Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ επίδραση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στον τουρισμό

Η επίδραση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στον τουρισμό

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΑΔΡΙΤΗ – TOURCOM: Ξεκίνησε εχθές και ολοκληρώνεται σήμερα το πρώτο συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (WTO) `TOURCOM`, σχετικά με την επίδραση της των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) στον τουρισμό, το οποίο πραγματοποιείται στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού FITUR

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΑΔΡΙΤΗ – TOURCOM: Ξεκίνησε εχθές και ολοκληρώνεται σήμερα το πρώτο συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (WTO) `TOURCOM`, σχετικά<...> με την επίδραση της των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) στον τουρισμό, το οποίο πραγματοποιείται στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού FITUR.

Το θέμα της επικοινωνίας στον τουρισμό, του τρόπου με τον οποίο τα ΜΜΕ χειρίζονται τα θέματα που άπτονται άμεσα ή έμμεσα στον τουρισμό, αλλά και του τρόπου που οι Οργανισμοί Τουρισμού επικοινωνούν την εικόνα του προορισμού που προβάλλουν, είναι ιδιαίτερα σημαντικό και στις μέρες μας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Διάφοροι λόγοι συντρέχουν που φέρνουν τα θέματα αυτά στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας του WTO κ. Francesco Frangialli.

Οι τρεις συνεχόμενες χρονιές κρίσεων για τον παγκόσμιο τουρισμό ανέδειξαν την σημαντικότητα της σχέσης του τουρισμού με τα ΜΜΕ. Η δύσκολη αυτή περίοδος έκανε ακόμα πιο φανερή την ανάγκη για αποτελεσματικά προγράμματα επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων, και προβολής. Παράλληλα, οι εξελίξεις στην τεχνολογία της επικοινωνίας, η 24ωρη κάλυψη ειδήσεων, η παγκοσμιοποίηση των ΜΜΕ, και ταυτόχρονα η ύπαρξη νέων μέσων επικοινωνίας που προσφέρουν νέες δυνατότητες και οπτικές, αναγκάζουν όλους τους συμμετέχοντες στην τουριστική βιομηχανία να επανεξετάσουν και να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας τους.

Ο τουρισμός εξαρτάται στενά από την σχέση του με τα ΜΜΕ και τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουν. Σε έρευνες που έχουν γίνει, ανέφερε ο κ. Frangialli, φάνηκε ότι τα ΜΜΕ πολλές φορές επηρεάζουν την απόφαση για ταξίδια περισσότερο από ότι τα τουριστικά γραφεία ή ακόμα και οι συστάσεις φίλων. Οι συνεχόμενες κρίσεις των τελευταίων ετών έκαναν όλους να συνειδητοποιήσουν την εξάρτηση του τουρισμού από τα ΜΜΕ περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

Τα ΜΜΕ από τη μεριά τους, ανέφερε ο κ. Frangialli, πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα γεγονότα μπορεί να επιφέρουν ισχυρά πλήγματα στον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Από την άλλη μεριά όταν επικρατεί διαφάνεια και ισορροπία στον τρόπο κάλυψης των γεγονότων, οι αρνητικές συνέπειες μπορούν να μειωθούν κατακόρυφα. Αυτό είναι που χρειάζεται ο διεθνής τουρισμός τόνισε ο κ . Frangialli.

Παράλληλα, οι ταξιδιωτικές οδηγίες που είναι υποχρεωμένες να εκδίδουν οι κυβερνήσεις για την προστασία των πολιτών τους μπορούν πολλές φορές να θίξουν σοβαρά τον τουρισμό μιας χώρας λόγω των ελλιπών στοιχείων που τις περισσότερες φορές παρέχουν. Η θέση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού είναι ότι πρέπει να τεθούν νέες προδιαγραφές για τις ταξιδιωτικές οδηγίες ώστε να προστατευθούν οι χώρες που θίγονται από τις άδικες αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό τους λόγω των διάφορων ταξιδιωτικών οδηγιών. Για να συμβάλλει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού οργανώνει μια συμβουλευτική δράση προς τους εκπροσώπους των διεθνών σχέσεων των κυριότερων αγορών παραγωγής τουριστικού ρεύματος τον ερχόμενο μήνα, και την άνοιξη στη Συρία ένα διεθνές συνέδριο ειδικά για το θέμα των ταξιδιωτικών οδηγιών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024