Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Πρωτοβουλία Μπακογιάννη

Νέος φορέας για τον τουρισμό στην Αθήνα

Θοδωρής Κουμέλης - 09 Φεβρουάριος 2005, 00:00

Ο Δήμος Αθηναίων εκτιμά ότι με την κληρονομιά των Ολυμπιακών Αγώνων που είχε ως αποτέλεσμα τη διαφήμιση της πόλης σε όλο τον κόσμο και τη δημιουργία νέων υποδομών, η προβολή και ενίσχυση του τουριστικού τομέα της πόλης θα αναδειχθεί...

Ο Δήμος Αθηναίων εκτιμά ότι με την κληρονομιά των Ολυμπιακών Αγώνων που είχε ως αποτέλεσμα τη διαφήμιση της πόλης σε όλο<...>

τον κόσμο και τη δημιουργία νέων υποδομών, η προβολή και ενίσχυση του τουριστικού τομέα της πόλης θα αναδειχθεί σε βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης οικονομίας της περιοχής. Έτσι προέβη στη σύσταση ενός εξειδικευμένου φορέα τουριστικής ανάπτυξης της πόλης.

Πρόκειται για την αστική μη κερδοσκοπική εταιρία με την ονομασία “Οργανισμός Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης της Αθήνας” στην οποία εκτός του Δήμου Αθηναίων μετέχουν επίσης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.

Η πρόταση που κατατέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο από την Δήμαρχο Αθηναίων Ντόρα Μπακογιάννη περιλαμβάνει τη σύσταση ενός εξειδικευμένου φορέα τουριστικής ανάπτυξης της Αθήνας και της ευρύτερης περιφέρειας, λαμβάνοντας υπόψη τα σημερινά δεδομένα του τουρισμού στην Αθήνα, τις πρακτικές και τις επιδόσεις άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, άλλων ολυμπιακών πόλεων και τις παγκόσμιες τάσεις του τουριστικού τομέα.

Ο υπό ίδρυση νέος φορέας θα αποτελέσει την πλατφόρμα συνεργασίας όλων των παραγόντων της τουριστικής οικονομίας της Αθήνας και της Αττικής, ενσωματώνοντας τους επιμέρους στόχους τους. Το αρχικό ιδρυτικό κεφάλαιο ανέρχεται στις 350.000,00 ευρώ εκ του οποίου η συμμετοχή του Δήμου ανέρχεται στις 300.000,00 ευρώ.

Αποστολή του οργανισμού θα είναι η ανάδειξη μιας νέας και σύγχρονης πρωτεύουσας ικανής να αποτελέσει δημοφιλή τουριστικό προορισμό σε δωδεκάμηνη βάση. Οι τρεις στρατηγικοί στόχοι του νεοσύστατου οργανισμού είναι η σύζευξη δυνάμεων του ιδιωτικού τομέα με τη συνεργασία και υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων, η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος από τον ανταγωνισμό και τα μειονεκτήματα του παρελθόντος και η “αειφόρος” τουριστική ανάπτυξη.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top