Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής

Θοδωρής Κουμέλης - 10 Μάρτιος 2005, 00:00

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής με τίτλο Surprise Yourself In Athens Attica,<...>

παρουσίασε χτες, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Αττικής, κ. Χαράλαμπος Μανιάτης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στους δημοσιογράφους.

Αρχικά, ο κ. Μανιάτης στάθηκε στην πολιτική προσέγγιση του όλου εγχειρήματος τονίζοντας, μεταξύ άλλων ότι “η υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής αποτελεί ένα μόνο μέρος του συνολικού προϋπολογισμού, που διαχειρίζεται η Περιφέρεια Αττικής, εντούτοις ο τομέας του τουρισμού αποτελεί αναμφίβολα μια από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας. Κατέχει την τρίτη υψηλότερη θέση στη συμμετοχή του ΑΕΠ με περίπου 15% και τη δεύτερη θέση στην απασχόληση με περίπου 18%

“Σκοπός της Περιφέρειας Αττικής, μέσω της πραγματοποίησης αυτού του προγράμματος” είναι κατά τον κ. Μανιάτη “η ενίσχυση των αναμενόμενων οφελών, που πηγάζουν από την αναγνωρισιμότητα, που απέκτησε η Αθήνα - Αττική την περίοδο των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ενώ απώτερος στόχος είναι να υπενθυμίζει σε όλο τον πλανήτη ότι αποτελούμε έναν εξαιρετικό ταξιδιωτικό προορισμό με μοναδικές δυνατότητες και τουριστικές υπηρεσίες”.

“Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Αττικής, που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και τον ΕΟΤ, οι οποίοι χαράζουν τις κατευθυντήριες γραμμές δράσης της Περιφέρειας, είναι το μεγαλύτερο σε προϋπολογισμό και το πιο ολοκληρωμένο, όσον αφορά τις ενέργειες υλοποίησης, που έχει προγραμματιστεί στα χρονικά για την Αθήνα - Αττική” πρόσθεσε ο Γ.Γ. της Περιφέρειας, τονίζοντας ότι “η υλοποίηση του προγράμματος, που εντάσσεται στην κρισιμότερη περίοδο της τουριστικής βιομηχανίας, είναι καθοριστική τόσο για τη βραχυπρόθεσμη, όσο και τη μακροπρόθεσμη τουριστική κίνηση και ανάπτυξη της περιοχής, αφού περιλαμβάνει και ενέργειες με μακροπρόθεσμα οφέλη”.

Όσον αφορά στα κατασκευαστικά έργα της Περιφέρειας, τα οποία συνδέονται άμεσα με την τουριστική ανάπτυξη, ο κ. Μανιάτης επισήμανε ότι “οι προσπάθειες υλοποίησης τους συνεχίζονται και μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ) έχουν ενταχθεί και βρίσκονται σε εξέλιξη πάνω από 550 έργα σε Δήμους της Περιφέρειας, τα οποία με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2008, περιλαμβάνουν αποκατάσταση υποδομών, βελτίωση και ανάπλαση του πολεοδομικού ιστού των πόλεων και των περιοχών, έτσι ώστε να αναδειχτεί ο μητροπολιτικός τους ρόλος”.

“Στο πλαίσιο αυτό”, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, “εντάσσεται η δημιουργία τριών μεγάλων οδικών αξόνων στην Αττική, που θα απαλύνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα και θα βοηθήσουν στις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών, εδικά προς τις δυτικές και ανατολικές διευθύνσεις του νομού. Ειδικότερα, οι οδικές αρτηρίες, που γίνεται προσπάθεια να ενταχθούν στο ΠΕΠ, είναι η λεωφόρος Θηβών, που διασχίζει τις δυτικές συνοικίες, η οποία θα διαπλατυνθεί, ο οδικός άξονας, που θα συνδέσει τα Σπάτα με την Παιανία και τη Λούτσα, ο οποίος είναι καινούργιος δρόμος και τέλος η κατασκευή νέας λεωφόρου “Μέγαρα - Αλεποχώρι”“.

“Μέσα από την υλοποίηση των αναφερόμενων έργων”, κατέληξε ο κ. Μανιάτης “η Περιφέρεια Αττικής στοχεύει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και στη μείωση της ανεργίας, που πηγάζει τόσο από την υλοποίηση των κατασκευαστικών έργων, όσο και από την αύξηση της τουριστικής ανάπτυξης και των αλυσιδωτών αντιδράσεων, που ευνοϊκά επιφέρει σε πολλούς τομείς της οικονομίας”.

Στη συνέχεια της συνέντευξης τύπου, το λόγο πήρε η κ. Κατερίνα Σάββα, Γενική Διευθύντρια της εταιρίας Leo Burnett Athens, η οποία έχει αναλάβει μετά από διεθνή διαγωνισμό τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού προγράμματος για την προβολή και την προώθηση του τουρισμού εντός του χρονικού διαστήματος 2004 - 2006.

Στην ομιλία της, η κ. Σάββα υπογράμμισε το γεγονός ότι “η χώρα μας, στην περίοδο προ των Ολυμπιακών Αγώνων, είχε δεχτεί μια αρνητική κριτική, που πολλές φορές έφτασε σε ακραία όρια ότι δεν θα είμαστε έτοιμοι, τα στάδια δεν θα υπάρχουν, η κίνηση δεν θα επιτρέπει στους αθλητές να είναι στην ώρα τους για τα αγωνίσματα και άλλα τέτοια. Την ίδια στιγμή, τον Ιούνιο στη Πορτογαλία όλοι ζήσαμε το εντυπωσιακό ταξίδι της Εθνικής Ελλάδας για την κατάκτηση του ονείρου”. “Ένα από τα κοινά χαρακτηριστικά των δύο περιπτώσεων”, επεσήμανε “είναι η δημιουργία της θετικής έκπληξης από τους Έλληνες, που μπόρεσαν και τα κατάφεραν. Από εδώ, άλλωστε, επιλέξαμε και το κεντρικό μήνυμα της επικοινωνιακής μας στρατηγικής για την προβολή της Αττικής στο εξωτερικό”.

“Και αυτό το κάναμε” εξήγησε μετέπειτα “γιατί θέλουμε να συνεχίσουμε αυτό το κλίμα της θετικής έκπληξης για την χώρα μας, που υπήρχε στο ξένο τύπο, στους ξένους, που ήρθαν στην Ελλάδα και την Αττική ή άκουσαν για εμάς από τους φίλους τους”.

Οι στόχοι marketing αυτής της καμπάνιας κατέληξε η κ. Σάββα, “είναι η αύξηση του χρόνου διαμονής των τουριστών στην Αττική, η ποιοτική αύξηση του τουρισμού και η βελτίωση της εποχικότητας, ενώ η ανάπτυξη της στο εξωτερικό θα γίνει με την προβολή των τηλεοπτικών ταινιών μας με πανευρωπαϊκή παρουσία σε επιλεγμένα κανάλια, όπως το CNN & DISCOVERY CHANNEL, εστιάζοντας τις προσπάθειες μας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας, που είναι δύο χώρες, ο πληθυσμός των οποίων αποτελεί την βασική δεξαμενή επισκεπτών στην χώρα μας”.

Τέλος, ο κ. Α. Γρηγοριάδης, ως δημιουργικός Διευθυντής της `Leo Burnett` παρουσίασε πώς η σύλληψη της ιδέας που περιέγραψε προηγουμένως η κ. Σάββα, έγινε έντυπο, έγινε τηλεοπτικό σποτ κλπ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top