Μία φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις και η Ρόδος έχει φροντίσει να το αποδείξει στη νέα της μπροσούρα που πρόκειται να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο Τουριστικό Πανόραμα. Στη νέα […]
Μία φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις και η
Η μπροσούρα ετοιμάστηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, έχει 47 σελίδες και θα κυκλοφορήσει στα Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.