Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η θέση της ΠΟΞ για την προβολή και διαφήμιση της χώρας μας

Θοδωρής Κουμέλης - 22 Μάιος 2000, 00:00

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων ΠΟΞ<.> σύμφωνα με ανακοίνωση της σχετικά με την προβολή και διαφήμιση της χώρας μας δηλώνει<...>

ότι η προβολή και διαφήμιση είναι μια επένδυση άμεσης απόδοσης, η οποία ουσιαστικά δεν επιβαρύνει τον δημόσιο προϋπολογισμό διότι, μέσω της αύξησης της τουριστικής κίνησης, δημιουργεί εντός της ίδιας διαχειριστικής περιόδου μεγαλύτερα δημόσια έσοδα, αλλά και βελτίωση όλων των βασικών μεγεθών της Εθνικής Οικονομίας.
Για να είναι η επένδυση αυτή αποτελεσματική απαιτούνται τα εξής:

Θεσμοθετημένοι πόροι ύψους 20 δισ. δρχ. αναπροσαρμοζόμενοι κατ' έτος.
Η προβολή και διαφήμιση πρέπει απαραιτήτων να πραγματοποιείται σε δύο διακριτικά επίπεδα προβολής, σε Εθνικό και σε τοπικό επίπεδο.

Σε εθνικό επίπεδο, η διαφήμιση και προβολή πρέπει να ανέρχεται σε 10 δισ. δρχ. ετησίως, να προβάλει συστηματικά την συνολική εικόνα της χώρας και διενεργείται από τον ΕΟΤ.
Σε τοπικό επίπεδο μια στοιχειώδης εκστρατεία διαφήμισης-προβολής απαιτεί κονδύλια ύψους 20 δισ. δρχ. Στόχος είναι να προβληθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και οι ιδιαιτερότητες συγκεκριμένων περιοχών (local destinations), όπως η Ρόδος, Σκιάθος, και Χαλκιδική, και όχι διοικητικών περιφερειών όπως Νότιο Αιγαίο, Θεσσαλία, Κ. Μακεδονία, Δωδεκάνησα, και Κυκλάδες. Όπου το destination συμπίπτει με τις Νομαρχιακές Επιτροπές Τουριστικής Προβολής. Στο κόστος πρέπει να συμμετέχουν με 50% (10 δισ. δρχ.) ο ΕΟΤ και το υπόλοιπο να προέρχεται από τοπικούς πόρους, που θα εισπράττονται από ανταποδοτικά τέλη, όπως τέλος παρεπιδημούντων, τέλος επιτηδεύματος, β' κατοικίας κ.τ.λ., ή από πόρους του ΠΕΠ κάθε περιφέρειας, αρκεί να έχουν κατανεμηθεί προηγούμενα στις Νομαρχίες.
Στα νησιώτικα συμπλέγματα, όπου οι Νομαρχίες καλύπτουν πολλούς τουριστικούς προορισμούς όπως νησιά, η προβολή πρέπει να ανατεθεί σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, που θα συσταθούν σε επίπεδα νησιού, από τους τοπικούς φορείς και τους ΟΤΑ, στα πρότυπα της ΠΡΟTOUR Ρόδου, με αντίστοιχη κατανομή κονδυλίων.
Τέλος, δεν θα πρέπει να παραμεληθεί η επικοινωνιακή διάσταση των Ολυμπιακών Αγώνων, η οποία μπορεί αν αποτελέσει όχημα προβολής όχι μόνο για την Αθήνα, αλλά και για όλη την Ελλάδα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top