Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Οργανισμός Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου

Συνέδριο με γνώμονα τη συνεργασία γαστρονομίας και τουρισμού

Δημήτρης Σταθόπουλος - 17 Μάρτιος 2006, 00:00

Με μεγάλη συμμετοχή ξεκίνησε χτες τις εργασίες του το 1ο παγκόσμιο συνέδριο ελληνικής γαστρονομίας και βιομηχανίας τροφίμων - ποτών - οίνου, το οποίο<...>

διοργανώνεται από τον Οργανισμό Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου - ΟΠΕ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Γαστρονομία και τουρισμός θα μπορούσαν να συνδυαστούν άριστα και το αποτέλεσμα να είναι πολύ θετικό τόσο για τις επισιτιστικές επιχειρήσεις όσο και για τις τουριστικές. Κατά την εναρκτήρια ομιλία του, ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, κ. Παναγιώτης Δρόσος, προέτρεψε τους Έλληνες επιχειρηματίες να λειτουργήσουν με γνώμονα την σύγχρονη αντίληψη και να προχωρήσουν σε συνεργασίες με εταιρίες του εξωτερικού, προωθώντας τα προϊόντα τους, ενώ ανέφερε ότι κατά το 2005 οι εξαγωγές τροφίμων σημείωσαν αύξηση κατά 24%. Ανέφερε επίσης ότι ο ΟΠΕ το τρέχον έτος θα συμμετάσχουν συνολικά σε 81 εκθέσεις, κάτι που αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων.

Στην ομιλία του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Γεώργιος Μέργος τόνισε την ανάγκη να υπάρξει εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της παραγωγικότητας με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών. Η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον κ. Μέργο, δημιουργεί νέο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον και θέτει ως άμεσο στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων. Ως αποτέλεσμα, οι ελληνικές εξαγωγές το 2005, σε ετήσια βάση, σημείωσαν αύξηση 13,1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ο κ. Μέργος κάλεσε τις επιχειρήσεις να κινητοποιηθούν και να δουλέψουν μαζί με την κυβέρνηση, με κοινό στόχο την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις επεξεργασίας και τυποποίησης παραδοσιακών προϊόντων, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, κ. Ευάγγελος Καλούσης, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές στους τομείς ποιότητας, ασφάλειας, συσκευασίας. Ο συνδυασμός ιδιαίτερης πρώτης ύλης και παραδοσιακών γεύσεων προσαρμοσμένων στις σύγχρονες απαιτήσεις του καταναλωτή, είναι η `συνταγή` που συμβάλλει στην είσοδο των παραδοσιακών προϊόντων σε καινούργιες αγορές.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν: Ενημέρωση για τη νέα κουλτούρα της ελληνικής κουζίνας, μέσα από ζωντανή επίδειξη των Ομάδων Kerasma Chefs και Οινοχόων. Γευσιγνωσία ελληνικών ποιοτικών τροφίμων σε παραδοσιακές και σύγχρονες συνταγές. Παρουσιάσεις για την ελληνική γαστρονομία και τις ελληνικές εταιρίες τροφίμων, οίνων και ποτών. Στο συνέδριο, οι πολλοί προσκεκλημένοι από το εξωτερικό (Αυστραλία, Η.Π.Α., Καναδά, Ιαπωνία κ.ά. ) είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν εκπροσώπους των κλάδων τροφίμων, οίνων και ποτών του εξωτερικού.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top