Μετά από τη σταδιακή εξάπλωση της γρίπης των πτηνών σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων – ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ εξέδωσεοδηγίες, οι οποίες αφορούν στη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας […]
Μετά από τη σταδιακή εξάπλωση της γρίπης των πτηνών σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων – ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ εξέδωσε<...>οδηγίες, οι οποίες αφορούν στη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας στους χώρους των ξενοδοχείων.
Ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες:
- Πρέπει να υπάρχει συνεχής καλός εξαερισμός σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου.
- Να καταγράφονται με όλες τις λεπτομέρειες τα στοιχεία των πελατών στο αντίστοιχο βιβλίο, ώστε να υπάρχει εύκολη επικοινωνία μαζί τους, εφόσον παραστεί ανάγκη.
- Συχνή πλύση των χεριών με σαπούνι και νερό του προσωπικού των ξενοδοχείων.
- Σε περίπτωση που υπάρχει ενδεχόμενο επαφής με αίμα ή στοματικά υγρά (π.χ. σάλιο) πελάτη, πρέπει να χρησιμοποιούνται γάντια μιας χρήσης.
- Κατά την εξυπηρέτηση ασθενούς, ο οποίος βήχει έντονα και αδυνατεί να φορέσει μάσκα, πρέπει να φορά μάσκα το άτομο που τον εξυπηρετεί.
- Σε κάθε άτομο που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (πυρετό και βήχα ή δύσπνοια) πρέπει να χορηγούνται άμεσα χαρτομάντιλα ώστε να καλύπτει το βήχα του.
- Πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα, ώστε να υπάρχει συνεχώς επαρκές αναλώσιμο υλικό για τη διαχείριση κρουσμάτων λοιμωδών νοσημάτων (αλκοολούχο διάλυμα καθαρισμού χεριών, θερμόμετρα, χαρτομάντιλα, κ.λ.π.)
- Είναι χρήσιμο να προκαθορίζεται ένα μέλος του προσωπικού, το οποίο κατά αποκλειστικότητα να ασχολείται με πιθανό μολυσματικό ασθενή, αν παρουσιαστεί ανάγκη.
- Το προσωπικό πρέπει να αποφεύγει την εργασία, αν αρρωστήσει (π.χ. εμφανίσει πυρετό).
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.