Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πρότυπο τα τηλεφωνικά κέντρα κρατήσεων διακοπών

Βίκυ Καραντζαβέλου - 21 Ιούλιος 2004, 00:00

Τα τηλεφωνικά κέντρα κρατήσεων διακοπών παρέχουν παρόμοιου ή ακόμα και καλύτερου επιπέδου υπηρεσίες από ότι τα τηλεφωνικά κέντρα των<...>

άλλων βιομηχανιών, σύμφωνα με έρευνα, που πραγματοποίησε η εταιρία Amadeus.

Η GDS έκανε έρευνα ανάμεσα σε 300 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το 75% των ερωτηθέντων προτιμούν τα τηλεφωνικά κέντρα για τα επαγγελματικά τους ταξίδια. Ενώ το υπόλοιπο 25% υποστηρίζει ότι τα τηλεφωνικά κέντρα κρατήσεων διακοπών προσφέρουν κακές υπηρεσίες και χειρότερες από αυτές των βιομηχανιών, όσον αφορά στις τραπεζικές ή ασφαλιστικές υπηρεσίες.

Τα τουριστικά προϊόντα είναι από τη φύση τους πολυσύνθετα και η εκπαίδευση των υπαλλήλων είναι θλιβερά ανεπαρκής, συγκρινόμενη με τα υψηλά επίπεδα των απαιτήσεων”, κατά την άποψη ενός ταξιδιωτικού πράκτορα. Ένας άλλος πάλι προσθέτει ότι “τα αιτήματα στα τηλεφωνικά κέντρα κρατήσεων διακοπών μπορεί να μην γίνονται απευθείας στις εταιρίες, όπως συμβαίνει με τα τηλεφωνικά κέντρα των άλλων εταιριών (όπως π.χ. στις τράπεζες) και αυτό έχει συνέπειες στην εκπαίδευση του προσωπικού και στη δημιουργία καλά πληροφορημένων βάσεων δεδομένων”.

Η Amadeus επίσης ρώτησε τους τουριστικούς πράκτορες σχετικά με τις ικανότητες του προσωπικού τους στα τηλεφωνικά κέντρα, συγκρινόμενες με αυτές των υπαλλήλων στα κεντρικά τουριστικά γραφεία και η πλειοψηφία των πρακτόρων απάντησε ότι προσφέρουν του ίδιου επιπέδου υπηρεσίες. Επίσης, πολλοί από αυτούς πιστεύουν ότι οι καταναλωτές πολύ σύντομα θα στρέψουν το ενδιαφέρον τους για συναλλαγές στο Internet. Χαρακτηριστικά ένας πράκτορας αναφέρει ότι “ολοένα και περισσότεροι πελάτες θα χρησιμοποιούν το σύστημα κρατήσεων online για τις απλές πτήσεις και τις διακοπές τους

Σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Διευθυντής Επικοινωνιών της Amadeus, Rob Colledge, δήλωσε ότι “τα ταξιδιωτικά τηλεφωνικά κέντρα είναι πολλές φορές στις ειδήσεις, αλλά όχι πάντα για σωστούς λόγους. Ωστόσο είναι ενθαρρυντικό να βλέπεις ότι η πλειοψηφία των τουριστικών πρακτόρων έχει την αίσθηση ότι τα τηλεφωνικά κέντρα του ταξιδιωτικού τομέα δεν υστερούν συγκρινόμενα με τα αντίστοιχα των άλλων βιομηχανιών”.

Η έρευνα, επίσης, δείχνει την πρόκληση που αντιμετωπίζουν τα ταξιδιωτικά τηλεφωνικά κέντρα, καθώς καλούνται να τραβήξουν την προσοχή του πελάτη και να του παρουσιάσουν το πολυσύνθετο τουριστικό προϊόν με τρόπο απλό και κατανοητό. Σ΄ αυτή τους την προσπάθεια τα κεντρικά τουριστικά γραφεία χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά φυλλάδια, ενώ τα online γραφεία χρησιμοποιούν τα πολυμέσα, τρόποι που βάση λογικής δεν εφαρμόζονται στα τηλεφωνικά κέντρα, αφού δεν υπάρχει οπτική επαφή”. Τόσο τα παραδοσιακά κεντρικά γραφεία όσο και αυτά του Internet πρέπει να δείξουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα τηλεφωνικά κέντρα, τα οποία δεν προσφέρουν κατώτερου επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες τους”, προσθέτει τέλος ο Rob Colledge.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top