Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απάντηση Βερελή στον Μάνο για το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 Ιανουάριος 2004, 00:00

Σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο ανεξάρτητος βουλευτής Αθηνών Στέφανος Μάνος σχετικά με το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ) και τα χρέη της Ολυμπιακής Αεροπορίας απάντησε χθες...

Σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο ανεξάρτητος βουλευτής Αθηνών Στέφανος Μάνος σχετικά με το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ) και<...>

τα χρέη της Ολυμπιακής Αεροπορίας απάντησε χθες ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής.

Ο κ. Μάνος είχε αναφέρει ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ζητά με έγγραφό της από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους να εξοφληθεί χρέος της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ύψους 26 εκατ. ευρώ, με τη μεταφορά ποσών από άλλα αεροδρόμια της χώρας. Σημειώνεται ότι το ΤΕΑΑ είναι χρήματα που καταβάλλουν οι επιβάτες με το εισιτήριό τους για την ανάπτυξη των αεροδρομίων.

Στην απάντησή του ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών τονίζει ότι “Το ΤΕΑΑ αποδίδεται στην ΥΠΑ η οποία στη συνέχεια και, σύμφωνα με τη Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου, υποχρεούται να αποδίδει στον ΔΑΑ ένα συγκεκριμένο ποσοστό από το εισπραττόμενο τέλος. Όπως έχει ήδη γνωστοποιηθεί και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο επίσημης αλληλογραφίας, η Ολυμπιακή Αεροπορία ΑΕ προέβη σε συμφωνία ρύθμισης των οφειλών της από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων, στην οποία περιλαμβάνονται οι νόμιμες προσαυξήσεις και τα πρόστιμα. Η ρύθμιση των οφειλών αυτών έχει γίνει σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία (νόμος 2648/1998). Την πρακτική ρύθμισης των οφειλών τους προς το Ελληνικό Δημόσιο δύνανται να εφαρμόζουν (και εφαρμόζουν) όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου. Η εφαρμογή της πρακτικής ρύθμισης των οφειλών της επελέγη από την Ολυμπιακή Αεροπορία ΑΕ, με στόχο τη διευκόλυνση των ταμειακών ροών της, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών και εντάχθηκε στο πλαίσιο ευρύτερης στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας”.

Ο κ. Βερελής σημειώνει επίσης ότι οι βαρύτατοι χαρακτηρισμοί `περί εξαπάτησης - παράνομης παρακράτησης και υπεξαίρεσης` εκ μέρους της εταιρίας είναι ανυπόστατοι, άστοχοι και εξυπηρετούν μόνο ανταγωνιστικά συμφέροντα, ενώ τέτοιου τύπου ερωτήσεις που δίδονται στη δημοσιότητα, με προφανή σκοπό τη δημιουργία προβλήματος στην εταιρία, είναι δυνατόν να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα στην αγορά, όχι μόνο για την Ολυμπιακή Αεροπορία, αλλά και για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές ΑΕ, οι οποίες έχουν πολύ πρόσφατα εκκινήσει τις δραστηριότητές τους στον αεροπορικό χώρο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top