Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΑπλότητα και κέφι χαρακτηρίζουν το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Απλότητα και κέφι χαρακτηρίζουν το νέο διαφημιστικό σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Το νέο διαφημιστικό σποτ που θα προβάλλει τον ελληνικό τουρισμό στα διεθνή ΜΜΕ για τη διετία 2006 – 2007 παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, με την ευκαιρία […]

Το νέο διαφημιστικό σποτ που θα προβάλλει τον ελληνικό τουρισμό στα διεθνή ΜΜΕ για τη διετία 2006 – 2007 παρουσιάστηκε<...> σε ειδική εκδήλωση στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, με την ευκαιρία της διοργάνωσης του 1ου Παγκόσμιου Τουριστικού Φόρουμ στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα ανθρωποκεντρικό διαφημιστικό, που όπως τονίστηκε από τους δημιουργούς του (τις εταιρίες Karamella, Ashley Group και Cleverbank) μιλάει στην καρδιά και προσκαλεί τους ξένους να “ζήσουν τον μύθο τους στην Ελλάδα”. Συγκεκριμένα, τους καλεί να πρωταγωνιστήσουν στην ταινία που λέγεται Ελλάδα, αφού όπως τονίστηκε η Ελλάδα, βάσει του νέου σποτ, είναι μια μεγάλη “ταινία” πρωταγωνιστές της οποίας είναι όλοι οι επισκέπτες της. Σκηνοθέτης του ελληνικού σποτ είναι ο βραβευμένος Ινδός σκηνοθέτης Fani Balla που σκηνοθέτησε το σποτ της Ινδίας με τίτλο ‘Incredible India’.

Η νέα υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι το νέο σποτ θα σημειώσει επιτυχία υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα πρέπει να αξιοποιήσει το “Brand Name” που έχει αποκτήσει από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Από την πλευρά του ο πρώην υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Δημήτρης Αβραμόπουλος, τόνισε ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια αποπνέει ένα ανθρώπινο μήνυμα και ζει την αισιοδοξία μέσα σε ένα περιβάλλον παγκόσμιας αβεβαιότητας. Ο υπουργός ευχαρίστησε τους συντελεστές αλλά κυρίως τον Μίκη Θεοδωράκη που απλόχερα πρόσφερε αφιλοκερδώς την μουσική του.

Ο πρόεδρος του WTTC, Jean–Claude Baumgarten, είπε ότι το νέο διαφημιστικό σποτ το χαρακτηρίζει η απλότητα και το κέφι που μπορεί να νιώσει κάθε εθνικότητας τουρίστας που θα έρθει στην Ελλάδα οποιοσδήποτε και αν είναι ο λόγος του ταξιδιού του.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024