Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια ΤουρισμούΔιημερίδα για συντονισμένη τουριστική προβολή των Ιονίων Νήσων

Διημερίδα για συντονισμένη τουριστική προβολή των Ιονίων Νήσων

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του διήμερου συνεδρίου για την τουριστική προβολή των Ιόνιων Νησιών που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων (ΠΙΝ) στην Κέρκυρα την Πέμπτη και Παρασκευή 10 και 11 Απριλίου

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του διήμερου συνεδρίου για την τουριστική προβολή των Ιόνιων Νησιών που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων<...>(ΠΙΝ) στην Κέρκυρα την Πέμπτη και Παρασκευή 10 και 11 Απριλίου. Στόχος της διημερίδας, όπως σημείωσε η γ.γ. της ΠΙΝ Αναστασία Κανελλοπούλου, ήταν να προσδιοριστούν επακριβώς οι στόχοι της τουριστικής προβολής και διαφήμισης των Ιονίων Νήσων τόσο ως ενιαίος προορισμός όσο και ως αυτόνομοι προορισμοί σε επίπεδο νομαρχιακό ή/και νησιών καθώς και το να προκύψει η βάση της υποχρεωτικής συνέργιας και συνεργασίας –απαραίτητης για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό- τοπικών αυτοδιοικήσεων, τουριστικών φορέων και επιχειρήσεων και της ΠΙΝ. Την διημερίδα παρακολούθησαν, και συμμετείχαν με παρεμβάσεις τους, πολλοί εκπρόσωποι τοπικών φορέων της αυτοδιοίκησης και των τουριστικών επαγγελματιών, οι οποίοι αναφέρθηκαν σε σειρά προβλημάτων που αφορούν στη τουριστική ανάπτυξη και την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος. Δυστυχώς, μικρός ήταν ο αριθμός των ολοκληρωμένων τοποθετήσεων/προτάσεων επί του θέματος του σχεδιασμού της τουριστικής προβολής και προώθησης. Ωστόσο αναμένεται, και έχει ζητηθεί από την κ. Κανελλοπούλου, εντός των επόμενων ημερών να κατατεθούν και πιο συγκεκριμένες προτάσεις από τους ενδιαφερόμενους με στόχο να εκπονηθεί από την ΠΙΝ ένα κεντρικό σχέδιο συντονισμένης δράσης.

Η πρώτη ημέρα της διημερίδας ήταν κατά κύριο λόγω αφιερωμένη σε σειρά ομιλιών που είχαν σκοπό να περιγράψουν το διεθνές και εθνικό πλαίσιο που κινείται σήμερα ο τουρισμός μας καθώς και να σκιαγραφήσουν βασικές αρχές και κατευθύνσεις επί σειράς θεμάτων που άπτονται της αποτελεσματικής τουριστικής προβολής. Σε αυτό το πλαίσιο, μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκε σειρά εισηγήσεων. Η κ. Ελισάβετ Χατζηνικολάου, διευθύντρια μελετών και επενδύσεων ΕΟΤ αναφέρθηκε στο σημερινό πλαίσιο του τουρισμού σε διεθνές και εθνικό επίπεδο από τη σκοπιά της ζήτησης και της προσφοράς, η γενική γραμματέας Π.Ι.Ν Αναστασία Κανελλοπούλου, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου στο θέμα «Σχεδιασμός της προβολής της Περιφέρειας των Ιόνιων Νησιών. Διακριτοί προορισμοί και ιδιαιτερότητές τους, συμπληρωματικές δράσεις των διοικητικών επιπέδων», ο διευθύνων σύμβουλος ΕΤΙΝ Παναγιώτης Σκληρός στην αναγκαιότητα ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών οργάνωσης της προβολής και συγκεκριμένα στο παράδειγμα της Εταιρείας Τουρισμού Ιόνιων Νησιών, κ. Ραφαήλ Σουστιέλ, ειδικός marketing στο θέμα «Τουριστική προβολή και διαφοροποίηση της ζήτησης: από τον μαζικό στον εναλλακτικό τουρισμό», κ. Πλάτων Δαβάκης, πρ. διευθυντής Γραφείου Γερμανίας ΕΟΤ, διευθυντής υποστήριξης υπηρεσιών Εξωτερικού στη εμπειρία των διεθνών εκθέσεων, ο Σπ. Ζούγρης, διευθυντής Σύνταξης του TDN, σύμβουλος εκδόσεων Τουριστικών Μ.Μ.Ε στην αποτελεσματική παρουσία στις διεθνείς εκθέσεις και ο Θ. Κουμέλης, διευθύνων σύμβουλος Τravel Media Applications στην τουριστική ενημέρωση μέσω του διαδικτύου και η σχέση ενημέρωσης και προβολής.

