Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η μείωση των προμηθειών και το ηλεκτρονικό εμπόριο απασχολούν τον HATTA

Θοδωρής Κουμέλης - 09 Φεβρουάριος 2000, 00:00

Στην πρόσφατη γενική συνέλευση του HATTA<.> παρέστη ο γενικός γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας του κλάδου των τουριστικών γραφείων, ECTAA<.> κ. Michael de Blust ο οποίος<...>

ανέπτυξε τα φλέγοντα θέματα της πολιτικής μείωσης των προμηθειών από τις αεροπορικές εταιρίες και την πρόσβαση των τουριστικών γραφείων στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ως λύση για την επιβίωση και την ανάπτυξη τους.
Αναφερόμενος στην πολιτική μείωσης των προμηθειών στα τουριστικά γραφεία από τις αεροπορικές εταιρίες, ο κ. de Blust επεσήμανε ότι τα συμφέροντα των γραφείων θίγονται καθημερινά, αφού κύριο μέλημα των αεροπορικών εταιριών είναι η αύξηση των δικών τους κερδών, περιορίζοντας την πάγια προμήθεια του 9%.
Για την διατήρηση αυτού του ποσοστού, οι αερομεταφορείς, που κατέχουν κυρίαρχες θέσεις στη χώρα τους ουσιαστικά εξαναγκάζουν τους πράκτορες να πωλούν μόνο τα δικά τους εισιτήρια, θέτοντας έτσι εκτός ανταγωνισμού τους άλλους.
Η ECTAA εξ αρχής όταν προέκυψε το πρόβλημα, ζήτησε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και παραπέμπει εκεί όλες τις αντιδικίες των μελών της, προκειμένου να βρεθούν δίκαιες και οριστικές λύσεις.
Παράλληλα υποδεικνύει τρόπους στα ταξιδιωτικά γραφεία για να σταματήσουν να εξαρτώνται από τις αεροπορικές εταιρίες, όπως είναι η είσπραξη επιπλέον service fees από τους πελάτες, ανάλογα με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται.
Αυτό γίνεται ήδη από τα γραφεία των χωρών της Βόρειας Ευρώπης, καθώς αποδείχθηκε ότι οι χρήστες του διαδικτύου θέλουν μισή ως μία ώρα για να κάνουν κράτηση, χωρίς να διασφαλίζουν ότι θα πληρώσουν και φθηνότερο ναύλο.
Για το ζήτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο κ. de Blust επεσήμανε ότι η αλματώδης ανάπτυξη του αποτελεί την κύρια λύση επιβίωσης, ειδικά για τα γραφεία εισερχομένου τουρισμού, που είναι και η κατηγορία που θα αντιμετωπίσει τα περισσότερα προβλήματα στο άμεσο μέλλον. Οι μεγάλοι tour operators της Ευρώπης είπε ο γ.γ. της ECTAA καθημερινά σταματούν τις συνεργασίες τους με τους ντόπιους πράκτορες, αφού ανοίγουν δικά τους γραφεία σε όλες τις αγορές, που στέλνουν τουρίστες.
Τα τουριστικά γραφεία, πρόσθεσε, πρέπει να δημιουργήσουν ένα μοναδικό προϊόν, εκεί όπου ειδικεύονται και να το προβάλλουν σε δική τους ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, πουλώντας το απευθείας στον πελάτη. Έτσι θα ανεξαρτητοποιηθούν από τους tour operators και θα παραμείνουν στην αγορά.
Οι τουριστικές επιχειρήσεις, κατέληξε ο κ. de Blust θα πρέπει να καταλάβουν ότι ο ανταγωνισμός δεν είναι πλέον σε τοπικό επίπεδο, αλλά σε παγκόσμιο. Δεν απειλούμαστε, είπε χαρακτηριστικά, μόνο από τους γείτονες, αλλά απ’ όλες τις χώρες του κόσμου, που διαθέτουν ανάλογο τουριστικό προϊόν με το δικό μας. Για αυτό είναι επιτακτική ανάγκη η αναβάθμιση του επιπέδου παρεχομένων υπηρεσιών από τα ταξιδιωτικά γραφεία. Οι πολίτες της Ενωμένης Ευρώπης, πρόσθεσε, δεν επιζητούν πλέον το μαζικό τουρισμό, θέλουν εξειδικευμένες, επαγγελματικές υπηρεσίες και ζητούν αντιμετώπιση ως μεμονωμένοι τουρίστες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top