Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΣτην ανάπτυξη του γκολφ στοχεύει η Χαλκιδική

Στην ανάπτυξη του γκολφ στοχεύει η Χαλκιδική

Με ικανοποιητικούς ρυθμούς, αλλά και σημαντικές προοπτικές, ξεκίνησε η φετινή τουριστική περίοδος για την Χαλκιδική, τα ξενοδοχεία της οποίαςσημειώνεται διατηρούν για τρίτη συνεχή χρονιά σταθερές τις τιμές τους για τον […]

Με ικανοποιητικούς ρυθμούς, αλλά και σημαντικές προοπτικές, ξεκίνησε η φετινή τουριστική περίοδος για την Χαλκιδική, τα ξενοδοχεία της οποίας<...>σημειώνεται διατηρούν για τρίτη συνεχή χρονιά σταθερές τις τιμές τους για τον εσωτερικό τουρισμό.

Ήδη μετά από ένα πολύ καλό Πάσχα, από πλευράς πληροτήτων, διαγράφεται με τα έως σήμερα δεδομένα, μια αύξηση της τάξεως του 3 – 4% για το 2005, χωρίς να αποκλείεται και κάποια έκπληξη. Aλλωστε και τα προηγούμενα χρόνια, που υπήρξαν μειώσεις στην κίνηση, η Χαλκιδική είχε καλύτερα αποτελέσματα.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων: Εκτός από τις σπάνιες ομορφιές και την πολύ καλή ξενοδοχειακή υποδομή, η οποία βελτιώνεται διαρκώς, οι πολύ καλές τιμές συνιστούν ένα `πακέτο` και εξηγούν γιατί η Χαλκιδική κινείται ανοδικά.

Για ακόμη μια χρονιά, οι ξενοδόχοι της Χαλκιδικής, σεβόμενοι τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και τους Έλληνες πελάτες που πάντα την προτιμούν, έχουν διατηρήσει τις τιμές στα επίπεδα του 2003. Συγκεκριμένα, στην υψηλή περίοδο (μέσα Ιουλίου με μέσα Αυγούστου), η ενδεικτική τιμή του δίκλινου με πρωινό σε ξενοδοχείο 4 αστέρων κοστίζει 140 ευρώ, 3 αστέρων 110 ευρώ και 2 αστέρων 65 ευρώ, ενώ τα παιδιά είναι δωρεάν.

Η δεύτερη περιοχή στην Ελλάδα σε αριθμό γαλάζιων σημαιών, 34 στο σύνολο και δύο σε μαρίνες, θα πήγαινε ακόμη καλύτερα, αφενός εάν είχε επιλυθεί το θέμα έκδοσης βίζα, που υπάρχει στις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών, μια αγορά από την οποία υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τον ελληνικό προορισμό, και αφετέρου εάν είχε ανοίξει ο οδικός άξονας 10, που διασχίζει την Γιουγκοσλαβία και εξασφαλίζει οδική σύνδεση με τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης (Αυστρία, Γερμανία, κ.λ.π.). Όπως λέει και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, κ. Μάκης Αθανασόπουλος, “στη Μόσχα υπάρχει μια σημαντική βελτίωση στις διαδικασίες έκδοσης βίζα, αλλά τα προβλήματα παραμένουν στο Βελιγράδι, τα Σκόπια και το Κίεβο. Ειδικά στην Ουκρανία, υπάρχει μια αγορά 50 εκατομμυρίων τουριστών, που την αφήνουμε τελείως ανεκμετάλλευτη”.

Προτεραιότητα τα γκολφ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, σε πλήρη και αγαστή συνεργασία με τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, τους δήμους και τους επαγγελματίες προχωρά και σε σειρά ενεργειών για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Πρώτη προτεραιότητα στην διαδικασία αυτή έχει το γκολφ, όπου μετά από πρόσκληση της Ένωσης, επισκέφτηκαν την Χαλκιδική εμπειρογνώμονες της PGA, της μεγαλύτερης εταιρίας στον κόσμο που ασχολείται με την μελέτη – κατασκευή γηπέδων γκολφ, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι η Χαλκιδική είναι ένας από τους καλύτερους προορισμούς παγκοσμίως για την ανάπτυξη γηπέδων γκολφ. Μάλιστα, υπάρχει προμελέτη για την χωροθέτηση, με τις περιοχές της Σάνη και του Πόρτο Καρράς, να είναι εξαιρετικά `ώριμες` για μια τέτοια ανάπτυξη. Στην κατεύθυνση αυτή, όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Αθανασόπουλος, απαιτείται η στήριξη της Πολιτείας. Και βέβαια προχωρούν κανονικά το δίκτυο των μονοπατιών, οι ποδηλατόδρομοι, κ.ο.κ..

Μάλιστα, στα πλαίσια ειδικής εκδήλωσης προς τους δημοσιογράφους, που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής το Σάββατο 11 Ιουνίου 2005, μιλώντας για την περιοχή της Σάνη, ο Αντιπρόεδρος της Sani Resort Hotels Α.Ε., κ. Ανδρέας Ανδρεάδης υπογράμμισε ότι “το Sani αποτελεί από μόνο του έναν τουριστικό προορισμό, καθώς στον ξένο προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών. Για αρκετά χρόνια, η διάρκεια λειτουργίας του συγκροτήματος μας ήταν 6μηνη, με την πληρότητα να αγγίζει το 90%, ενώ με το spa και το γκολφ ευελπιστούμε να επεκταθεί και να γίνει 9μηνη. Το 50 – 60% των πελατών μας έρχονται με πτήσεις τσάρτερ, το 35 – 40% μέσω των tour operators και το υπόλοιπο από κρατήσεις μέσω Internet. Σαν εταιρία διαθέτουμε ένα από τα μεγαλύτερα budgets για το marketing, ενώ στόχος μας είναι η πολιτική τιμών της εταιρίας να είναι ξεκάθαρη και η τελική τιμή στον καταναλωτή να κυμαίνεται μεταξύ -5% και +5%, ανεξάρτητα από ποια πηγή αγόρασε το προϊόν μας. Σήμερα άνοιξε ακόμη το ένα από τα δύο spa του συγκροτήματος μας, το `The Spa Suite`, ενώ το άλλο, το `My Spa` θα ανοίξει σε μια εβδομάδα. Θα παρέχονται ελληνικά προϊόντα APIVITA στους ξένους πελάτες (greek signature), ενώ γαλλικά προϊόντα στους Έλληνες πελάτες. Το επόμενο βήμα είναι η λειτουργία των MEDISPA, όπου θα πραγματοποιούνται επεμβάσεις μικροχειρουργικής και ειδικές θεραπείες στο Porto Sani. Απώτερος στόχος μας είναι να βάλουμε τον κόσμο να γνωρίσει το spa.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024