Η συνεδρίαση της δεύτερης ημέρας, την οποία παρακολούθησε και ο πρόεδρος του ΕΟΤ Ιωάννης Πατέλλης ήταν αφιερωμένη σε δύο στρογγυλές τράπεζες.

Η πρώτη είχε ως θέμα «Η τουριστική προβολή ως παράγοντας προσέλκυσης της ζήτησης και ο ρόλος της τοπικής τουριστικής αγοράς. Οργανωτικές προτάσεις για την αποτελεσματική παρουσία και στήριξη του επιχειρηματικού κόσμου στις δράσεις της τουριστικής προβολής» και πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή των προέδρων των Ενώσεων Ξενοδόχων, των προέδρων της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων δωματίων και του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, των Νομών της ΠΙΝ.

Το θέμα της δεύτερης στρογγυλής τράπεζας αφορούσε στα «Σχέδια τουριστικής προβολής για την εξειδίκευση του τουριστικού προϊόντος ανά Νομό» και είχε ως στόχο την παρουσίαση Marketing Plan κάθε Νομού της ΠΙΝ από εκπροσώπους των τεσσάρων νομαρχιών.

Το TravelDailyNews θα παρουσιάσει στις επόμενες ημέρες αναλυτικότερα τις προτάσεις και τα σχέδια τουριστικής προβολής των νομαρχιών αλλά και των φορέων.

Κλείνοντας την διημερίδα η κ. Κανελλοπούλου σημείωσε το σημαντικό ρόλο που μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει η ΕΤΙΝ στον επιχειρησιακό σχεδιασμό και την τουριστική προβολή της Περιφέρειας και τόνισε ότι πρέπει να γίνουν εισηγήσεις, στις οποίες να συμμετέχουν και όλοι οι τουριστικοί φορείς και τα επιμελητήρια. Σχετικά με τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διημερίδα αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα εξής:

  • Η ΕΤΙΝ θα αναλάβει τη δημιουργία Κέντρων Εξυπηρέτησης Τουριστών στα οποία θα παρέχονται πληροφορίες, εκτός των άλλων, για Τράπεζες, Κέντρα Υγείας, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία κ.λπ.
  • Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δεν θα συμμετέχει σε έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού, ως εκθέτης, προς το παρόν, αλλά θα τις παρακολουθήσει ως παρατηρητής ώστε να καταγράψει τις τάσεις που διαμορφώνονται σε αυτή την ειδική μορφή τουρισμού.
  • Στόχος της τουριστικής προβολής θα είναι η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος με νέες μορφές τουρισμού, χωρίς όμως να αγνοηθεί ο μαζικός τουρισμός, που αποτελεί τη βάση της υφιστάμενης τουριστικής ζήτησης.
  • <Θα ληφθεί μέριμνα ώστε να συλλεχθούν στατιστικά στοιχεία και να πραγματοποιηθούν έρευνες που αφορούν στην τουριστική ζήτηση και τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών.
  • Αναμένεται η κατάθεση συγκεκριμένων προτάσεων για δράσεις που αφορούν στην τουριστική διαφήμιση και προβολή των νησιών σε επίπεδο νομαρχιών καθώς και η κοστολόγησή τους, που θα βοηθήσουν στη δημιουργία προγραμματισμού δράσης σε περιφερειακό επίπεδο.
  • Θα υπάρξει μέριμνα ώστε να παρακολουθούνται οι οικονομικές και άλλες συγκυρίες που συντελούν στην αλλαγή των τάσεων της τουριστικής ζήτησης και προετοιμασία για την αντιμετώπιση των πιθανών κρίσεων.
  • Θα γίνεται συστηματική παρακολούθηση του ανταγωνισμού.
  • Οι τουριστικοί φορείς, οι δήμοι και η τοπική αυτοδιοίκηση διαθέτουν κονδύλια για την τουριστική προβολή και τη διαφήμιση, η οποία θα πρέπει να σχεδιάζεται και υλοποιείται σε συνεργασία με την Περιφέρεια, ώστε να είναι αποτέλεσμα συντονισμένου προγράμματος δράσης.
  • Θα δοθεί έμφαση για την ανάπτυξη δυναμικού προγράμματος δημοσίων σχέσεων.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024