Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΨήφισμα διαμαρτυρίας των κατοίκων των Κυθήρων προς τον Κεφαλογιάννη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού

Ψήφισμα διαμαρτυρίας των κατοίκων των Κυθήρων προς τον Κεφαλογιάννη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού

Ψήφισμα διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη, απέστειλε χτες, Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2006, η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Κυθήρων, ζητώντας την απόσυρση από τη γραμμή Νεάπολη – Κύθηρα του πλοίου `Μυρτιδιώτισσα`…

Ψήφισμα διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη, απέστειλε χτες, Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2006,<...>η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Κυθήρων, ζητώντας την απόσυρση από τη γραμμή Νεάπολη – Κύθηρα του πλοίου `Μυρτιδιώτισσα` και τη δρομολόγηση ενός πλοίου σύγχρονου και αξιόπιστου, που θα καλύπτει τόσο τις ανάγκες των κατοίκων, όσο και των τουριστών του νησιού.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή της η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Κυθήρων, αναφέρει τα ακόλουθα:

“Οι κάτοικοι των Κυθήρων είναι έντονα δυσαρεστημένοι με την κατάσταση που διαμορφώθηκε στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού. Το νησί, που κτυπήθηκε περισσότερο από το μεγάλο σεισμό της 8ης Ιανουαρίου κινδυνεύει τώρα να μείνει και χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την κοντινότερη στεριά (Νεάπολη Λακωνίας).Το Ε/Γ Ο/Γ Μυρτιδιώτισσα, το οποίο ανέλαβε να πραγματοποιεί την σύνδεση του νησιού με τη Νεάπολη Λακωνίας, δεν είναι σε θέση να προσεγγίσει το λιμάνι της Νεάπολης με ανέμους 5-6 μποφόρ, δηλ. 8 φορές στις 10, αφού τέτοιας έντασης άνεμοι είναι πολύ συνηθισμένοι στην περιοχή μας. Το πρόγραμμα, το οποίο η πλοιοκτήτρια εταιρία έχει ανακοινώσει περιλαμβάνει πέντε (5) δρομολόγια εβδομαδιαίως και όχι επτά (7), όπως σαφέστατα ορίζει η προκήρυξη του Υ.Ε.Ν..

Η κατάσταση, όπως είναι φανερό, θα οδηγήσει το νησί σε οικονομικό και κοινωνικό μαρασμό, για να μην αναφέρουμε το πλήγμα που θα δεχτεί η τουριστική κίνηση, η οποία πέρσι σημείωσε αύξηση ρεκόρ 40% κυρίως λόγω της ύπαρξης του συγχρόνου και αξιόπιστου Ε/Γ Ο/Γ `Ανδρέας ΙΙ`, που εκτελούσε μέχρι και τέσσερα δρομολόγια την ημέρα σε σταθερές ώρες και το οποίο, σύμφωνα με δημόσια δήλωση των πλοιοκτητών του, αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο αυξάνοντας τη χωρητικότητά του και αποκτώντας δυνατότητα να ταξιδεύει ακόμα και με 8 μποφόρ.

Είναι απορίας άξιον πώς, ενώ το 2005 λύθηκε κατά ικανοποιητικό τρόπο το συγκοινωνιακό πρόβλημα που ταλάνιζε τα Κύθηρα για δεκαετίες, το 2006 οπισθοδρομούμε σε ακόμα χειρότερη κατάσταση και αντί για το σύγχρονο και αξιόπιστο `Ανδρέας ΙΙ` να προτιμάται πλοίο, το οποίο είναι αντικειμενικά αδύνατο να τηρήσει τις συμβατικές υποχρεώσεις που ορίζονται από την προκήρυξη του Υ.Ε.Ν..

Αυτό που οι Κυθήριοι περιμένουν από το Υ.Ε.Ν. είναι να εφαρμόζει την ίδια πολιτική σε όλες τις ακτοπλοϊκές γραμμές, η οποία θα πρέπει να συμφωνεί με την κατεύθυνση ανάπτυξης και υποστήριξης της περιφέρειας, που χαράσσει η κυβέρνηση”.

Αυτό που ζητούν οι κάτοικοι των Κυθήρων από τον Υπουργό είναι:


  1. Να κηρύξει έκπτωτο το Ε/Γ, Ο/Γ Μυρτιδιώτισσα από την γραμμή Νεάπολη – Κύθηρα, διότι δεν τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις, όπως αυτές ορίζονται στην προκήρυξη του υπουργείου σας.
  2. Να γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να δρομολογηθεί πλοίο σύγχρονο και αξιόπιστο, το οποίο να δραστηριοποιείται μόνον στη συγκεκριμένη γραμμή Νεάπολη – Κύθηρα.


Τέλος, οι κάτοικοι των Κυθήρων, προειδοποιούν ότι σε περίπτωση που δεν γίνει δεκτό το αίτημα τους θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε περαιτέρω κινητοποιήσεις, όπως το κλείσιμο του Δημαρχείου Κυθήρων και όλων των επιχειρήσεων πάνω στο νησί, ενώ αντιπροσωπεία Κυθηρίων θα πραγματοποιήσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2006.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024