Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΗ εσωτερική αγορά “δεξαμενή” άντλησης τουριστών για την Χαλκιδική

Η εσωτερική αγορά “δεξαμενή” άντλησης τουριστών για την Χαλκιδική

Σημαντικές προσπάθειες τόσο στις υφιστάμενες αγορές, όσο και σε νέες κυρίως της Ανατολικής Ευρώπης, για την προσέλκυση τουριστών, καταβάλλει η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τους υπόλοιπους φορείς του […]

Σημαντικές προσπάθειες τόσο στις υφιστάμενες αγορές, όσο και σε νέες κυρίως της Ανατολικής Ευρώπης, για την προσέλκυση τουριστών, καταβάλλει η Ένωση<...> Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τους υπόλοιπους φορείς του νομού, και κυρίως τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Η κίνηση, με εξαίρεση το μήνα Μάϊο, εμφανίζεται ικανοποιητική, ενώ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει και το διαφημιστικό πρόγραμμα για τον εσωτερικό τουρισμό, ο οποίος παραδοσιακά αποτελεί σημαντικό πελάτη της Χαλκιδικής. Στόχος είναι οι διανυκτερεύσεις να κυμανθούν τουλάχιστον στα περυσινά επίπεδα.

Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Μάκης Αθανασόπουλος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, ο οποίος εξέφρασε την πεποίθησή του ότι οι Έλληνες και φέτος θα επιλέξουν την Χαλκιδική για τις διακοπές τους, και μάλιστα το ενδιαφέρον τους ξεκίνησε αρκετά νωρίς. Να σημειωθεί δε ότι οι τιμές κυμαίνονται στα ίδια περίπου περυσινά επίπεδα.

Όπως τόνισε ο κ. Αθανασόπουλος, η Ένωση διατηρεί γραφεία Δημοσίων Σχέσεων σε Γερμανία και Αγγλία και ήδη τον Μάϊο επισκέφθηκαν την περιοχή 7 Γερμανοί και 6 Αγγλοι δημοσιογράφοι. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει άνοιγμα στα Βαλκάνια και στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης. Στο πλαίσιο αυτό ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη πρόγραμμα στην Ρωσία (γιγαντοαφίσες στην Μόσχα και καταχωρήσεις στον Τύπο), στα Σκόπια (τηλεόραση και περιοδικά), στην Βουλγαρία (τηλεόραση και περιοδικά), ενώ από την Σερβία και την Ρουμανία φιλοξενήθηκαν πρόσφατα δημοσιογράφοι και τηλεοπτικά συνεργεία.

Επιπροσθέτως, η Χαλκιδική συμμετέχει στις περισσότερες διεθνείς εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με δικό της περίπτερο, ενώ πολύ σύντομα θα ξεκινήσει το διαφημιστικό πρόγραμμα και για την εσωτερική αγορά.

Η εσωτερική αγορά αποτελεί σημαντική “δεξαμενή” άντλησης τουριστών για την Χαλκιδική, δεδομένης της μοναδικής ομορφιάς του τοπίου, των άρτιων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και των πολύ καλών τιμών. Οι τιμές είναι προσιτές για όλα τα εισοδήματα και ενδεικτικά αναφέρονται ότι τιμές για την “υψηλή” περίοδο (15-7 έως 15-8) είναι 200 ευρώ για ξενοδοχεία.πέντε αστέρων, 140 ευρώ για τεσσάρων και 100 ευρώ για τριών αστέρων, και αφορούν σε δίκλινο δωμάτιο με πρωϊνό. Ωστόσο, οι λάτρεις της Χαλκιδικής καλό θα ήταν να επισκεφτούν τον νομό πριν ή μετά την υψηλή περίοδο, όπου θα απολαύσουν καλύτερες τιμές (έκπτωση 25 έως 30%), μεγαλύτερη ηρεμία και γενικώς καλύτερη εξυπηρέτηση.

Aξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος της προβολής που υλοποιεί η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ανέρχεται σε 650.000 ευρώ. Το πρόγραμμα αυτό έχει υποβληθεί, σύμφωνα με την πάγια διαδικασία, στον ΕΟΤ για συγχρηματοδότηση, αλλά, δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία απάντηση ή ενημέρωση από τη πλευρά του Οργανισμού.

Η Χαλκιδική διαθέτει περίπου 430 ξενοδοχειακές μονάδες με 37.000 κλίνες όλων των κατηγοριών (κάποιες από τις οποίες παραμένουν ανοιχτές και τον χειμώνα) από ξενοδοχεία 5 αστέρων – Lux μέχρι και Δ΄ κατηγορίας, τα οποία μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες των επισκεπτών από άποψη υπηρεσιών. Ανάλογα με την κατηγορία του ξενοδοχείου διαμορφώνονται και οι τιμές, οι οποίες είναι προσιτές, απευθύνονται σε κάθε οικονομική δραστηριότητα (από τα φθηνότερα μέχρι τα πολυτελείας) έτσι κάθε οικογένεια μπορεί να προσαρμόσει τον καλοκαιρινό προϋπολογισμό της.

Στην Χαλκιδική εκτείνονται 522 χλμ. Από αμμώδεις ακτές, με πεντακάθαρα νερά και πανέμορφες παραλίες τόσο οργανωμένες (εστιατόρια, beach bar, θαλάσσια σπορ, κ.λπ.) όσο και μικρότερους ερημικούς κολπίσκους. Η Χαλκιδική έχει πλούσια βλάστηση, εγάλες εκτάσεις με πευκοδάση. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και η ορεινή Χαλκιδική με την πλούσια φύση της και τα μικρά παραδοσιακά ορεινά χωριουδάκια γύρω από το βουνό Χολομώντας. Ετσι στη Χαλκιδική συνδυάζει κανείς βουνό, θάλασσα και φύση. Στην περιοχή μπορεί κανείς να ασχοληθεί με ποικίλες δραστηριότητες, όπως περιπατητικές διαδρομές στη φύση, ιππασία, jeep safari, κάθε είδους θαλάσσια σπορ, υποβρύχιες καταδύσεις, ποδηλασία, τένις, γκολφ και κάθε είδους αθλητικές δραστηριότητες, επίσκεψη διαφόρων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων στη Χαλκιδική όπως Αρχαιολογικό Μουσείο Πολύγυρου, Ναυτικό Μουσείο Μουδανιών Σπήλαιο Πετραλώνων, Στάγιρα – γενέτειρα του Αριστοτέλη, αρχαία Όλυνθος, κρουαζιέρα Αγίου Όρους κ.λπ. Δυνατότητα για ημερήσιες εκδρομές από την περιοχή προς ενδιαφέροντες αρχαιολογικούς χώρους της Βόρειας Ελλάδας (Πέλλα, Βεργίνα, Δίον, Μετέωρα αλλά και στη Θεσσαλονίκη για επίσκεψη μνημείων και μουσείων της πόλης).

Όσον αφορά στη διασκέδαση, υπάρχουν πλούσιες επιλογές για αγορές, αλλά και πολλά εστιατόρια, ταβέρνες σε μικρά λιμανάκια, μπαρ και νυχτερινά κέντρα για όλες τις προτιμήσεις και όλες τις ηλικίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Χαλκιδική έλαβε φέτος 27 Γαλάζιες Σημαίες για τις παραλίες της και για μια μαρίνα, παίρνοντας έτσι την 4η θέση σε όλη την Ελλάδα.

Το νέο διοικητικό συμβούλιο στην ένωση ξενοδόχων Χαλκιδικής

Η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής έχει νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο έχει συντεθεί σε σώμα με την εξής σύνθεση:

  • Πρόεδρος: Μιχαήλ Αθανασόπουλος
  • Αντιπρόεδρος: Γεράσιμος Μπακογιάννης
  • Γενικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Τορνιβούκας
  • Ταμίας: Αλέξανδρος Ασλανίδης
  • Εφορος: Γρηγόρης Τάσιος
  • Σύμβουλοι: Ελευθέριος Μελετλίδης, Γεώργιος Χατζηιωσήφ
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024