Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΟλοκληρώνονται οι διαδικασίες χωρισμού της Alitalia και της KLM

Ολοκληρώνονται οι διαδικασίες χωρισμού της Alitalia και της KLM

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για τον οριστικό διαχωρισμό των αεροπορικών εταιριών Alitalia και KLM. Μετά την αναγγελία διακοπής της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών, […]

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για τον οριστικό διαχωρισμό των αεροπορικών εταιριών Alitalia<.> και KLM<.><...>. Μετά την αναγγελία διακοπής της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών, εκφράστηκε η ανάγκη διαχωρισμού των ολοκληρωμένων οργανώσεων τους, προστατεύοντας έτσι τα συμφέροντα και τις απαιτήσεις των πελατών τους. Για το λόγο αυτό και θέλοντας να προστατεύσουν τους πελάτες που είχαν ήδη κάνει κρατήσεις για τις κοινές πτήσεις τους, η KLM και η Alitalia αποφάσισαν να τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους για παροχή κοινών υπηρεσιών μέχρι την 31η Αυγούστου 2000.
Την 1η Σεπτεμβρίου συνεπώς θα πάψουν να εμφανίζονται οι αριθμοί των κοινών πτήσεων. Μέχρι την παραπάνω ημερομηνία οι υπηρεσίες αεροδρομίου, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στην αίθουσα vip και των κοινών γκισέ για το check-in, στους προορισμούς εκείνους που υπάρχουν κοινές πτήσεις, η σήμανση καθώς επίσης και ο συντονισμός των ωραρίων αυτών των κοινών πτήσεων θα παραμείνουν αμετάβλητοι.
Με τους επιβάτες που έχουν ήδη κάνει κρατήσεις για τις κοινές πτήσεις και για ημερομηνίες μετά την 31η Αυγούστου, θα επικοινωνήσει η Alitalia, η KLM, ή το αντίστοιχο πρακτορείο για τυχόν διευθέτηση τους όπου αυτό κριθεί αναγκαίο.
Με εξαίρεση ελάχιστες χώρες, και οι δύο εταιρίες επανέλαβαν την λειτουργία των γραφείων πωλήσεων τους σε 80 κράτη σε ολόκληρο τον κόσμο, με ξεχωριστές υπηρεσίες κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων. Θέλοντας να εγγυηθούν ένα βέλτιστο επίπεδο υπηρεσιών, η KLM και η Alitatia θα εξακολουθήσουν να παρέχουν στήριξη η μία στην άλλη, σε όλες εκείνες τις χώρες στις οποίες η μία εκ των δύο δεν είναι ακόμα έτοιμη να προσφέρει στους πελάτες της τις αποκλειστικές της υπηρεσίες.
Οι κοινές επικοινωνιακές παρεμβάσεις θα καταργηθούν και οι δύο εταιρίες θα συνεχίσουν να κάνουν διαφήμιση και διαφημιστικές καταχωρήσεις, η κάθε μία με το δικό της σήμα. Μέχρι την 31η Αυγούστου τα κοινά ωράρια θα παραμείνουν αμετάβλητα. Για την άμεση ενημέρωσης τους σχετικά με τα ωράρια, θα παρακαλούνται οι επιβάτες να επικοινωνούν με το ταξιδιωτικό τους γραφείο ή με τα γραφεία της Alitalia.
Η KLM και η Alitalia θα ενημερώνουν τους τακτικούς τους πελάτες σχετικά με τις συνέπειες της διαδικασίας διαχωρισμού, μέσω προσωπικών κοινοποιήσεων. Ο κοινός κόμβος στο Internet θα παραμείνει ανοικτός και θα παρέχει στους πελάτες όλες εκείνες της πληροφορίες που έχουν σχέση με το συγκεκριμένο θέμα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024
08/04/2024