Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΑλλάζει η αγορά του θαλάσσιου τουρισμού της Ελλάδας

Αλλάζει η αγορά του θαλάσσιου τουρισμού της Ελλάδας

Το σκηνικό αγοράς του θαλάσσιου τουρισμού φαίνεται να αλλάζει αισθητά στα προσεχή έτη, καθώς ο αντιπρόεδρος της ΕΠΕΣΤ κ. Τριαντάφυλλος Βενετόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel, προέβλεψε “άνοδο της […]

Το σκηνικό αγοράς του θαλάσσιου τουρισμού φαίνεται να αλλάζει αισθητά στα προσεχή έτη, καθώς<...> ο αντιπρόεδρος της ΕΠΕΣΤ κ. Τριαντάφυλλος Βενετόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel, προέβλεψε άνοδο της αμερικανικής αγοράς προς την Ελλάδα για το 2005 στο κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού”. Ειδικότερα, ο κ. Βενετόπουλος σημείωσε το γεγονός ότι “αυτές τις ημέρες καταγράφεται αυξημένη ζήτηση για την αγορά των yachts από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά παραμένει στάσιμη”.

Ο αντιπρόεδρος της ΕΠΕΣΤ, μιλώντας στον κ. Χάρη Ντιγριντάκη ανέφερε ότι “η πτώση στην αγορά των cruisers, από το 2001 (μετά το κτύπημα στη Ν. Υόρκη) έως σήμερα, “αγγίζει” τα επίπεδα του 50%, ενώ στην αγορά των Bare Boats (που στηρίζεται στην κίνηση από Ευρώπη) είναι της τάξεως του 20-25%.

Ο κ. Βενετόπουλος επισήμανε ότι “η ταξιδιωτική οδηγία `Ρήγκαν` το 1985 έβαλε `ταφόπλακα` στην ανάπτυξη του κλάδου του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα μας, ενώ τούτη την περίοδο -μετά την επιτυχημένη διοργάνωση της Ολυμπιάδας στην Αθήνα- παρουσιάζεται χρυσή ευκαιρία για μόνιμη ανάκαμψη της κίνησης. Ο αντιπρόεδρος της ΕΠΕΣΤ πρόσθεσε ακόμα ότι “είναι κρίμα να μην έχει ξεκινήσει ακόμη η διαφημιστική καμπάνια ενίσχυσης της προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό”, για την οποία εκτιμά ότι θα αρχίσει από το νέο έτος. Και αυτό διότι, όπως τόνισε, “υπήρξαν `σκοτεινά` σημεία στη διενέργεια του διαγωνισμού του ΕΟΤ για το δημιουργικό της καμπάνιας του 2005″. Πρόκειται όπως ανέφερε για περίεργες καταστάσεις που δεν έχουν σχέση με την πολιτεία.

Ο κ. Βενετόπουλος προσδιόρισε ως μεγάλους ανταγωνιστές της Ελλάδας την Κροατία και την Τουρκία, οι οποίες μπορούν να προσφέρουν φθηνότερο προϊόν λόγω χαμηλότερων εργατικών και μικρότερης φορολόγησης. Τέλος υποστήριξε την ανάγκη αύξησης του αριθμού των μαρίνων στην χώρα, θεωρώντας απαράδεκτο να μην υπάρχουν μαρίνες στη Σαντορίνη και την Μύκονο, προορισμούς που ζητούνται περισσότερο από το εξωτερικό”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024