Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΕπενδύει 55 δισ. στο internet η British Airways

Επενδύει 55 δισ. στο internet η British Airways

Με μια επένδυση 55 δισ. δραχμών στα επόμενα δύο χρόνια, η British Airways σκοπεύει να δημιουργήσει τρεις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες με βάση το Διαδίκτυο, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης των […]

Με μια επένδυση 55 δισ. δραχμών στα επόμενα δύο χρόνια, η British Airways<.> σκοπεύει να δημιουργήσει<...> τρεις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες με βάση το Διαδίκτυο, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρει.
Το σύνολο των νέων αυτών δραστηριοτήτων θα ονομάζεται eVentures και θα περιλαμβάνουν ένα ταξιδιωτικό γραφείο on-line το οποίο θα προσφέρει υπηρεσίες κράτησης και πληρωμής για αεροπορικά εισιτήρια, δωμάτια ξενοδοχείων, ενοικιάσεις αυτοκινήτων κ.λπ. Η ιστοσελίδα θα είναι ιδιοκτησία ενός ομίλου Ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών, στην κοινή προσπάθεια που καταβάλλουν για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και μείωση των λειτουργικών τους εξόδων και του κόστους διανομής.
Άλλος ένας τομέας στον οποίο δίνει μεγάλη έμφαση η British Airways είναι το επονομαζόμενο eCommerce ή Ηλεκτρονικό Εμπόριο, μέσω του οποίου η εταιρία θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις κύριες εμπορικές της δραστηριότητες στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης πελατών.
Σήμερα, λιγότερο από το 2% των εισιτηρίων της British Airways πωλούνται μέσω του Internet, ενώ ο στόχος της εταιρίας είναι να πωλεί με αυτό τον τρόπο το 50% των εισιτηρίων της έως τα τέλη του 2003. Τα έσοδα από τις on-line πωλήσεις θα ανέλθουν στα 700 εκατομμύρια στερλίνες στα επόμενα δύο χρόνια, από το 45 εκατομμύρια στερλίνες που είναι σήμερα. Η χρήση της τελευταίας τεχνολογίας θα επιτρέπει στους πελάτες της εταιρίας να χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές ή τα κινητά τους τηλέφωνα προκειμένου να διαπιστώσουν εάν η πτήση τους είναι στην ώρα της και να κάνουν Check-in ή να κρατήσουν ξενοδοχείο και να ενοικιάσουν αυτοκίνητο.
Τα επαναστατικά αυτά προϊόντα και οι νέες υπηρεσίες θα σχεδιαστούν από ένα νεοσύστατο τμήμα eCommerce. Το νέο τμήμα θα είναι η θερμοκοιτίδα ταχείας ανάπτυξης νέων ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της British Airways κ. Bob Ayling δήλωσε σχετικά: "στρατηγική μας για το Internet έχει ως άξονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και τη διευκόλυνση των δικών μας ανθρώπων κάνοντας τη δουλειά τους πιο εύκολη και αποτελεσματική. Η British Airways έχει μεγάλη παράδοση στην εφαρμογή νέων, καινοτόμων ιδεών και η στρατηγική αυτή θα μας ανοίξει νέους ορίζοντες αποφέροντας παράλληλα σημαντικά οφέλη για τους μετόχους μας."

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024