Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Νέο "image" για τον ελληνικό τουρισμό

Έτοιμο το νέο λογότυπο για τον ελληνικό τουρισμό

Θοδωρής Κουμέλης - 08 Ιούλιος 2004, 00:00

Το νέο ξεκίνημα στον τουρισμό, που φέρει και την προσωπική σφραγίδα του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, όπως χαρακτηριστικά είπε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, παρουσιάστηκε χθες από τον ίδιο σε εκδήλωση που έγινε στο Ζάππειο Μέγαρο...

Το νέο ξεκίνημα στον τουρισμό, που φέρει και την προσωπική σφραγίδα του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, όπως χαρακτηριστικά<...>

είπε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, παρουσιάστηκε χθες από τον ίδιο σε εκδήλωση που έγινε στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το νέο λογότυπο, αλλά και η διαφημιστική καμπάνια είναι βασισμένη στους γνωστούς τρεις πυλώνες τον πολιτισμό, το περιβάλλον, και την ανάπτυξη. Ο υπουργός εκτός από το λογότυπο παρουσίασε τη νέα τηλεοπτική διαφημιστική πρόταση, ένα σποτ τηλεοπτικό, του ελληνικού τουρισμού. Μια πρόταση φαντασίας και οράματος, πάνω στην οποία πιστεύει, ότι πρέπει να στηριχθεί η επικοινωνία μας στο επόμενο διάστημα, όπως τόνισε στην ομιλία του. Το σποτάκι αυτό παρουσίαζε με φουτουριστικό τρόπο μεταξύ άλλων πολιτιστικά στοιχεία και αθλητικά στιγμιότυπα, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η προσαρμογή του γνωστού γκολ του τελικού του Euro 2004 που έγινε μόλις 2 μέρες πριν.

Παρουσίαση επίσης έγινε της διαμόρφωσης των κέντρων Ολυμπιακής Φιλοξενίας (εσωτερικά και εξωτερικά), στους χώρους και τον περίγυρο του σημερινού κτιρίου του ΕΟΤ. Επίσης, παρουσιάστηκε το Ολυμπιακό Περίπτερο του ελληνικού τουρισμού στο Ζάππειο, στη διαμόρφωση του οποίου συνέβαλλε το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης με τη συνεργασία της Παγκόσμιας Ένωσης Ολυμπιακών Πόλεων. Τέλος, παρουσιάστηκε το νέο πρότυπο οργάνωσης και διαμόρφωσης των Γραφείων Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία θα διαθέτουν όλα τις εφαρμογές multimedia. Όπως είπε ο υπουργός, η χώρα μας πλέον θα παρουσιάσει ένα νέο πρόσωπο το οποίο θα είναι μοντέρνο και θα ακολουθεί την `εικόνα` της τεχνολογίας.

“Η έλλειψη χρόνου και πόρων για το 2004, μας υποχρεώνει στην εμβόλιμη αυτή επικοινωνιακή πρωτοβουλία, ώστε ο ελληνικός τουρισμός να έχει ταυτότητα και νέας τεχνολογίας αντίληψη και παρουσία, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας της μεγαλύτερης παγκόσμιας γιορτής”, είπε ο υπουργός, και τόνισε ότι στόχος είναι η σύνδεση των Ολυμπιακών Αγώνων με τον τουρισμό πράγμα το οποία δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Επίσης, ο κ. Αβραμόπουλος είπε ότι το ποσό που θα δαπανηθεί για την προβολή του ελληνικού τουρισμού θα δεκαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, ενώ σε διευκρινιστική ερώτηση είπε ότι αυτό θα γίνει σταδιακά ξεκινώντας με 10 δισ. δρχ. για του χρόνου, από τα 2,7 δισ. δρχ. που είχαν ξοδευτεί την περασμένη χρονιά.

“Αμέσως μετά τους Αγώνες, θα προχωρήσουμε στην ανάθεση διεθνούς μελέτης για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την επικοινωνία του νέου υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης με προοπτική δεκαετίας, ενώ παράλληλα έχουμε δρομολογήσει τη διαφημιστική μας καμπάνια για το 2005. Μέσα στις προσεχείς ημέρες θα ολοκληρωθεί το κείμενο της προκήρυξης και υπολογίζουμε τον Οκτώβριο να ξεκινήσει η νέα διαφημιστική εκστρατεία, ώστε να είμαστε παρόντες έγκαιρα, όταν σχεδιάζονται οι διακοπές για τον επόμενο χρόνο”.

|
Share |
1 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Εταιρεία: Ιδιότητα:
O/Η "Mikaela Venieri" έγραψε στις 28-01-2015 10:55:

Δεν ειμαστε Greece, ποτε θα σταματησουμε να προβαλλωμαστε με ενα ονομα που δεν ειναι σωστο? ειμαστε HELLAS και ειμαστε HELLINES οχι γρεκοι οπως μας λεγανε οι βαρβαροι.
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top