Invisible Hotel - The Project

Το αόρατο ξενοδοχείο

Το ξενοδοχείο σαν ένας δια-μεσολαβητής για εξαφάνιση. Είτε σαν παροδική στάση κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού, είτε σαν προσωρινή παραμονή, το ξενοδοχείο ως τόπος διαμονής είναι συνυφασμένο με μια «εξαφάνιση» του ενοίκου από το συμβατικό δίκτυο της παρουσίας του (επαγγελματικής, οικογενειακής, κλπ)

Invisible hotel – the project

Ο τόπος ως επικράτεια (αποτύπωμα στο έδαφος μιας σφαίρας επιρροής – περιοχή εμβέλειας μιας συγκεκριμένης ενέργειας) μεταμορφώνεται σε μια επιδερμίδα – κουκούλι, αναδιπλώνεται και στην κίνηση αυτή παράγει χώρο. Χώρο , από θέση , ενδιάμεσο.

Τον χώρο μιας πραγματικότητας παροδικής, φαντασιακής. Έναν χώρο αόρατο. Η επιδερμίδα του κτηρίου ως εργαλείο αυτής της μεταμόρφωσης συμβολίζει αυτή την λειτουργίας «ώσμωσης» ανάμεσα στο πραγματικό και το φαντασιακό, το μόνιμο και το παροδικό. Αποκτά ρόλο μέσα στο τοπίο - δίκτυο, ως ενδιάμεσος χώρος, ανάμεσα στο τοπίο και τον επισκέπτη. Τα στοιχεία υποτάσσονται στην έννοια αυτή προσδοκώντας να αποδώσουν χωρικά αυτή την κατάσταση της συνέχειας και της διαδοχής.

Θεματικές Λίμνες

Το κτιριολογικό πρόγραμμα του κτηρίου λειτουργεί καταλυτικά. Ένα ξενοδοχείο είναι μια ιδιαίτερη μίξη δημόσιων και πιο ιδιωτικών περιοχών (ποτέ ολοκληρωτικά ιδιωτικών). Η ιδιαίτερη «βαρύτητα» των περιοχών εστίασης της δημόσιας σφαίρας, των περιοχών «θεάματος» ( foyer εισόδου, εστιατόριο, κλπ) «παραμορφώνει» την επιδερμίδα – εργαλείο παραγωγής χώρου, σχηματίζοντας την γεωμετρία του κτηρίου.

Διαμεσολαβητής Παραμονής

Το δωμάτιο του ξενοδοχείου είναι το κατά σύμβαση μόνο ιδιωτικό μέρος του κτηριολογικού προγράμματος. Παροδικά σχηματίζονται «θύλακες» ιδιωτικού χρόνου καθώς ο ένοικος απλώνει τα προσωπικά του αντικείμενα στον ενδιάμεσο χώρο του δωματίου. Η καρδιά του δωματίου είναι το αποθετήριο των προσωπικών αυτών αντικειμένων. Ο διαμεσολαβητής παραμονής, η συσκευή – ενιακός άξονας του δωματίου συνδυάζει το αποθετήριο αυτό των προσωπικών αντικειμένων, την συμβατική ντουλάπα, με τις «πύλες» προς τον έξω κόσμο (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τηλέφωνο, δια-δίκτυο, κλπ) Μια «πτύχωση» του περιβλήματος του δωματίου, φέρνει το απόλυτα δημόσιο σε επαφή με το πιο ενδόμυχα προσωπικό. Το δωμάτιο, αποτελεί τον προσωπικό-προσωρινό χώρο που δεν επιχειρεί να προσφέρει ιδιωτικότητα αλλά να λειτουργήσει ως προορισμός μιας πορείας μεταβάσεων. Η οικειοποίηση δεν είναι το ζητούμενο, μιας και εξ ορισμού το ξενοδοχείο αποτελεί χώρο ενδιάμεσο και μεταβατικό.

Ευάγγελος Ραβανός
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966. Σπούδασε αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στο Berlage Institute Amsterdam. Συμμετείχε σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς. Έχει λάβει μέρος στις εκθέσεις: “ Landscapes of Modernization ”, “ Athens - scape The 2004 Olympics and the Metabolism of the City ”, στην 3 η και 4 η Biennale νέων Ελλήνων Αρχιτεκτόνων. Το έργο του έχει δημοσιευτεί σε Ελληνικά και διεθνή έντυπα. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Στέλλα Μέρμηγκα
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1969. Σπούδασε αρχιτεκτονική στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στο Berlage institute Amsterdam. Συμμετείχε σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς. Έχει λάβει μέρος στις εκθέσεις: “La Ville en Eclats”, “Athens-scape The 2004 Olympics and the Metabolism of the City”, στην 3 η και 4 η Biennale νέων Ελλήνων Αρχιτεκτόνων. Το έργο της έχει δημοσιευτεί σε Ελληνικά και διεθνή έντυπα. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Περισσότερες πληροφορίες: www.mra.gr

Share |
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top