Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Προβολή προϊόντων των Ιονίων Νήσων μέσα από τη ΔΕΘ

Θοδωρής Κουμέλης - 02 Μάρτιος 2005, 00:00

Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης - ΔΕΘ και των Επιμελητηρίων Κέρκυρας, Λευκάδας, Κεφαλονιάς και<...>

Ζακύνθου, υπεγράφη πρόσφατα, με σκοπό την προβολή των αντιπροσωπευτικών προϊόντων των Ιονίων νήσων στην υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το θέμα τέθηκε για πρώτη φορά επί τάπητος, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 25 Φεβρουαρίου, υπό την προεδρία του περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Σωτήρη Βόσδου και με τη συμμετοχή των προέδρων των Επιμελητηρίων Κέρκυρας, κ. Βασίλη Κοντού και Λευκάδας, κ. Γεράσιμου Γεωργάκη, του αντιπροέδρου του επιμελητηρίου Κεφαλονιάς, κ. Ανδρέα Παντελιού και του γενικού γραμματέα του αντίστοιχου φορέα της Ζακύνθου, κ. Κώστα Καποδίστρια. Από την πλευρά της ΔΕΘ Α.Ε., επικεφαλής του κλιμακίου που μετέβη στην Κέρκυρα ήταν ο εντεταλμένος σύμβουλος της εταιρίας, κ. Νίκος Κασιμάτης. Να σημειωθεί ότι η επίσκεψη εντασσόταν στο πλαίσιο των περιοδικών συναντήσεων, που πραγματοποιεί η ΔΕΘ Α.Ε. με εκπροσώπους επιμελητηρίων και άλλων επιχειρηματικών φορέων διαφόρων πόλεων της Ελλάδας, με στόχο την τόνωση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.

Όσον αφορά στα προϊόντα των Ιονίων Νήσων, που θα προβληθούν μέσα από τη ΔΕΘ και θα `ταξιδέψουν` στο εξωτερικό, ορισμένα από αυτά είναι τα κρασιά και το ελαιόλαδο των Ιονίων, το σαλάμι της Λευκάδας, το παστέλι και τα μαντολάτα της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου, αλλά και το κουμκουάτ της Κέρκυρας.

Σκοπός μας είναι η καλύτερη δυνατή προβολή των προϊόντων, που παράγονται στα νησιά μας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συμμετοχής των επιχειρήσεων της περιοχής σε καταξιωμένες εκθέσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού, που διοργανώνει η ΔΕΘ Α.Ε., ένας φορέας με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στον τομέα αυτό”, επεσήμανε ο κ. Βόσδου.

Από την άλλη, ο κ. Κασιμάτης, σε δηλώσεις του, σημείωσε ότι “η εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και η προβολή των τοπικών προϊόντων αποτελεί κύρια προτεραιότητα για τη διοίκηση της ΔΕΘ Α.Ε.. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρίας επιδιώκει να αναπτύξει συνεργασίες με τα επιμελητήρια, τους εξαγωγικούς φορείς και τους εμπορικούς ακολούθους, προκειμένου να επιλέγονται στοχευμένες αγορές για την αποτελεσματικότερη προώθηση των ελληνικών προϊόντων”.

Τέλος, από την πλευρά των επιμελητηρίων, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για τη διερεύνηση της δυνατότητας προβολής των προϊόντων των επιχειρήσεων - μελών τους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, αρχής γενομένης από την έκθεση τροφίμων και ποτών `Alimentaria`, που διοργανώνεται τον Απρίλιο στη Λισσαβόνα. Aλλωστε, η συμμετοχή στην έκθεση της Πορτογαλίας μπορεί να συμβάλει εμμέσως και στην τουριστική προβολή της περιοχής των Ιονίων Νήσων.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top