Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΈτοιμο το νέο λογότυπο για τον ελληνικό τουρισμό

Έτοιμο το νέο λογότυπο για τον ελληνικό τουρισμό

Το νέο ξεκίνημα στον τουρισμό, που φέρει και την προσωπική σφραγίδα του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, όπως χαρακτηριστικά είπε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, παρουσιάστηκε χθες από τον ίδιο σε εκδήλωση που έγινε στο Ζάππειο Μέγαρο…

Το νέο ξεκίνημα στον τουρισμό, που φέρει και την προσωπική σφραγίδα του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, όπως χαρακτηριστικά<...> είπε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, παρουσιάστηκε χθες από τον ίδιο σε εκδήλωση που έγινε στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το νέο λογότυπο, αλλά και η διαφημιστική καμπάνια είναι βασισμένη στους γνωστούς τρεις πυλώνες τον πολιτισμό, το περιβάλλον, και την ανάπτυξη. Ο υπουργός εκτός από το λογότυπο παρουσίασε τη νέα τηλεοπτική διαφημιστική πρόταση, ένα σποτ τηλεοπτικό, του ελληνικού τουρισμού. Μια πρόταση φαντασίας και οράματος, πάνω στην οποία πιστεύει, ότι πρέπει να στηριχθεί η επικοινωνία μας στο επόμενο διάστημα, όπως τόνισε στην ομιλία του. Το σποτάκι αυτό παρουσίαζε με φουτουριστικό τρόπο μεταξύ άλλων πολιτιστικά στοιχεία και αθλητικά στιγμιότυπα, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η προσαρμογή του γνωστού γκολ του τελικού του Euro 2004 που έγινε μόλις 2 μέρες πριν.

Παρουσίαση επίσης έγινε της διαμόρφωσης των κέντρων Ολυμπιακής Φιλοξενίας (εσωτερικά και εξωτερικά), στους χώρους και τον περίγυρο του σημερινού κτιρίου του ΕΟΤ. Επίσης, παρουσιάστηκε το Ολυμπιακό Περίπτερο του ελληνικού τουρισμού στο Ζάππειο, στη διαμόρφωση του οποίου συνέβαλλε το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης με τη συνεργασία της Παγκόσμιας Ένωσης Ολυμπιακών Πόλεων. Τέλος, παρουσιάστηκε το νέο πρότυπο οργάνωσης και διαμόρφωσης των Γραφείων Τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία θα διαθέτουν όλα τις εφαρμογές multimedia. Όπως είπε ο υπουργός, η χώρα μας πλέον θα παρουσιάσει ένα νέο πρόσωπο το οποίο θα είναι μοντέρνο και θα ακολουθεί την `εικόνα` της τεχνολογίας.

“Η έλλειψη χρόνου και πόρων για το 2004, μας υποχρεώνει στην εμβόλιμη αυτή επικοινωνιακή πρωτοβουλία, ώστε ο ελληνικός τουρισμός να έχει ταυτότητα και νέας τεχνολογίας αντίληψη και παρουσία, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας της μεγαλύτερης παγκόσμιας γιορτής”, είπε ο υπουργός, και τόνισε ότι στόχος είναι η σύνδεση των Ολυμπιακών Αγώνων με τον τουρισμό πράγμα το οποία δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Επίσης, ο κ. Αβραμόπουλος είπε ότι το ποσό που θα δαπανηθεί για την προβολή του ελληνικού τουρισμού θα δεκαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια, ενώ σε διευκρινιστική ερώτηση είπε ότι αυτό θα γίνει σταδιακά ξεκινώντας με 10 δισ. δρχ. για του χρόνου, από τα 2,7 δισ. δρχ. που είχαν ξοδευτεί την περασμένη χρονιά.

“Αμέσως μετά τους Αγώνες, θα προχωρήσουμε στην ανάθεση διεθνούς μελέτης για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την επικοινωνία του νέου υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης με προοπτική δεκαετίας, ενώ παράλληλα έχουμε δρομολογήσει τη διαφημιστική μας καμπάνια για το 2005. Μέσα στις προσεχείς ημέρες θα ολοκληρωθεί το κείμενο της προκήρυξης και υπολογίζουμε τον Οκτώβριο να ξεκινήσει η νέα διαφημιστική εκστρατεία, ώστε να είμαστε παρόντες έγκαιρα, όταν σχεδιάζονται οι διακοπές για τον επόμενο χρόνο”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024