Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΤρίτοι στις προτιμήσεις των Ολλανδών οι ελληνικοί προορισμοί

Τρίτοι στις προτιμήσεις των Ολλανδών οι ελληνικοί προορισμοί

Τρίτοι στις προτιμήσεις των Ολλανδών έρχονται οι ελληνικοί προορισμοί, σύμφωνα με μελέτη – έρευνα, που διεξήχθη σχετικά με τους παγκόσμιους τουριστικούς προορισμούς, και στην οποία συμμετείχε και η αντίστοιχη στατιστική […]

Τρίτοι στις προτιμήσεις των Ολλανδών έρχονται οι ελληνικοί προορισμοί, σύμφωνα με μελέτη – έρευνα, που διεξήχθη<...> σχετικά με τους παγκόσμιους τουριστικούς προορισμούς, και στην οποία συμμετείχε και η αντίστοιχη στατιστική υπηρεσία καθώς και ο Τύπος της Ολλανδίας, ενώ της Ελλάδας προηγούνται οι προορισμοί της Ισπανίας και της Τουρκίας.

Σύμφωνα μάλιστα, με δηλώσεις του γενικού διευθυντή του ΠΡΟΤΟΥΡ, που εδρεύει στο νησί της Ρόδου, κ. Μπάμπη Παλογιαννίδη, από την ολλανδική πόλη, “το ενδιαφέρον, που διαφαίνεται μέσω των τοπικών τουριστικών πρακτόρων, επιτρέπει να βγει το συμπέρασμα ότι κινούμαστε στα ίδια με τα περσινά επίπεδα, με μεγάλες πιθανότητες βελτίωσης της κίνησης για τη Ρόδο”.

Ακόμα, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Ροδιακή`, η ίδια έρευνα έδειξε επίσης ότι, μόλις το 22% των Ολλανδών προτιμά τα ξενοδοχεία, αλλά παρ` όλα αυτά οι Ολλανδοί, που κάνουν διακοπές στην Τουρκία, επιλέγουν να μένουν σε ξενοδοχεία τύπου all inclusive, λόγω των χαμηλότερων τιμών. Μέσα από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων αποκαλύφθηκε επίσης ότι οι Ολλανδοί, επιλέγουν τους τόπους διακοπών τους με κριτήρια τις τιμές που προσφέρονται, την τοποθεσία που βρίσκεται το κατάλυμά τους, αν υπάρχει κοντά παραλία, η φιλοξενία που παρέχεται, και γενικά από τη συμπεριφορά και την εξυπηρέτηση. Φαίνεται, δηλαδή ότι ο ήλιος και η θάλασσα παίζουν έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στην επιλογή προορισμού, ενώ η ασφάλεια του προορισμού και ο θεματικός τουρισμός, θεωρούνται δευτερεύοντα στοιχεία.

Πάντως, εκείνο που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι στην ερώτηση `ποια χώρα θα επισκεπτόσασταν στο μέλλον` η Τουρκία και η Ισπανία παίρνουν ένα ποσοστό της τάξης του 22% ενώ η Ελλάδα και ιδιαίτερα τα νησιά παίρνουν 29%. Το πρώτο ποσοστό όμως είναι και πραγματοποιήσιμο για την Ισπανία και την Τουρκία, όπως δείχνουν τα στοιχεία, αλλά η Ελλάδα, τελικά αυτό που κατακτά είναι μόλις το 16%. Αυτό σημαίνει ότι, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στην κατάκτηση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών, καθώς η προβολή σε εθνικό επίπεδο δεν είναι αυτή που πρέπει, ούτε σε ποιότητα, ούτε σε ποσότητα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024