Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Κρήτη βαρόμετρο για μείωση και όχι αύξηση των Γερμανών τουριστών

Θοδωρής Κουμέλης - 31 Μάρτιος 2000, 00:00

Όχι απλώς η Ελλάδα δεν θα σπάσει το φράγμα των 2,5 εκατομμυρίων Γερμανών τουριστών, αλλά θα παρουσιάσει μείωση<...>

της τάξεως του 10%. Αυτή είναι η άποψη που εκφράζει ο κ. Κωνσταντίνος Κ. Μπαντουβάς, πρόεδρος του Δ.Σ. της CRETAN - HOLIDAYS με αφορμή το δημοσίευμα του TravelDailyNews στις 15 Μαρτίου.
Το TravelDailyNews, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου τύπου του ΕΟΤ, στο δημοσίευμα με τίτλο "Η Ελλάδα σπάει το φράγμα των 2,5 εκατομμυρίων Γερμανών τουριστών" είχε αναφερθεί στις δηλώσεις του γ.γ. του ΕΟΤ κ. Ευγένιου Γιαννακόπουλου κατά την επίσκεψή του στην έκθεση ITB στο Βερολίνο που προέβλεπαν αύξηση 5-6% από τη Γερμανική αγορά που για πρώτη φορά θα ξεπερνούσε τα 2,5 εκατομμύρια.
Αντίθετα, όμως σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο κ. Μπαντουβάς έχοντας ως βαρόμετρο την

Κρήτη<.>

, θα υπάρξει μείωση μέχρι και 10% στις αφίξεις των Γερμανών.
Λόγω της κρισιμότητας που έχει η γερμανική αγορά για την Ελλάδα και για την σφαιρικότερη ενημέρωση των αναγνωστών του TravelDailyNews, θεωρήσαμε χρήσιμο να δημοσιεύσουμε στη συνέχεια αυτούσιο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του κ. Μπαντουβά.

"Διάβασα με προσοχή το άρθρο σας στο Traveldailynews, στο Internet και απορώ με τα γραφόμενα σας, που απορρέουν από τα λεγόμενα του κυρίου Γιαννακόπουλου.
Η δήλωση του κυρίου Γιαννακόπουλου φυσικά, όπως διαβάζω στο άρθρο σας, δεν είναι μία σίγουρη δήλωση, αφού αφήνει τα περιθώρια των 'απρόβλεπτων περιπτώσεων' (unforeseen events), για να καλύψει στο μέλλον την πραγματικότητα, ότι δηλαδή από την Γερμανία η Ελλάδα θα έχει το 2000 μία μείωση μέχρι και 10% αν όχι περισσότερο σε σχέση με το 1999.
Επειδή θεωρώ, ότι θα πρέπει να λέγεται η αλήθεια ειδικά από τους κρατικούς φορείς προς τους Τουριστικούς Παράγοντες και συγκεκριμένα προς τους μικροεπενδυτές (εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, διαμερίσματα, οικογενειακές - ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κλπ.), οι οποίοι επενδύουν πολλά χρήματα κάθε χρόνο στην αρχή της τουριστικής περιόδου τα οποία στην συνέχεια δεν αποσβένουν, πιστεύω ότι η παραπληροφόρηση είναι απαράδεκτη στον τομέα αυτό, καθότι το μεγαλύτερο μέρος του Τουρισμού της Κρήτης προέρχεται από την Γερμανική αγορά και όταν δεν πάει καλά η αγορά αυτή υποφέρει η Κρήτη Τουριστικά!!
Λαμβάνω μέρος 23 χρόνια στην ITB με δικό μου κρητικό, αντιπροσωπευτικό περίπτερο και μπορώ να σας πω, ότι η φετινή ITB μου θύμιζε την ITB του 1995, όπου όλες οι εκθεσιακές αίθουσες ήταν γεμάτες από επισκέπτες, εκτός το περίπτερο της Ελλάδος.
Φέτος είχαμε μερικούς επισκέπτες Βερολινέζους το Σαββατοκύριακο και η απουσία των επαγγελματιών του τουρισμού την Δευτέρα και την Τρίτη ήταν εμφανέστατη.
Οι δε πληροφορίες που συλλέξαμε, λένε ότι οι μεγάλοι Touroperators της Γερμανίας (έτσι και αλλιώς μετά την καθετοποίηση του Τουρισμού, οι μικροί έχουν εξαφανιστεί, ή διότι τους απορρόφησαν οι μεγάλοι, ή διότι τους οδήγησαν στην πτώχευση), έχουν πίσω τους ένα κακό χειμώνα και για το καλοκαίρι τους λείπουν χιλιάδες κρατήσεις, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά γενικά για όλους τους προορισμούς εκτός της Αιγύπτου, η οποία Αίγυπτος δεν έχει ούτε ένα κρεβάτι άδειο.
Έτσι είδα την πραγματικότητα και θεώρησα υποχρέωση μου να σας το αναφέρω."
Με εκτίμηση,
Κων/νος Κ. Μπαντουβάς
CRETAN - HOLIDAYS
Πρόεδρος Δ.Σ.

|
Share |
1 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Εταιρεία: Ιδιότητα:
O/Η "Maria Tella" έγραψε στις 08-02-2015 18:21:

Οι τιμές που οι ξενοδόχοι δίνουν για δωμάτια στην Ελλάδα είναι διπλάσιες και τριπλάσιες με τις τιμές που δίνουν σε γραφεία στο εξωτερικού. Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν προσφορές στο εξωτερικό για Κρήτη και Ρόδο τον Ιούλιο με $30 και $40 μέσω αγγλικού πρακτορείου εδω http://hotels-fairy.com/greek-islands-family-holidays και όταν παίρνεις τους ξενοδοχους τηλέφωνο από Ελλάδα σου λένε 120 και 150 ευρώ η βραδιά??
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top