Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗΠΑ: Μειωμένα τα κονδύλια για διαφήμιση και στροφή προς τον εσωτερικό τουρισμό

ΗΠΑ: Μειωμένα τα κονδύλια για διαφήμιση και στροφή προς τον εσωτερικό τουρισμό

Σαράνταπεντε πολιτείες των ΗΠΑ δήλωσαν σε έρευνα ότι μειώνουν τους προϋπολογισμούς τουριστικής προβολής κατά 8% σε σχέση με την περσινή χρονιά…

Σαράνταπεντε πολιτείες των ΗΠΑ, εκτός από το Κοννέκτικατ, το Νιου Τζέρσευ, την Νέα Υόρκη, το Οχάιο, το Τεννεσσί, και πέντε περιοχές των ΗΠΑ, δήλωσαν σε έρευνα της Travel Industry Association of America`s (TIA), ότι μειώνουν τους προϋπολογισμούς τουριστικής προβολής κατά 8% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Το συνολικό ποσό που θα ξοδευτεί το 2002-2003 είναι 554,2 εκατ. δολάρια.

`Όπως κάθε άλλος κλάδος του τουρισμού, έτσι και Γραφεία Τουρισμού των Πολιτειών νοιώθουν τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Ως αποτέλεσμα μειώνουν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς`, δήλωσε η κ. Patty Hubbard, αντιπρόεδρος για τα εθνικά συμβούλια της TIA.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατανομή των κονδυλίων των πολιτειών σε σχέση με τον εσωτερικό ή διεθνή τουρισμό που θέλουν να προσελκύσουν. Το Τέξας και η Φλόριντα σχεδιάζουν να ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα σε προσέλκυση του εσωτερικού τουρισμού. Το ύψος του προϋπολογισμού της κάθε μιας πολιτείας είναι περίπου 12 εκατ. δολάρια, ενώ του Ιλλινόις είναι περίπου 7,8 εκατ. δολάρια, της Πενσυλβανίας 6,6 εκατ. δολ. και της Λουιζιάνας 6,4 εκατ. δολάρια. Συνολικά, για τον εσωτερικό τουρισμό θα ξοδευτεί το ποσό των 145,5 εκατ. δολαρίων από τις 42 πολιτείες που απάντησαν σε αυτή την ερώτηση.

Όσο για τον διεθνή τουρισμό, το 2002-2003, θα ξοδευτούν περίπου 5,3 εκατ. δολάρια, μια μείωση 28% από την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν 28 πολιτείες. Η Λουιζιάνα θα ξοδέψει τα περισσότερα χρήματα στην προσπάθεια προσέλκυσης ξένων τουριστών 1,2 εκατ. δολάρια, το Τέξας περίπου 882 χιλ. δολάρια, ενώ το Ιλλινόις 828 χιλ. δολάρια.

Η Χαβάη παραμένει η πολιτεία με τους μεγαλύτερους τουριστικούς προϋπολογισμούς. Για το 2002-2003, ο προϋπολογισμός της φθάνει τα 56 εκατ. δολάρια μετά την μείωση κατά 21% από τον προηγούμενο. Στην δεύτερη θέση είναι το Ιλλινόις με προϋπολογισμό 49,7 εκατ. δολάρια με μείωση από τα περσινά επίπεδα μόνο 9%. Ακολουθούν η Πενσιλβανία με 35 εκατ. δολ. και μείωση 9%, το Τέξας με 31 εκατ. δολ. και μείωση 13%, και η Φλόριντα με 29 εκατ. δολ. και μείωση 40%.

Τα καλά νέα είναι ότι 19 πολιτείες ανέφεραν ότι θα αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους με στόχο την προσέλκυση τουριστών. Πρώτη στη λίστα είναι η Νεμπράσκα με αύξηση 38% φθάνοντας στα 3 εκατ. δολ. από 2,2, η Μοντάνα με 35% αύξηση φθάνοντας στα 8,2 εκατ. δολ. από 6,1, η Αλάσκα με αύξηση 26% φθάνοντας στα 10,5 εκατ. δολ. από 8,4, και η Μέιν με αύξηση 21% φθάνοντας στα 6 εκατ. δολ. από 4,9.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024