Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤο ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους τουρίστες

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους τουρίστες

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ανακοίνωσε ότι δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους Καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους…

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ανακοίνωσε ότι δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών<...>, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους Καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Συγκεκριμένα, το ΚΕ.Π.ΚΑ. στην ανακοίνωση του τονίζει ότι “ο 15Αύγουστος πλησιάζει και αποτελεί ευκαιρία, για μια τελευταία “ανάσα”, πριν το χειμώνα. Επειδή, λοιπόν, κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, ας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, για να μη γίνουμε θύματα κάποιων “αετονύχηδων”.

  • Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
  • Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
  • Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
  • Σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας ή σε περίπτωση που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε από άλλη επιχείρηση.
  • Σε περίπτωση που το κατάλυμα στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
  • Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.

Τελειώνοντας η ανακοίνωση αναφέρει ότι “το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών έχει την δυνατότητα να αποκαλύψει τους “κακούς” επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν την θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα “οικονομήσουν” και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές – Πελάτες.”

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024