Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΔιαφορετική η μέθοδος αγοράς ενός ταξιδιωτικού πακέτου για τον κάθε Ευρωπαίο πολίτη

Διαφορετική η μέθοδος αγοράς ενός ταξιδιωτικού πακέτου για τον κάθε Ευρωπαίο πολίτη

Μπορεί όλοι οι Ευρωπαίοι, σαν καταναλωτές πακέτων διακοπών, να επισκέπτονται τις ίδιες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και να επιλέγουν τους ίδιους προορισμούς, ωστόσο διαφέρουν όμως στο τρόπο με τον οποίο αγοράζουν τελικά κάποιο πακέτο διακοπών…

Μπορεί όλοι οι Ευρωπαίοι, σαν καταναλωτές πακέτων διακοπών, να επισκέπτονται τις ίδιες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες<...>και να επιλέγουν τους ίδιους προορισμούς, ωστόσο διαφέρουν όμως στο τρόπο με τον οποίο αγοράζουν τελικά κάποιο πακέτο διακοπών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποίησε η εταιρία PhoCusWright στις ταξιδιωτικές συνήθειες ατόμων από Ευρωπαϊκές χώρες, απεδείχθη πως 8 στους 10 Βρετανούς χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο ως κύριο εργαλείο για την αναζήτηση ταξιδιωτικών πληροφοριών και την αγορά κάποιου ταξιδιωτικού πακέτου. Από την άλλη όμως, οι Γερμανοί και οι Γάλλοι φαίνεται να προτιμούν πιο παραδοσιακές μεθόδους για την πραγματοποίηση κάποιου ταξιδιού, χωρίς τη χρήση του Διαδικτύου.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα της PhoCusWright διεξήχθη τον Ιούλιο του 2005, με αντικείμενο τις αγοραστικές συνήθειες των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο στις συναλλαγές τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε άτομα από τις τρεις μεγαλύτερες `ηλεκτρονικά` Ευρωπαϊκές αγορές, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τη Βρετανία.

Αυτοί που αγοράζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικά είναι κυρίως οι Βρετανοί, καθώς οι Γερμανοί και οι Γάλλοι, όπως έδειξε η έρευνα, προτιμούν ένα συνδυασμό ηλεκτρονικών και μη μεθόδων για την αγορά κάποιου ταξιδιωτικού πακέτου. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί ότι στη Γερμανία το 68% των αγοραστών προτιμά μια συνδυαστική μέθοδο αγοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των Βρετανών είναι μόλις 40%. Στη Γερμανία και στη Γαλλία οι ταξιδιώτες προτιμούν πιο πολύ τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τα γραφεία για την πραγματοποίηση ενός ταξιδιού, πράγμα που δεν συμβαίνει στη Βρετανία, όπου η χρήση του Διαδικτύου είναι πιο διαδεδομένη.

Ορισμένα αξιόλογα ευρήματα της έρευνας σχετικά με τη σχέση των ταξιδιωτών με το Διαδίκτυο είναι τα ακόλουθα:

  • Κατά μέσο όρο οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες πλοηγούνται σε 4,76 ιστοσελίδες πριν κανονίσουν / αγοράσουν κάποιο ταξίδι διακοπών. Βέβαια, αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο στους Γερμανούς, οι οποίοι πλοηγούνται κατά μέσο όρο σε 5,09 ιστοσελίδες.

  • Περίπου οι μισοί ταξιδιώτες από Βρετανία, Γαλλία και Γερμανία αγόρασαν πέρσι κάποιο ταξίδι, ενώ το 70% το αγόρασε μέσω Διαδικτύου.
  • Οι ταξιδιώτες, που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο κλείνουν κυρίως διακοπές μέσω των ιστοσελίδων των αεροπορικών εταιριών. Παρόλα αυτά, όταν πρόκειται για μεγάλη διαμονή προτιμούν τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους πράκτορες.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024