Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕκστρατεία ενημέρωσης τουριστών από τις οργανώσεις καταναλωτών

Εκστρατεία ενημέρωσης τουριστών από τις οργανώσεις καταναλωτών

Σε εκστρατεία για την ενημέρωση των ξένων και όχι μόνο τουριστών έχουν επιδοθεί οι οργανώσεις καταναλωτών με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες…

Σε εκστρατεία για την ενημέρωση των ξένων και όχι μόνο τουριστών έχουν επιδοθεί οι οργανώσεις καταναλωτών<...> με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Το ΚΕΠΚΑ, Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, με αφορμή την έκδοση του φυλλαδίου “Πόσο κοστίζει παρακαλώ;”, από το Υπουργείο Ανάπτυξης, επισημαίνει ότι:

  • Το φυλλάδιο αναγράφει τις τιμές εκκίνησης διάφορων προϊόντων και υπηρεσιών. Οι τιμές αυτές, όπως εκτιμά το ΚΕ.Π.ΚΑ., είναι τιμές λογικές, οι οποίες ανταποκρίνονται στο πραγματικό κόστος των συγκεκριμένων προϊόντων και των υπηρεσιών.
  • Το φυλλάδιο σκοπεύει στην ενημέρωση των Καταναλωτών, για το πόσο θα πρέπει να πληρώνουν, για τα συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εφαρμογή του ευρώ στη χώρα μας, οι στρογγυλοποιήσεις καθώς και οι αδικαιολόγητες, πολλές φορές, αυξήσεις δημιούργησαν σύγχυση στους Καταναλωτές, οι οποίοι πλήρωναν και δεν “ερευνούσαν”.
  • Η ενημέρωση των Καταναλωτών θα οδηγήσει πολλούς “κακούς” επαγγελματίες, στο περιθώριο. Όσοι πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες, σε τιμές υψηλότερες, από αυτές, που αναγράφονται στο φυλλάδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης, θα “χάσουν την πελατεία” τους. Ήδη, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, παρατηρείται μείωση τιμών, σε είδη, όπως ο καφές στις καφετέριες.
  • Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συμμετέχει, στην προσπάθεια του Υπουργείου Ανάπτυξης, μοιράζοντας το φυλλάδιο, σε διάφορα σημεία.
  • Το ΚΕ.Π.ΚΑ. πιστεύει ότι αυτό το φυλλάδιο πρέπει να συνεχίσει να εκδίδεται, σε τακτά χρονικά διαστήματα και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, γιατί αποτελεί χρήσιμο εργαλείο, για τους Καταναλωτές.

Από την άλλη πλευρά το ΙΝΚΑ, Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, εξέδωσε ενημερωτικό φυλλάδιο για τους Έλληνες και ξένους τουρίστες / καταναλωτές με τις εναρκτήριες τιμές βασικών προϊόντων και υπηρεσιών, το οποίο διανέμεται από χθες και από τα περίπτερα πληροφοριών του Δήμου Αθηναίων, σε 40 διαφορετικά σημεία της πρωτεύουσας.

Παράλληλα, θα δίδεται και το φυλλάδιο σχετικά με τις υπηρεσίες στήριξης και ενημέρωσης των καταναλωτών που προσφέρει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή-ΙΝΚΑ. Τα ενημερωτικά φυλλάδια για τους “ολυμπιακούς καταναλωτές” και τους Έλληνες και ξένους τουρίστες αλλά και ένα χρήσιμο “Εγχειρίδιο Διακοπών – Ταξιδιώτη”, 52 σελίδων, διανέμονται ήδη από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή ΙΝΚΑ και την Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών ΙΝΚΑ σε όλη την Ελλάδα, στις πύλες εισόδου της χώρας, σε σημεία διαμονής και διέλευσης τουριστών, σε μέσα μεταφοράς, κ.α. αλλά και από τα Κέντρα Πληροφοριών των οργανώσεων-μελών ΙΝΚΑ και τις κινητές μονάδες πληροφόρησης.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024