Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Κινήσεις εντυπωσιασμού κάνει η Τουρκία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 26 Νοέμβριος 1999, 00:00

WTM '99. Κινήσεις εντυπωσιασμού και όχι ουσίας χαρακτηρίστηκαν οι προσπάθειες προβολής της Τουρκία<.>ς στα πλαίσια<...>

της World Travel Market. Υπενθυμίζουμε ότι διαφημιστικά πανό για την υπό τουρκική κατοχή Βόρεια Κύπρο υπήρχαν σε όλη την υπόγεια διαδρομή από τα τρένα του σταθμού Earls Court, όπου βρίσκεται και ο εκθεσιακός χώρος, μέχρι την είσοδο της έκθεσης, καθώς και η μοναδική διαφημιστική θέση πάνω από την κύρια είσοδο ήταν δοσμένη και αυτή στην Τουρκία.
Σύμφωνα με τον κ. Πάνο Αργυρό, διευθυντή της ΔΙ.Τ.ΕΞ. Αγγλίας, η διαφημιστική καμπάνια της Τουρκίας στο συγκεκριμένο σημείο αποτελεί κίνηση εντυπωσιασμού και όχι σοβαρή διαφημιστική προσπάθεια. Από τη στιγμή που πέρυσι η Τουρκία είχε πάλι αγοράσει την ίδια θέση στην είσοδο του εκθεσιακού κέντρου είχε και την επόμενη χρονιά προτεραιότητα για την αγοράσει ξανά. Η πρακτική αυτή ισχύει για τρία χρόνια, άρα δεν αποκλείεται και του χρόνου να βρίσκεται στην ίδια θέση.
Όσο για το λογότυπο της τουριστικής Ελλάδας, ο κ. Αργυρός ανέφερε ότι λόγω του ότι πρόκειται να αλλάξει σύντομα, δεν θεωρήθηκε αναγκαία και σωστή η ευρεία προβολή του.
Σημειώνουμε επίσης, ότι η Τουρκία παραπλανητικά αναφέρει στα επίσημα δελτία τύπου της ότι αποτελεί τον δεύτερο πιο δημοφιλή προορισμό των Άγγλων τουριστών με 1 εκατ. τουρίστες, χωρίς να αναφέρει τον πρώτο και τον τρίτο. Οι προβλέψεις όμως για το 1999 την φέρνουν στην τέταρτη θέση μετά την Ισπανία, την Ελλάδα και την Κύπρο. Για το 1998, ήταν ο τρίτος προορισμός μετά την Ισπανία και την Ελλάδα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top