Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςUSTOA: Kορυφαίοι προορισμοί διακοπών για το 2004 η Ιταλία και η Αλάσκα

USTOA: Kορυφαίοι προορισμοί διακοπών για το 2004 η Ιταλία και η Αλάσκα

Τέλη Αυγούστου, στα τέλη δηλαδή της καλοκαιρινής περιόδου, η Ένωση των Tour Operators των Ηνωμένων Πολιτειών (USTOA), αποκάλυψε τους κορυφαίους προορισμούς διακοπών της χρονιάς, καθώς και τις τάσεις της ταξιδιωτικής αγοράς…

Τέλη Αυγούστου, στα τέλη δηλαδή της καλοκαιρινής περιόδου, η Ένωση των Tour Operators των Ηνωμένων Πολιτειών (USTOA), αποκάλυψε<...> τους κορυφαίους προορισμούς διακοπών της χρονιάς, καθώς και τις τάσεις της ταξιδιωτικής αγοράς. Έτσι, η Ιταλία για άλλη μια χρονιά είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για τα ταξίδια εξωτερικού, ενώ η Αλάσκα ανατρέποντας το Λας Βέγκας, κρίθηκε ως ο δημοφιλέστερος προορισμός εσωτερικού, σύμφωνα με στοιχεία ανεπίσημης έρευνας, που πραγματοποιήθηκε στις εταιρίες – μέλη της USTOA, οι οποίες διακινούν με τα γραφεία τους περισσότερα από 10 εκατ. άτομα ετησίως.

Κορυφαίοι προορισμοί

Παρά το υψηλό ευρώ, η Ευρώπη παρόλα αυτά καταφέρνει να βρίσκεται στην κορυφαία προτίμηση των ταξιδιωτών, με την Ιταλία να βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων τους για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η Αλάσκα βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων τους, όσον αφορά τα ταξίδια εσωτερικού, ενώ ακολουθούν προορισμοί της Βορειοδυτικής Αμερικής.

Η Ανατολική Ευρώπη και η Βόρεια Αφρική είναι πλέον προορισμοί αυξημένου ενδιαφέροντος και η ζήτηση τους ολοένα και μεγαλώνει. Μάλιστα, περισσότερες από τις μισές εταιρίες αναφέρουν πως οι πωλήσεις το 2004 στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη έχουν αυξηθεί περίπου 25%, συγκρινόμενες με τις περσινές.

Χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος της USTOA κ. Bob Whitley σημειώνει ότι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Ευρώπη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός διακοπών, καθώς από το 2001 υπήρχε αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια εκεί, που συνεχίζεται ακόμα, παρά το ισχυρό ευρώ”.

Στην ερώτηση ποιες χώρες προσφέρουν την καλύτερη αξία στις τιμές του δολαρίου, τα μέλη της USTOA ονομάτισαν την Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία, με τις Ηνωμένες Πολιτείες να ακολουθούν.

Καταληκτικά πρέπει να σημειωθεί πως η έρευνα διεξήχθη στις 80 μεγαλύτερες εταιρίες του ταξιδιωτικού τομέα ή διαφορετικά στα 2/3 των μελών της USTOA. Αυτές οι εταιρίες πληρούν τις υψηλότερες προϋποθέσεις ύπαρξης στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Ταξιδιωτικές τάσεις

Όσον αφορά στις ταξιδιωτικές τάσεις, στην πρώτη θέση έρχονται τα πακέτα διακοπών μεμονωμένων πρακτορειακών πελατών (FIT) με 43%,στη συνέχεια ακολουθούν τα πακέτα προσφορών ( π.χ. με επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση ή κάποιο δωρεάν γεύμα) και τέλος είναι τα πακέτα ειδικού ενδιαφέροντος, όπως ιστορικού ή πολιτιστικού.

Στα δημογραφικά στοιχεία των ταξιδιωτών με ποσοστό 44% η μεγαλύτερη ομάδα είναι αυτή των οικογενειών με μωρά, ενώ στην δεύτερη θέση βρίσκονται οι ηλικιωμένοι και οι κλασσικές οικογένειες με ποσοστό 28%. Μάλιστα το 70% των εταιριών ισχυρίζεται πως οι οικογένειες με μωρά είναι η ανερχόμενη δημογραφικά ομάδα που προτιμάει τα πακέτα διακοπών μεμονωμένων πρακτορειακών πελατών (FIT), ενώ ακολουθούν οι οικογένειες με ποσοστό 30%.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024