Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΑύξηση στο θαλάσσιο τουρισμό μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Αύξηση στο θαλάσσιο τουρισμό μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Αύξηση άνω του 50% αναμένεται να σημειωθεί το 2004 στο θαλάσσιο τουρισμό εξαιτίας της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ ήδη έχουν γίνει οι πρώτες κρατήσεις για την εν λόγω περίοδο, […]

Αύξηση άνω του 50% αναμένεται να σημειωθεί το 2004 στο θαλάσσιο τουρισμό εξαιτίας της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ<...> ήδη έχουν γίνει οι πρώτες κρατήσεις για την εν λόγω περίοδο, όπως επισήμανε -μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel- ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ) κ. Αντώνης Στελλιάτος.

Την ίδια ώρα, ο κ. Στελλιάτος υπογράμμισε την πτώση το 2003 που φτάνει το 50% στα επανδρωμένα και το 15% περίπου στα μη επανδρωμένα σκάφη συγκριτικά με το 2002 -ποσοστό αντίστοιχο της πορείας των ξενοδοχείων- ενώ τόνισε ότι μετά τον πόλεμο στο Ιράκ η επιδημία του ιού της άτυπης πνευμονίας στάθηκε ως ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας αναφορικά με την πορεία του θαλάσσιου τουρισμού.

Αναφερόμενος στο υπό κατάθεση νομοθέτημα από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, ο κ. Στελλιάτος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την καθυστέρηση υποβολής του, εξαιτίας της αλλαγής σκυτάλης στην ηγεσία του υπουργείου. Το εν λόγω γεγονός, σημείωσε, είναι ιδιαιτέρως αποθαρρυντικό ως προς τη διατήρηση της ελληνικής σημαίας στα σκάφη.

Ακολούθως, ο γενικός γραμματέας της ΕΠΕΣΤ διαπίστωσε την έλλειψη οργανωμένου δικτύου μαρίνων -εν αντιθέσει με τις ανταγωνίστριες Τουρκία και Κροατία– καθώς και την ανυπαρξία προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό και ειδικότερα του γιώτινγκ. Τέλος ο κ. Στελλιάτος συμπλήρωσε ότι όσον αφορά στο θαλάσσιο τουρισμό η διαφήμιση πρέπει να γίνει κατά κύριο λόγο στην Αμερική, δεδομένου ότι το 80% της πελατείας των επανδρωμένων σκαφών είναι αμερικανοί τουρίστες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024