Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΓια ανυπαρξία πολιτικής στον τουρισμό ενόψει το ενδεχόμενου πολέμου μιλάει η Νέα Δημοκρατία

Για ανυπαρξία πολιτικής στον τουρισμό ενόψει το ενδεχόμενου πολέμου μιλάει η Νέα Δημοκρατία

Το έλλειμμα σοβαρότητας της κυβέρνησης του κ. Σημίτη απέναντι στο δυναμικό, αλλά ευάλωτο σε κρίσεις, τουριστικό κλάδο αποδεικνύουν οι παλινωδίες και οι αντιφατικές εξαγγελίες για μέτρα “θωράκισης” του Ελληνικού Τουρισμού, […]

Το έλλειμμα σοβαρότητας της κυβέρνησης του κ. Σημίτη απέναντι στο δυναμικό, αλλά ευάλωτο σε κρίσεις, τουριστικό κλάδο αποδεικνύουν οι<...> παλινωδίες και οι αντιφατικές εξαγγελίες για μέτρα “θωράκισης” του Ελληνικού Τουρισμού, εν όψει της επικείμενης σύρραξης στο ΙΡΑΚ επισημαίνει ο υπεύθυνος του Τομέα Τουρισμού, Βουλευτής Ευβοίας Αν. Λιάσκος σε ανακοίνωσή του με αφορμή τις συνέπειες που ήδη υφίσταται ο Ελληνικός Τουρισμός από το ενδεχόμενο του πολέμου στο Ιράκ.

“Έτσι, ενώ πριν μερικές ημέρες η ηγεσία του ΥΠ.ΑΝ αποφάσισε να εντατικοποιηθεί η διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό με βασικό σύνθημα `ασφαλής χώρα`, στη συνέχεια η ίδια αποφάσισε να `παγώσει` οποιαδήποτε διαφημιστική ενέργεια γιατί `δεν θα έχει αποτελέσματα αυτή τη περίοδο`!!” υπογραμμίζει ο κ. Λιάκος, τονίζοντας ότι “Την ίδια στιγμή οι ανταγωνιστές μας εντείνουν τη διαφημιστική τους εκστρατεία επεκτείνοντάς την σε νέες αγορές εφαρμόζοντας επιθετική πολιτική (π.χ. Τουρκία) και ενισχύοντας ακόμη περισσότερα τα κονδύλια για την προβολή των χωρών τους, ενώ εμείς δεν έχουμε ακόμη ξεκινήσει τη διαφημιστική μας καμπάνια! Η ανυπαρξία κυβερνητικής τουριστικής στρατηγικής και μάλιστα σε περιόδους κρίσης, έχει οδηγήσει σε απόγνωση τις τουριστικές επιχειρήσεις που ήδη αντιμετωπίζουν τις αρνητικές συνέπειες εξαιτίας της διεθνούς αβεβαιότητας (ακυρώσεις κρατήσεων, πάγωμα προκαταβολών). Ο Τουριστικός κόσμος έχει χορτάσει πλέον από Κυβερνητικές συσκέψεις και εξαγγελίες μέτρων που στη πράξη είναι `γράμμα κενό`”.

Η Νέα Δημοκρατία επισημαίνει ότι απαιτείται σοβαρή και συγκροτημένη στρατηγική αντιμετώπισης της επερχόμενης κρίσης στο Τουρισμό με οργανωμένο επικοινωνιακό σχεδιασμό προκειμένου να προστατευθεί η οικονομία των Τουριστικών περιοχών της χώρας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024