Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΕυκαιρίες προώθησης του MICE ψάχνει η Ελλάδα στο Μπαχρέιν

Ευκαιρίες προώθησης του MICE ψάχνει η Ελλάδα στο Μπαχρέιν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – BITE 2006 – ΜΠΑΧΡΕΙΝ: Με αυξημένη συμμετοχή Ελλήνων αντιπροσώπων από γραφεία που ασχολούνται με ταξίδια και ιδιαίτερα ‘MICE’ στην περιοχή διεξήχθη η 2η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Μπαχρέιν (Bahrain International Travel Expo – ΒΙΤΕ)…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – BITE 2006 – ΜΠΑΧΡΕΙΝ: Με αυξημένη συμμετοχή Ελλήνων αντιπροσώπων από γραφεία που ασχολούνται με ταξίδια και ιδιαίτερα ‘MICE’ στην περιοχή<...>διεξήχθη η 2η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Μπαχρέιν (Bahrain International Travel Expo – ΒΙΤΕ). Η ραγδαία ανάπτυξη της χώρας με στόχο την αύξηση του τουρισμού στην περιοχή προσέλκυσε το ενδιαφέρον αγοραστών από τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ινδία και την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα η Ελληνική αντιπροσώπευση στην έκθεση του Μπαχρέιν υπό την συνοδεία εκπροσώπου του TravelDailyNews συμπεριέλαβε τους κ.κ. Σμαράγδα Ιγγλέσση από το Extravagant Travel, Γεώργιο Παπακωνσταντίνου από το Mr. Travel, Γεώργιο Χαρμούζ από Tina Travel, Στρατή Βουρσούκη και Χρυστάλλα Πανταζή από το 24 Hours.

Για πρώτη φορά στα πλαίσια της έκθεσης διοργανώθηκε Hosted Buyer Programme ως προσπάθεια των διοργανωτών να αναδείξουν περισσότερο το Μπαχρέιν ως τουριστικό προορισμό και να προσδώσουν ένα πιο διεθνή προσανατολισμό στην BITE.

Ο εκθεσιακός χώρος σχεδόν διπλάσιος σε σχέση με το 2005 αλλά με περιορισμένη παρουσία διεθνών προορισμών και ιδίως από την Μέση Ανατολή περιορίστηκε στις συμμετοχές της Αιγύπτου, της Συρίας, της Κύπρου, της Τουρκίας, της Λιβύης, της Μαλαισίας, της Σρι Λάνκα, της Σιγκαπούρης και του Μπρουνέι. Εμφανής υπήρξε η απουσία των χωρών της Μέσης Ανατολής αφήνοντας ανοιχτό το παράθυρο για βελτίωση σε πολλούς τομείς στο μέλλον.

Όπως δήλωσε σχετικά ο Βασίλης Θεοχαρίδης, Διευθυντής του ΚΟΤ για την Μέση Ανατολή “Η έκθεση εμφανίζεται πιο ενδυναμωμένη σε σχέση με το 2005 αλλά ακόμα χρειάζονται να γίνουν βήματα προόδου ώστε να καταστεί το Μπαχρέιν ελκυστικός τουριστικός προορισμός”.

Χαρακτηριστικό στοιχείο του Μπαχρέιν ο οικοδομικός αναβρασμός που είναι εμφανής σε κάθε σημείο της πρωτεύουσας Μανάμα. Η εν εξελίξει κατασκευή τεράστιων οικοδομικών συμπλεγμάτων όπως το Bahrain Financial Harbour και το World Trade Center συμπληρώνει την εικόνα αυτή με εμφανή την προσπάθεια αντιγραφής προορισμών όπως το Ντουμπάι και την προσέλκυση διεθνών κεφαλαίων στη χώρα.

Οι εκπρόσωποι των Ελληνικών γραφείων είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με εκπροσώπους τους τουρισμού και με τουριστικά γραφεία από το Μπαχρέιν με τα συναισθήματα να παραμένουν ανάμεικτα στο κατά πόσο μπορεί το Μπαχρέιν να αναδειχθεί ως τουριστικός προορισμός για την Ελλάδα.

Οι Hosted Byers είχαν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν στην πίστα Formula 1 του Μπαχρέιν, η οποία αποτελεί και το πιο δυνατό τουριστικό θέλγητρο της χώρας και να βιώσουν από κοντά με επαγγελματίες οδηγούς την αίσθηση ενός αγώνα Formula.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της BITE, η Μαλαισία διοργάνωσε ένα gala για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Μαλαισίας στο Μπαχρέιν. Το Tourism Malaysia είχε την ευκαιρία να αναδείξει το προϊόν της στους εκπροσώπους του Μπαχρέιν λανσάροντας τη νέα τουριστική καμπάνια που δρομολογεί για το 2007 με την ονομασία ‘Visit Malaysia’.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024