Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό από την Aldemar

Βίκυ Καραντζαβέλου - 04 Ιούλιος 2000, 00:00

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα Aldemar<.> πραγματοποίησε πρόσφατα ένα φιλόδοξο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το προσωπικό της, μια επένδυση στο<...>

ανθρώπινο δυναμικό που αποτελεί ταυτόχρονα το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξενοδοχειακής εταιρίας στην Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια του χειμώνα οργανώθηκαν σεμινάρια ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης στα οποία συμμετείχε το προσωπικό των ξενοδοχείων. Σκοπός των σεμιναρίων ήταν η ενδυνάμωση των προσόντων καθώς και η περαιτέρω εξειδίκευση των στελεχών. Συνολικά εκπαιδεύτηκαν 700 άτομα μεταξύ των οποίων 250 άτομα εκπαιδεύτηκαν στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, 190 άτομα παρακολούθησαν φροντιστήρια ξένων γλωσσών, 190 στελέχη από όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό διήμερο με τίτλο «Πρώτα ο Άνθρωπος», ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν και ειδικά σεμινάρια για συγκεκριμένα τμήματα και ειδικότητες του ξενοδοχείου (λογιστήριο, τεχνικό τμήμα, υποδοχή, επισιτιστικά τμήματα, τμήμα Marketing κ.ά) Η Aldemar διοργάνωσε επίσης σε συνεργασία με εξωτερικούς συμβούλους, ένα 4ήμερο πρωτοποριακό φιλόδοξο σεμινάριο με θέμα τη βελτίωση της ανθρώπινης επικοινωνίας στο οποίο συμμετείχαν και διευθυντικά στελέχη της εταιρίας.
«Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση όταν οι πελάτες μας αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την αυθεντική φιλοξενία και εξυπηρέτηση από όλους εμάς στην Aldemar», τονίζει ο κ. Καναράς, διευθυντής του τμήματος βελτίωσης ποιότητας της Aldemar. «Η επένδυση της Aldemar στο προσωπικό της» προσθέτει «δεν είναι βραχυπρόθεσμη. Βελτιώνουμε τους ανθρώπους μας με στόχο να γίνουν σωστοί επαγγελματίες και να αναδείξουν, ο καθένας στον κλάδο του, το τουριστικό προϊόν της χώρας».
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης οργανώνεται από το Τμήμα Βελτίωσης Ποιότητας της Aldemar, ένα πρωτοποριακό τμήμα που λειτουργεί με στόχο την συνεχή αναβάθμιση των προσφερομένων υπηρεσιών. Ερευνά τις επιμέρους ανάγκες των τμημάτων των ξενοδοχείων, μελετά τις κρίσεις και παρατηρήσεις των πελατών και υλοποιεί μεταξύ άλλων, εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις διαβαθμίσεις του προσωπικού και σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες κάθε ξενοδοχειακής μονάδας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top