Τελικά οι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί δεν είναι οι ακριβότεροι για τους Βρετανούς σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας, όπως έδειξε η μελέτη της ACNielsen. Η έρευνα, σε σχέση με την […]
Τελικά οι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί δεν είναι οι ακριβότεροι για τους Βρετανούς σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας<...>, όπως έδειξε η μελέτη της ACNielsen. Η
Για το καλοκαίρι του 2000 και πάλι με τιμή βάσης το μέσο όρο των ελληνικών προορισμών χαμηλότερες τιμές θα παρουσιάσουν η Ζάκυνθος και η Κέρκυρα, ενώ οι τιμές της Κρήτης θα συμπέσουν με την μέση τιμή της Ελλάδας. Η Ρόδος θα παρουσιάσει μια ελαφρά αύξηση και θα ισορροπήσει με την Τουρκία που αυξάνεται και αυτή ενώ η Κύπρος θα παραμείνει σταθερά ο δεύτερος πιο ακριβός προορισμός.
Τελικά η Ελλάδα για να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που τις παρέχονται θα πρέπει να κάνει μια μεγαλύτερη προσπάθεια πωλήσεων στις βόρειες περιοχές της Μ. Βρετανίας, να προσεγγίσει τις οικογένειες, προσφέροντας δυνατότητες και ευκολίες για οικογενειακές, διακοπές που αναμένεται να οδηγήσουν σε άνοδο των προκρατήσεων, και να προβληματιστεί σχετικά με την βελτίωση του μεριδίου της στον χειμερινό τουρισμό.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.